עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 36

אשכול: בולם הפוך או פרוגרסיבי סטנדרטי

צפייה משולבת

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337

    בולם הפוך או פרוגרסיבי סטנדרטי

    שלומות.

    הקורבן - טנרה 660 97
    אני צריך , או בעצם רוצה, לשפץ בולמים קדמיים.
    כרגע במצב סביר וזה לא מאוד קריטי אבל!
    הם רכים לי מידי בכביש ובשטח.
    בשטח כל הפרונט מרגיש כאילו הוא נלחם בי.

    יש מולי שתי אופציות לשפץ ולהחליף בבולמים הקיימים קפיצים לפרוגרסיבים או להרכיב פרונט הפוך שאפשר לכוונן של אופנוע אינדורו שמתאים לכלי שלי.
    ההבדל בעלויות זניח עבורי.
    הנסיעות שלי הן חצי עירוניות בכבישים זוועה עם יותר בורות וקוליסים מהרומניאקס החצי השני נע בין שטח לבין עירוני בנסיעות ארוכות.

    אני לא יודע מה יהיה עדיף עבורי - רוכב כבד.
    עזרתכם?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    דבר ראשון - החלפת שמן עושה פלאים לבולמים.
    פרונט הפוך לעניות דעתי עדיף על פרונט רגיל כמעט בהכל.
    קפיצים + החלפת שמן בבולם רגיל ירגישו יותר טוב מבולם הפוך מוזנח.
    כששניהם חדשים כאמור למעלה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ברור שבולמים הפוכים עם יכולות כיוון יהיו עדיפים על קפיצים פרוגרסיבים (שהם טובים גם כן אבל לא כמו...)

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    בולם רגיל עדיף .
    מבחינת ביצועים ההבדל מאוד זניח לרוכב כביש ואו רוכב מהשורה. ההבדל במשקל לא משוכך די נמוך בימינו. וזה ההבדל היחיד בין ה2.

    יש גם נושא של חוזק מבני כשיש משולש יחיד אז עדיף הפוך אם יש עליון ותחתון רגיש והפוך לא משפיעים כמעט

    אבל בולם רגיל לא נוזל כל הזמן ואמין הרבה יותר, וגם פשוט יותר בתחזוקה.

    לדעתי אם כבר אתה מתעסק בבולמים תוודא שהסאג נכון ותכוון עם צמיגות שמן למצב הרצוי מבחינת שיכוך והחזרה עושה פלאים.

    אם הקפיצים מתים ואתה מזמין קפיצים קנה כבר פרוגרסיביים, אגב גם במצב מקורי הבולמים פרוגרסיביים


    עכשיו בקשר להפוכים שאתה מתלבט להבנתי זה משומשים? אם כן חד משמעית לשפץ כי גם את ההפוכים תצטרך לשפץ וזה כבר מייקר את העסק סתם


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    סטרלוק,כנראה מעולם לא רכבת בשטח כי אתה לא מבין על מה מדובר.
    אם אתה רוכב כמו זקנה אז הבולמים הרגילים מספקים,ככל שעולה המהירות כך גובר הצורך לרסן את קפיצת האופנוע לכל עבר
    וזה מה שההפוך עושה בקלות.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    סטרלוק,כנראה מעולם לא רכבת בשטח כי אתה לא מבין על מה מדובר.
    אם אתה רוכב כמו זקנה אז הבולמים הרגילים מספקים,ככל שעולה המהירות כך גובר הצורך לרסן את קפיצת האופנוע לכל עבר
    וזה מה שההפוך עושה בקלות.
    בשטח לא אבל בכביש כן , וגם בכביש צריך בולם טוב. אם יש לך בולם רגיל טוב ומכוון ובולם הפוך תואם מכוון ההבדלים זניחים.
    אם מדברים על בולם רגיל 36 ממ והפוך 46 אז כמובן שההפוך לוקח.

    אגב אופנת הבולמים ההפוכים זה לא משהו חדש אבא שלי עוד זוכר שכשהוא היה בגיל 12 והיה לו אופנוע 50 סמק עם פדלים כי לא סחב בעליות. נכנסה אופנת ההפוכים ואז נמאס לכולם מהנזילות התמידיות של זה וחזרו לרגילים.

    זה מן גלגל כזה של אופנה באה וחולפת.

    בפועל אם נקח בולמים זהים נניח 36ממ הפוך או רגיל לא ממש אקטואלי לרוכב ממוצע

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    בשטח לא אבל בכביש כן , וגם בכביש צריך בולם טוב. אם יש לך בולם רגיל טוב ומכוון ובולם הפוך תואם מכוון ההבדלים זניחים.
    אם מדברים על בולם רגיל 36 ממ והפוך 46 אז כמובן שההפוך לוקח.

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    אם לא היה הבדל לא היו זונחים את הבולם הרגיל.
    לא מייצרים יותר בולם רגיל באופנועי ספורט,בסטריט פייטרים ולא באופנועי שטח תחרותיים.
    באופנועי GP לא עושים בו שימוש ולא ב SBK,גם לא בקטג' הקטנות של ה GP.
    בולם רגיל נשאר נישה של אופנועי טיור דוגמת ה CBR500 ודומיו,כנ"ל באופנועי שטח שלא מיועדים לעבודה קשה - KLE,XR125,XT125,KLR ועוד דגמים שלא עולים כרגע - וגם זה לא לחלוטין.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 05-08-2016 בשעה 11:24.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אם לא היה הבדל לא היו זונחים את הבולם הרגיל.
    לא מייצרים יותר בולם רגיל באופנועי ספורט,בסטריט פייטרים ולא באופנועי שטח תחרותיים.
    באופנועי GP לא עושים בו שימוש ולא ב SBK,גם לא בקטג' הקטנות של ה GP.
    בולם רגיל נשאר נישה של אופנועי טיור דוגמת ה CBR500 ודומיו,כנ"ל באופנועי שטח שלא מיועדים לעבודה קשה - KLE,XR125,XT125,KLR ועוד דגמים שלא עולים כרגע - וגם זה לא לחלוטין.
    אל תשווה מסלול ששם יש הבדל לכל גרם של משקל לא משוכך.
    זונחים בולם רגיל בעיקר בגלל אופנה כי הלקוח קצה רוצה בולם הפוך אז זה מה שמוכרים לו בולם הפוך.

    יכול לתת לך דוגמא מעולה של ה BMW f800r
    עד 16 היה עם בולם רגיל ופנס אסימטרי. לקוחות התלוננו שזה לא נראה להם טוב השנה קיבל בולם הפוך ופנס סימטרי.
    זה שיפר משהו? כלום לא שיפר הפוך הפנס מאיר פחות טוב והבולם דורש שיפוץ כל 30 אלף או 40 משהו כזה.

    כנל הרבה כלים שלקוחות קצה רצו בולם הפוך.
    שוב פיזית וטכנית אין הבדל בין בולם רגיל להפוך, ביכולות השיכוך של שניהם.

    ההבדלים זה איפה אתה שם את השמן למעלה או למטה, אם זה למעלה חסכתה לך קילו משקל לא משוכך, אבל קיבלתה נזילות בכמויות.

    ועוד הבדל זה מה אתה מחבר לשילדה חלק עבה או דק יותר , עכשיו באופנוע מוטוקרוס עם משולש יחיד כמובן שיעדיפו את החלק העבה כי זה מחזק את מבנה המזלג היגוי.

    באופנוע כביש ממוצע אין שום יתרון לזה אפילו תשים לב שהמשולשים נשארים זהים רק חרוטים לחור גדול יותר מה שלא מוסיף שום חוזק מבני כלל.

    סטייל מזלג חד צדדי שלא מוסיף כמעט כלום כמעט למעט יופי ונוחות פירוק גלגל אחורי מהיר יותר וזהו.
    אבל עולה הרבה יותר יקר בתחזוקה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    נכנסה אופנת ההפוכים ואז נמאס לכולם מהנזילות התמידיות של זה וחזרו לרגילים.
    מה הסיפור עם הנזילות של ההפוך? אתה טוען שזה נוזל יותר מסטנדרטי?

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    במוו אולי עושים טוב מנועים [לא בימינו],בבולמים הם חלשים.
    אלה של ה-800 שווים לכל מה שעושים האיטלקים [חרא בלבן].
    בולם הפוך יכול להיות מחורבן כשמרכיבים מלכתחילה קפיצים של עט פרקר.
    פה מדובר על מזלג הפוך מתוצרת יפנית שירד מאופנוע שטח.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    במוו אולי עושים טוב מנועים [לא בימינו],בבולמים הם חלשים.
    אלה של ה-800 שווים לכל מה שעושים האיטלקים [חרא בלבן].
    בולם הפוך יכול להיות מחורבן כשמרכיבים מלכתחילה קפיצים של עט פרקר.
    פה מדובר על מזלג הפוך מתוצרת יפנית שירד מאופנוע שטח.
    פלג במוו לא עושים בולמים הם מזמינים משוואה או מאוהלינס או מרזוקי או זאקס.
    נגיד הבולמים של ה800 הרגילים וההפוכים הם שוואה יפני לחלוטין.
    ואין שום הבדל וגם ללא קשר לארץ המוצא טכנית לא קיים הבדל ביכולת השיכוך של בולם זהה.
    אם אתה מדבר על בולם 36 סטנדרטי אל מול 42 הפוך ההפוך עדיף
    אם ההפוך 36 והרגיל 42 הרגיל עדיף.
    אם שניהם זהים וזה רגיל משופץ.או הפוך לא הרגיל עדיף.



    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 05-08-2016 בשעה 23:13.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  12. #12
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    בולם הפוך יכול להיות מחורבן כשמרכיבים מלכתחילה קפיצים של עט פרקר.


    נכנס לחתימה

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    כשאתה מדבר על 36 או 41
    אתה מדבר על הקוטר של הצינור שנכנס לתוך הבולם? אם כן אז יש הבדל מורגש
    לפחות לי
    לטובת ההפוך כמובן
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    כשאתה מדבר על 36 או 41
    אתה מדבר על הקוטר של הצינור שנכנס לתוך הבולם? אם כן אז יש הבדל מורגש
    לפחות לי
    לטובת ההפוך כמובן
    כן קוטר הצינור וככל שהקוטרנגדול יותר ככה השיכוך טוב יותר .
    וברור שיש הבדל בין 36 ל41 וההבדל מורגש.
    אתה לא תרגיש בין 36 הפוך או רגיל

    זה כמו שתגיד וי2 לאורך פחות טוב מלרחוב כי ה1200 גי אס חזק יותר משמעותית מהואראדארו 700.

    זו טענה שגויה ביסוד, כי אתה משווה מנוע אחר ולא צורת חיבור לשלדה.

    כנל בבולם אם זה בולם אותו קוטר וסוג אין הבדל

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 16-08-2016 בשעה 07:04.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    43 ממ שהורכב במקור על דו"ש רך יהיה לעולם נחות יותר מ 43 ממ שהיה על דו"ש קרבי.

אשכולות דומים

  1. הקשחת בולם קדמי gs500
    על ידי Yev.gavrikov בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 19:31
  2. קפיץ פרוגרסיבי לוורסיס 650
    על ידי שאול ה בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-12-2015, 21:32
  3. צילינדר הפוך לימאהה wr450f החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 00:15
  4. ברקס קדמי לא בולם וסקאלה לא עובדת
    על ידי BoomWuk בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 26-10-2015, 20:53
  5. שאלה קטנה - איך עובד היגוי הפוך?
    על ידי אסף זומר בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18-09-2015, 19:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO