עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 42

אשכול: הפיכת xt600 לסופר מוטרד,S'90 style כמה שאלות.

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    לא צלח
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  2. #2
    אדמין
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    7
    דווקא את התמונה הראשונה אני רואה, את השניה לא.

    אני אנסה לעזור:

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    תבקש את העזרה של מתכנת חחח

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של SM26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    687
    יש בעיה נקודתית עם האתר הזה, הוא לא נדיב עם לספק הרשאות לשיתוף תמונות, בלשון המעטה.

    התמונה שאתם רוצים היא (לחצו על התמונה כדי להגדיל):
    bikepics-41673-full.jpg
    ולהמשך הגלרייה של כרובי:
    http://www.bikepics.com/members/kruvi/99xt600/
    בברכה,
    SM26

    אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
    אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    כי פה זה לא העוף

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    פול סיסטם ואנס עם חיזוק של אירוו לשלדה.
    לא אופנוע פרייאר בכלל ובקירור מים אני לא נוגע
    כרגע אני צריך להגדיל קצת את תזרים המזומנים אז אין זמן לנשום
    כשאתפנה ואתרצה מהרעיונות שעוברים לי בראש בנוגע לxt אתחיל לעבוד
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    ובקירור מים אני לא נוגע
    ההספק והחימום במנוע מקורר אוויר עובדים ביחסים הפוכים והאוויר עתיד להיעלם מהעולם.
    פינוי חום בעזרת נוזל עדיף על אוויר בכל פרמטר בדגש על ביצועים שזה חלק בלתי נפרד מאופנוע סופרמוטו.
    "קירור מים זה לא אמין,עוד מערכת שצריך לטפל בה,מסכבת את הפשטות של האופנוע" זה קשקושים של הדור הקודם או של אנשים שהבנתם לוקה בחסר - מבלי כוונה לזלזל בך או במישהו אחר.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    ההספק והחימום במנוע מקורר אוויר עובדים ביחסים הפוכים והאוויר עתיד להיעלם מהעולם.
    פינוי חום בעזרת נוזל עדיף על אוויר בכל פרמטר בדגש על ביצועים שזה חלק בלתי נפרד מאופנוע סופרמוטו.
    "קירור מים זה לא אמין,עוד מערכת שצריך לטפל בה,מסכבת את הפשטות של האופנוע" זה קשקושים של הדור הקודם או של אנשים שהבנתם לוקה בחסר - מבלי כוונה לזלזל בך או במישהו אחר.
    שמן זה לא נוזל? לא מקרר כמו מים אבל עושה את העבודה
    לגבי אמינות/ביצועים/הספק
    עוד לא קרה לי שירדתי מהR והרגשתי שחסר לי כוח
    עוד לא קרה לי שהוא התחמם ברמה שסיכנה את המנוע (למרות שהמיס לי את הכנף הקידמית)
    וגם אם בxt בשלב מסויים יהיה חסר לי כוח אבל אגיע לגבול היכולת של המנוע,אוסיף עוד סינגל לחנייה מקורר אוויר/שמן כמובן
    גם קרבורטורים זאת לא הדרך לנצל את המירב מהמנוע,אני עדיין אבחר בהם על פני כל מערכת הזרקה שקיימת
    ועוד משהו
    160 כ"ס ממנוע מקורר אוויר/שמן ואמין זה כל מה שאני רוצה בחיים
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  9. #9
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    בתקופה שלי קירור מים היה לעצור בצד ולהשתין על הצילינדרים

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    רוב היצור של החום נעשה בראש.
    עכשיו תשווה בין כמות שמן לכמות מים שעוברת בראש ותבין לבד את ההבדל ומה יותר יעיל.

    קרבורטור לא שייך כי הוא לא משמעותי להספק כמו מערכת קירור.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    אבל אני מתעסק באופנועים זקנים,שעומדים הרבה זמן,ואלוהים יודע איזה היסטוריה עברה עליהם
    (16-18-14-9-19 ידיים זה דבר שבשגרה)
    ולפתוח מנוע קירור שמן שעמד 20 שנה,לעשות שטח מינימלי ואטם ראש חדש (ואולי מובילי שסתומים בסוזוקי) ולהמשיך לרכב עוד כמה עשרות אלפי קילומטרים..
    עדיף על להתחיל למצוא ראש בחול כי הראש הקיים אכול כולו מקורוזיה (ראה ערך fzr1000/1800 דולר לראש מנוע משומש)
    ולא חסרות לי דוגמאות..
    יודע שאמינות לא נמדדת לרוב האנשים כך,אבל אצלי מדד העמידות לזמן ומדד האמינות הולכים יד ביד.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    המטרה זה רק להביע נקודה לגבי הקירור.

    לעשות שטח מינימלי אגב לא מבטיח לך שאין דליפות - שטח מאוד כדאי לעשות מקצועי ולא מעט בתי עסק חאפרים בתחום הזה,לצערי.
    ראשים אכולים זה בגלל ששמו מים מהברז או "ריכוזית" עם מיי ברז וכו,נוזל קירור טוב שומר על המעברים טוב,ואם יש קורוזיה אפשר להוריד - הוא בטח לא אוכל אותם.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 15-08-2016 בשעה 07:25.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    לעשות שטח מינימלי אגב לא מבטיח לך שאין דליפות
    שטח מאוד כדאי לעשות מקצועי ולא מעט בתי עסק חאפרים בתחום הזה,לצערי.
    לשמחתי הרבה עשיתי קיצור דרך ולא עברתי אצל חאפרים
    יש לי בחור שעושה לי ראשים כבר שלוש שנים ואני מאוד מרוצה מהתוצאה
    ובדליפות אתה מתכוון לשסתומים? דבר ראשון שאני בודק לפני שמחליט מה לעשות עם הראש.
    ב550es שלי למשל,במנוע הראשון שעבר 80 (או180/280) א״ק
    שלושה שסתומים עקומים ולא היה בשר על הראש
    הצלחנו ליישר,הצלחנו פחות או יותר לעשות החלקה קטנה של הראש,והוא שרד 15 אלף עד שאיבד קומפרסיה (רינגים)
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בדליפות אני מתכוון מהתא שרפה בגלל שטח לא מקצועי.
    חשוב לדעת מה המצב של המשטח לפני שעושים שטח,יש לימיט בגלל טבעות ומהלך שסתומים וגם בגלל היחס דחיסה.
    אם אפשר להימנע משטח זה עדיף או לפחות להרים את העובי של האטם בסיס בשביל לפצות (וגם ראש אם יש אטם בעובי אחר - סיבים או מתכת למשל) - בגלל שאתה מעלה דחיסה ויותר מידיי דחיסה זה מתכון לבעיות ובלאי מואץ.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    אוקיי,יודע
    בכל מקרה
    יש דרך לבדוק יחס דחיסה?
    במנוע של הR למשל הקומפרסיה עומדת על 210 כשבספר רשום 160-180 אבל הוא עם בוכנות שונות וראש שעבר בסדנת שיפורים כלשהי לפני כמה עשורים
    חוץ מדטונציות ועומס על מנוע תחתון מה עוד יכול להינזק מקופרסיה גבוהה?
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 28-03-2016, 01:04
  2. תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 26-01-2016, 18:50
  3. עזרה בהתאמת ג'אנטים להפיכת dr350 לסופר מוטו
    על ידי מחפש התשובות בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 07-07-2015, 03:00
  4. המלצה לסופר מוטו 125
    על ידי R86 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 18-06-2015, 08:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO