איזה שנה הוא?
רכבתי על אחד כזה לפני מיליון ומשהו שנה וזכור לי שהיה כייייף
אז עכשיו יש לי אחד עם מנוע מדהים וזהו פחות או יותר
צריך עזרה וייעוץ בנוגע ל..
בולמים,בלמים,ג׳אנטים,שלדה וכו וכו
אני חדש מאוד בתחום הסופרמוטרדים בכל מה שקשור לבניה וכאלה.
לא מחפש כלי שיעמוד עם האפריליות sxv למינהם (אולי בקו ישר אבל זה לא הקטע)
מחפש להפוך אותו לחוליגן ולרוצח טימקסים עירוני
שוב אומר
מנוע ויחסי העברה יותר ממספקים,כל השאר..לא משהו
יש לי ג׳אנטים יצוקים 17״ בצד..אבל חושב שקצת רחבים וכבדים
מה המידות המומלצות?
בולמים? להקשיח את המקוריים? להחליף? למה?
320mm כפול מקדימה יהיה over kill?
אודה על כל פיסת מידע שתעזור לי
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
איזה שנה הוא?
לא ברור לי כול כך מה השאלות שלך.
בתור התחלה, תמונות.
גם כי זה כיף לי לראות... וגם כי קשה לי להבין מהתיאור שלך באיזה מצב האופנוע.
שני דיסקים מקדימה מיותר מאוד, וסתם יסבך אותך.
לגבי הגאנטים, לא יודע איזה יש לך, אבל אם מתאים... למה לא להשתמש?
הרי אמרת בעצמך, אתה לא מחפש גביע בsmgp.
אז תשים ג'אנט יצוק וכבד... אז מה
זה יהיה יותר זול מלקנות חדש, ואם מתאים פיזית ובעין, אז פיזדייץ כול השאר.
Sent from my H60-L12 using Tapatalk
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
190-180-150 על 17אחורי יצוק שלושה חישורים
110-120 על 17 קדמיים שלושה של שלושה ושניים של שישה חישורים
וכמה 16-18-19 על 100-110 אחורי וקידמי
זה מה שפנוי כרגע
האופנוע במצב סבבה מבחינת תקינות מכלולים אבל הוא מאוד דושי מושי רך
בעיקרון אני רוצה אותו
גבוה (מאוד גבוה) זריז ועצבני
השאלות שלי
בולמים? מה? איזה? כמה ? למה?
אפשר להשאיר את המקוריים ולהקשיח? (קדימה ואחורה) כדאי?
בלמים כנ״ל
הדרישות שלי מהאופנוע הם: כלי עירוני חוליגן,סטופי,ווילי,שיופי רגליות בכיכרות ועליית מדרכות/פסי האטה/כיכרות ללא בעיה
ושאוכל לעלות איתו על כביש מהיר ולשייט באיזור ה120 בנינוחות (רוח לא מפריעה לי)
כרגע הוא משייט יפה (יחס גלגש 13-44 עד כמה שאני זוכר)*
באיזור ה130 +- אבל אני כנראה אגדיל לו גלגש אחורי בכמה שיניים.
שוב אומר
סופרמוטו ראשון שלי אז אני צריך כל פיסת מידע אפשרית
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
קצת מידע גנרי,
אם אתה רוצה לנסוע מהר תצטרך להחליף את הכנף הקדמית באחת צמודה וקצרה.
בולמים תצטרך להקשיח אולי יהיה טוב גם לקצר מהלך (אם אפשר).
יחסי העברה תצטרך להאריך.
בלמים - בסבירות גבוהה תצטרך מתאם לקליפר קדמי.
הקדמיים לעולם היו רכים בכלי הזה.
לtt600 יש מזלג שיכנס פרפקט ויגביה לך את הכלי בכמה סנטימנטרים. תחפש את הדגמים עם הבולם ההפוך.
יש לי הפוך של TT 600.
אתה רוצה 17 קידמי עם דיסק שיתאים לקליפר של ההפוך.
יש לי גם חישוק יצוק 17 עם דיסק מתאים.
מאחור הדיסק 220 מ"מ.
תוכל להתייעץ איתי בפון או בה"פ ועשיתי הרבה הסבות כאלה.
היה לי XT600 (למעשה, היה מוגדל ל-620) שנת 1999 מוסב לסופרמוטו. בזבוז של זמן וכסף זה היה אז. האופנוע לא גבוה מספיק עם החישוקים המקוריים. עם 17 אינץ' - הוא פשוט נמוך מדי.מספיק נמוך כדי שהרגלית הילוכים תיגע באספלט גם בהטיות פשוטות יחסית. וזו רגלית שהורמה במיוחד למגף שטח, כן?
כן, אפשר להחליף מתלים - אבל אתה מדבר פה על אופנוע שנת 1992... לא בטוח שהוא שווה את ההשקעה.
ואגב - שנייה של בלשנות לשונית: "סופרמוטארד" מתייחס לרוכב על האופנוע המדובר. אתה רוצה להסב את האופנוע שלך לסופרמוטו. (על משקל של: על אופנוע הסופרמוטו, רוכב הסופרמוטארד)
![]()
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
כרוב התמונה שבורה והעם סקרן
שלי 680..אחלה מנוע..
לגבי ההשקעה
לא אכפת לי,אם אני כבר נכנס לבנייה הוא לא הולך להימכר
רגליות/כידון/מושב הולכים להתאים לתווים של הרגליים/כתפיים/תחת שלי
אם אני נשאר עם פרונט קונבנציונלי אני תמיד יכול להאריך אותו,בכל מקרה המשולשים המקוריים צרים מידי והולכים לעוף
יש לי פרונט של yz ישן שהוא ארוך בכ10סמ ממה שיש עליו עכשיו ולגבי הבולם האחורי...נראה
גאנט קדמי gs ואחורי בנדיט 400 כרגע בתכנון..
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
דווקא את התמונה הראשונה אני רואה, את השניה לא.
אני אנסה לעזור:
![]()
תבקש את העזרה של מתכנת חחח