תוצאות 1 עד 15 מ 36

אשכול: בולם הפוך או פרוגרסיבי סטנדרטי

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    סטרלוק,כנראה מעולם לא רכבת בשטח כי אתה לא מבין על מה מדובר.
    אם אתה רוכב כמו זקנה אז הבולמים הרגילים מספקים,ככל שעולה המהירות כך גובר הצורך לרסן את קפיצת האופנוע לכל עבר
    וזה מה שההפוך עושה בקלות.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    סטרלוק,כנראה מעולם לא רכבת בשטח כי אתה לא מבין על מה מדובר.
    אם אתה רוכב כמו זקנה אז הבולמים הרגילים מספקים,ככל שעולה המהירות כך גובר הצורך לרסן את קפיצת האופנוע לכל עבר
    וזה מה שההפוך עושה בקלות.
    בשטח לא אבל בכביש כן , וגם בכביש צריך בולם טוב. אם יש לך בולם רגיל טוב ומכוון ובולם הפוך תואם מכוון ההבדלים זניחים.
    אם מדברים על בולם רגיל 36 ממ והפוך 46 אז כמובן שההפוך לוקח.

    אגב אופנת הבולמים ההפוכים זה לא משהו חדש אבא שלי עוד זוכר שכשהוא היה בגיל 12 והיה לו אופנוע 50 סמק עם פדלים כי לא סחב בעליות. נכנסה אופנת ההפוכים ואז נמאס לכולם מהנזילות התמידיות של זה וחזרו לרגילים.

    זה מן גלגל כזה של אופנה באה וחולפת.

    בפועל אם נקח בולמים זהים נניח 36ממ הפוך או רגיל לא ממש אקטואלי לרוכב ממוצע

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    בשטח לא אבל בכביש כן , וגם בכביש צריך בולם טוב. אם יש לך בולם רגיל טוב ומכוון ובולם הפוך תואם מכוון ההבדלים זניחים.
    אם מדברים על בולם רגיל 36 ממ והפוך 46 אז כמובן שההפוך לוקח.

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    אם לא היה הבדל לא היו זונחים את הבולם הרגיל.
    לא מייצרים יותר בולם רגיל באופנועי ספורט,בסטריט פייטרים ולא באופנועי שטח תחרותיים.
    באופנועי GP לא עושים בו שימוש ולא ב SBK,גם לא בקטג' הקטנות של ה GP.
    בולם רגיל נשאר נישה של אופנועי טיור דוגמת ה CBR500 ודומיו,כנ"ל באופנועי שטח שלא מיועדים לעבודה קשה - KLE,XR125,XT125,KLR ועוד דגמים שלא עולים כרגע - וגם זה לא לחלוטין.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 05-08-2016 בשעה 12:24.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אם לא היה הבדל לא היו זונחים את הבולם הרגיל.
    לא מייצרים יותר בולם רגיל באופנועי ספורט,בסטריט פייטרים ולא באופנועי שטח תחרותיים.
    באופנועי GP לא עושים בו שימוש ולא ב SBK,גם לא בקטג' הקטנות של ה GP.
    בולם רגיל נשאר נישה של אופנועי טיור דוגמת ה CBR500 ודומיו,כנ"ל באופנועי שטח שלא מיועדים לעבודה קשה - KLE,XR125,XT125,KLR ועוד דגמים שלא עולים כרגע - וגם זה לא לחלוטין.
    אל תשווה מסלול ששם יש הבדל לכל גרם של משקל לא משוכך.
    זונחים בולם רגיל בעיקר בגלל אופנה כי הלקוח קצה רוצה בולם הפוך אז זה מה שמוכרים לו בולם הפוך.

    יכול לתת לך דוגמא מעולה של ה BMW f800r
    עד 16 היה עם בולם רגיל ופנס אסימטרי. לקוחות התלוננו שזה לא נראה להם טוב השנה קיבל בולם הפוך ופנס סימטרי.
    זה שיפר משהו? כלום לא שיפר הפוך הפנס מאיר פחות טוב והבולם דורש שיפוץ כל 30 אלף או 40 משהו כזה.

    כנל הרבה כלים שלקוחות קצה רצו בולם הפוך.
    שוב פיזית וטכנית אין הבדל בין בולם רגיל להפוך, ביכולות השיכוך של שניהם.

    ההבדלים זה איפה אתה שם את השמן למעלה או למטה, אם זה למעלה חסכתה לך קילו משקל לא משוכך, אבל קיבלתה נזילות בכמויות.

    ועוד הבדל זה מה אתה מחבר לשילדה חלק עבה או דק יותר , עכשיו באופנוע מוטוקרוס עם משולש יחיד כמובן שיעדיפו את החלק העבה כי זה מחזק את מבנה המזלג היגוי.

    באופנוע כביש ממוצע אין שום יתרון לזה אפילו תשים לב שהמשולשים נשארים זהים רק חרוטים לחור גדול יותר מה שלא מוסיף שום חוזק מבני כלל.

    סטייל מזלג חד צדדי שלא מוסיף כמעט כלום כמעט למעט יופי ונוחות פירוק גלגל אחורי מהיר יותר וזהו.
    אבל עולה הרבה יותר יקר בתחזוקה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    נכנסה אופנת ההפוכים ואז נמאס לכולם מהנזילות התמידיות של זה וחזרו לרגילים.
    מה הסיפור עם הנזילות של ההפוך? אתה טוען שזה נוזל יותר מסטנדרטי?

אשכולות דומים

  1. הקשחת בולם קדמי gs500
    על ידי Yev.gavrikov בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 20:31
  2. קפיץ פרוגרסיבי לוורסיס 650
    על ידי שאול ה בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-12-2015, 22:32
  3. צילינדר הפוך לימאהה wr450f החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 01:15
  4. ברקס קדמי לא בולם וסקאלה לא עובדת
    על ידי BoomWuk בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 26-10-2015, 21:53
  5. שאלה קטנה - איך עובד היגוי הפוך?
    על ידי אסף זומר בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18-09-2015, 20:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO