לא יודע על מה אתה מדבר......רכבתי עליו בשיעורי נהיגה ואצל חברים.
עגלה מתה, הרגיש יותר כמו 150 סמק מאשר 250.
בחיים לא שמעתי שמישהו אמר שהוא כמו ההונדה.....אם הייתי אדום הייתי נעלב
Sent from my MI 3W using Tapatalk
http://www.metro.co.il/sale/
אחרי שנה הפסקה, מטרו מחדשת את ייבוא הקוואסאקי KLX250.
לפי מה שהבנתי מדובר באופנוע כמעט זהה ל CRF-250L של הונדה, פשוט בצבע ירוק.
חיפשתי קצת בגוגל: בערך אותו מפרט ולכן בחו"ל ההונדה והקוואסאקי גם עולים אותו הדבר.
פה בישראל ה KLX250 עולה 30 אלף ש"ח בלבד (הרבה מתחת להונדה).
ועכשיו במבצע מי שקונה KLX יקבל קורס רכיבת שטח מתנה.
כל הכבוד למטרו.
הרבה ביקורת יש עליהם בקטע של השירות ומקצועיות מוסכים, וכנראה בצדק... אבל בכל הקשור למחירי אופנועים: הם שוברים את השוק.
לא יודע על מה אתה מדבר......רכבתי עליו בשיעורי נהיגה ואצל חברים.
עגלה מתה, הרגיש יותר כמו 150 סמק מאשר 250.
בחיים לא שמעתי שמישהו אמר שהוא כמו ההונדה.....אם הייתי אדום הייתי נעלב
Sent from my MI 3W using Tapatalk
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
במחיר של 30 אלף בסה''כ מה אתה כבר רוצה לקבל?
חוץ מזה שמחיר בסיס כזה נמוך משאיר לך הרבה כסף לבזבוזי אפטר מרקט ושדרוגים למיניהם.
וזה חשוב באופנועים מפירמות יפניות כי בד''כ הם מגיעים די ערומים.
בקשר להשוואה מול הונדה: למען האמת לא רכבתי עליהם back2back. על ההונדה רכבתי כמה פעמים מול ה wrr והוא אכן הרגיש לי מעאפן.
אבל על הklx שמעולם לא ישבתי עליו אני יכול להגיד לך דבר כזה: על הנייר יש לו אותו מפרט ואותן יכולות ואותה ארץ ייצור כמו ההונדה, ובחו''ל הם אף עולים אותו דבר שזו בכלל אינדיקציה טובה... פה בישראל, במחיר של 30 אלף בלבד (לפני מו''מ) כשהונדה המקביל עולה 36 - זו נראית לי עסקה טובה.
נערך לאחרונה על ידי קוקוריקו נגד קופיקו; 13-07-2016 בשעה 10:32. סיבה: חשבתי על עוד משהו
הklx רמות מתחת להונדה.
על הנייר זה טוב ויפה...
בביצועים הוא נופל.
אבל המתלים יותר טובים מההונדה.
ואיזה ביצועים בדיוק יש להונדה המקבילה? אני עם פות"ש מדובר באופנועים כמעט זהים.
תשמע, אין לי הונדה ואין לי קוואסקי, אבל אני כן קורא בפורומים בחול ורואה סירטונים וכו.
לפחות לפי התחושה שלי, ההונדה יותר טוב.
יש לו קהל יעד יותר רחב, יותר שיפורים ושוק אפטר מרקט, אני רואה הרבה יותר מסעות וטיולים ובאמת הוא נראה לי הרבה יותר מוצלח.
ובעקבות כמה סיבובים קצרים על כול אחד, זה גם מסתדר עם מה שאני אישית חושב.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
+1!
אחרי רכיבות מבחן שעשיתי על שניהם ; ההונדה מרגיש יותר איכותי וחזק - אנ'לא בטוח שחזק זו המילה הנכונה כאן כי שניהם חלשים... אבל ההונדה מרגיש יותר מסוגל לבצע
בשטח וגם בכביש.
בכל מקרה מדובר על שני כלים חלשים, הדו"ש החזק והאיכותי ללא עוררין בקטגוריה הוא הימאהה WR250 R.
למי שרוצה יכולות שטח אמיתיות ובנוסף מוצלח גם בכביש שווה לרדת בשנתון ולרכוש באותו תקציב... (במקום חדש וחלש)
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
אין להשוות את שניהם עם WRR אבל ההונדה יותר טוב מהKLX.
נהיגה למדתי על הklx שנתיים רכבתי על cbr250 ועשיתי רכיבות מבחן על בהונדה l גם הklx וגם הl עגלות מתות.
מדובר על כמעט אותו אופנוע עם כיוונון טיפה שונה.
אגב בהונדה זה מנוע cbr250 בגירסא מוחלשת עוד יותר.
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
כי אתה רוכב על סוזוקי
כל מי שרוכב על סוזוקי יודע שאי אפשר אחרת
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.