לא צלח
דווקא את התמונה הראשונה אני רואה, את השניה לא.
אני אנסה לעזור:
![]()
תבקש את העזרה של מתכנת חחח
יש בעיה נקודתית עם האתר הזה, הוא לא נדיב עם לספק הרשאות לשיתוף תמונות, בלשון המעטה.
התמונה שאתם רוצים היא (לחצו על התמונה כדי להגדיל):
bikepics-41673-full.jpg
ולהמשך הגלרייה של כרובי:
http://www.bikepics.com/members/kruvi/99xt600/
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
כי פה זה לא העוף
פול סיסטם ואנס עם חיזוק של אירוו לשלדה.
לא אופנוע פרייאר בכלל ובקירור מים אני לא נוגע
כרגע אני צריך להגדיל קצת את תזרים המזומנים אז אין זמן לנשום
כשאתפנה ואתרצה מהרעיונות שעוברים לי בראש בנוגע לxt אתחיל לעבוד
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
ההספק והחימום במנוע מקורר אוויר עובדים ביחסים הפוכים והאוויר עתיד להיעלם מהעולם.
פינוי חום בעזרת נוזל עדיף על אוויר בכל פרמטר בדגש על ביצועים שזה חלק בלתי נפרד מאופנוע סופרמוטו.
"קירור מים זה לא אמין,עוד מערכת שצריך לטפל בה,מסכבת את הפשטות של האופנוע" זה קשקושים של הדור הקודם או של אנשים שהבנתם לוקה בחסר - מבלי כוונה לזלזל בך או במישהו אחר.
שמן זה לא נוזל? לא מקרר כמו מים אבל עושה את העבודה
לגבי אמינות/ביצועים/הספק
עוד לא קרה לי שירדתי מהR והרגשתי שחסר לי כוח
עוד לא קרה לי שהוא התחמם ברמה שסיכנה את המנוע (למרות שהמיס לי את הכנף הקידמית)
וגם אם בxt בשלב מסויים יהיה חסר לי כוח אבל אגיע לגבול היכולת של המנוע,אוסיף עוד סינגל לחנייה מקורר אוויר/שמן כמובן
גם קרבורטורים זאת לא הדרך לנצל את המירב מהמנוע,אני עדיין אבחר בהם על פני כל מערכת הזרקה שקיימת
ועוד משהו
160 כ"ס ממנוע מקורר אוויר/שמן ואמין זה כל מה שאני רוצה בחיים
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
בתקופה שלי קירור מים היה לעצור בצד ולהשתין על הצילינדרים
רוב היצור של החום נעשה בראש.
עכשיו תשווה בין כמות שמן לכמות מים שעוברת בראש ותבין לבד את ההבדל ומה יותר יעיל.
קרבורטור לא שייך כי הוא לא משמעותי להספק כמו מערכת קירור.
אבל אני מתעסק באופנועים זקנים,שעומדים הרבה זמן,ואלוהים יודע איזה היסטוריה עברה עליהם
(16-18-14-9-19 ידיים זה דבר שבשגרה)
ולפתוח מנוע קירור שמן שעמד 20 שנה,לעשות שטח מינימלי ואטם ראש חדש (ואולי מובילי שסתומים בסוזוקי) ולהמשיך לרכב עוד כמה עשרות אלפי קילומטרים..
עדיף על להתחיל למצוא ראש בחול כי הראש הקיים אכול כולו מקורוזיה (ראה ערך fzr1000/1800 דולר לראש מנוע משומש)
ולא חסרות לי דוגמאות..
יודע שאמינות לא נמדדת לרוב האנשים כך,אבל אצלי מדד העמידות לזמן ומדד האמינות הולכים יד ביד.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
המטרה זה רק להביע נקודה לגבי הקירור.
לעשות שטח מינימלי אגב לא מבטיח לך שאין דליפות - שטח מאוד כדאי לעשות מקצועי ולא מעט בתי עסק חאפרים בתחום הזה,לצערי.
ראשים אכולים זה בגלל ששמו מים מהברז או "ריכוזית" עם מיי ברז וכו,נוזל קירור טוב שומר על המעברים טוב,ואם יש קורוזיה אפשר להוריד - הוא בטח לא אוכל אותם.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 15-08-2016 בשעה 07:25.
לשמחתי הרבה עשיתי קיצור דרך ולא עברתי אצל חאפרים
יש לי בחור שעושה לי ראשים כבר שלוש שנים ואני מאוד מרוצה מהתוצאה
ובדליפות אתה מתכוון לשסתומים? דבר ראשון שאני בודק לפני שמחליט מה לעשות עם הראש.
ב550es שלי למשל,במנוע הראשון שעבר 80 (או180/280) א״ק
שלושה שסתומים עקומים ולא היה בשר על הראש
הצלחנו ליישר,הצלחנו פחות או יותר לעשות החלקה קטנה של הראש,והוא שרד 15 אלף עד שאיבד קומפרסיה (רינגים)
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
בדליפות אני מתכוון מהתא שרפה בגלל שטח לא מקצועי.
חשוב לדעת מה המצב של המשטח לפני שעושים שטח,יש לימיט בגלל טבעות ומהלך שסתומים וגם בגלל היחס דחיסה.
אם אפשר להימנע משטח זה עדיף או לפחות להרים את העובי של האטם בסיס בשביל לפצות (וגם ראש אם יש אטם בעובי אחר - סיבים או מתכת למשל) - בגלל שאתה מעלה דחיסה ויותר מידיי דחיסה זה מתכון לבעיות ובלאי מואץ.
אוקיי,יודע
בכל מקרה
יש דרך לבדוק יחס דחיסה?
במנוע של הR למשל הקומפרסיה עומדת על 210 כשבספר רשום 160-180 אבל הוא עם בוכנות שונות וראש שעבר בסדנת שיפורים כלשהי לפני כמה עשורים
חוץ מדטונציות ועומס על מנוע תחתון מה עוד יכול להינזק מקופרסיה גבוהה?
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.