עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 36

אשכול: בולם הפוך או פרוגרסיבי סטנדרטי

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    אלכס אני אוהב איך אתה מוצא את מה שנהוג הפוך תמיד. זה עובדה. תראה באחוזים כמה אופנועים חדשים יש עם הפוכים לעומת רגילים, תשלים עם זה אחי,לא תמיד מה שיש בבימרים הוא מה שנכוןץ

  2. #17
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    מה הסיפור עם הנזילות של ההפוך? אתה טוען שזה נוזל יותר מסטנדרטי?
    מה זה טוען אני אומר וזה מוכח וידוע, אף אחד עוד לא ביטל את כוח המשיכה


    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    אלכס אני אוהב איך אתה מוצא את מה שנהוג הפוך תמיד. זה עובדה. תראה באחוזים כמה אופנועים חדשים יש עם הפוכים לעומת רגילים, תשלים עם זה אחי,לא תמיד מה שיש בבימרים הוא מה שנכוןץ
    תקרא קצת על הנושא, אבא שלי עם
    Izh רוסי פשוט בגיל 12 שלו היה מתעסק עם בולמים הפוכים.
    שזה לפני יותר מ 40 שנה וזה היה מאוד אופנתי בקופתו, ואז חזרו לרגיל והיום שוב יש אופנה של הפוכים.
    עוד בשנות ה40 היו אופנועים עם מזלג הפוך.

    ואם כבר הבימרים הם מראשונים ביחד עם הארלי ואינדיאן ששמו מזלג הפוך.
    והיום לצערי רוב הבימרים עם הפוך מה שאומר שהכלי ההבא שלי יהיה מהישנים עם הרגיל כי לי אין כוח להיתעסק כל היום בנזילות או שאני ילך על הטלה ליבר וזהו.

    מזלג הפוך זה לא משהו חדש או מהפכני ותבדוק אותי



    לסקפטיים למה שאני אומר קחו
    http://www.revzilla.com/common-tread...inverted-forks


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 16-08-2016 בשעה 21:00.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    למיטב ידיעתי ההבדל היחידי הוא שהפוך עומד יותר טוב בכוחות נגדיים על הגלגל ,כלומר במצב שהגלגל נכנס במשהו הרגיל יתעקם בכוח הרבה יותר קטן מאשר ההפוך.

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    69
    אלקס,

    הבחירה הכי הגיונית ומעשית (לא עבור המחפשים רכיבת מסלול) היא טלה-לבר.

    ולכל המפקפקים ביכולת הדינאמית, פידבק רוכב וכו'

    https://www.youtube.com/watch?v=NrSG...e_gdata_player

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    69
    מצטער, טעות, לא שמתי לב שזה בפורום שטח :-) אבל מעניין האם יש סופרמוטו מבוסס מתלה שאינו טלסקופ

  6. #21
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי GilS צפיה בהודעה
    אלקס,

    הבחירה הכי הגיונית ומעשית (לא עבור המחפשים רכיבת מסלול) היא טלה-לבר.

    ולכל המפקפקים ביכולת הדינאמית, פידבק רוכב וכו'

    https://www.youtube.com/watch?v=NrSG...e_gdata_player
    האמת אני מאוד אוהב את המתלה הוסאק או הדואו ליבר. בשם של במוו.
    מדהים לרכיבת מסלול וכביש ונותן פייט מטורף ברכיבה ספורטיבית ומתונה יחדיו בכביש.

    לשטח קל וכביש עדיף הטלה ליבר שנותן מהלך כלל ארוך יותר מהדואו ובגלל זה בדושים זה הטלה ולא הדואו

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    מה זה טוען אני אומר וזה מוכח וידוע, אף אחד עוד לא ביטל את כוח המשיכה

    כי לי אין כוח להיתעסק כל היום בנזילות
    זה שכח המשיכה (בין היתר) גורם למזלג הפוך להיות יותר מועד לנזילות זה נכון, אבל להגיד שכל היום מתעסקים בנזילות זו הגזמה פראית.

    אני רוכב בחבורה של כשישה רוכבים קבועים ועוד כמה מזדמנים כבר קרוב לעשר שנים.
    רוכבים אך ורק בשטח, בתנאי אבק ותנאי כלליים שאינם מקלים עם בולמים.
    כולנו עם בולמים הפוכים (אופנועי אינדורו מודרניים).
    אפשר לספור על יד אחת את מספר הפעמים שמישהו מאיתנו נאלץ "להתעסק" עם נזילה

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אז יפה לכם , פעם בכמה זמן אתם משפצים בולמים? אם לשפץ בתכיפות אכן לא צריך להיתעסק.
    ואם ללכת לפי יצרן שאומר inspect יעני עד שנוזל אז בולם רגיל מתחיל להזיע ואז אתה בסבבה שלך מוצא זמן לשפץ.
    בולם הפוך נותן לך ברקסים וצמיג משומן במכה מהירה.
    ובולם רגיל מחזיק כ60-70 אלף בסבבה לפני שמתחיל להזיע.
    בולם הפוך לרוב צריכים שיפוץ כבר ב40.

    שיפוץ בולם רגיל זה נורא פשוט יש פקק ריקון למטה ומילוי למעלה פותח פקקים ומרוקן , סוגר למטה ממלא סוגר וזהו שניה וחצי ושמן מוחלף.

    בולם הפוך דורש הרבה יותר התעסקות.

    עכשיו בכיבת שטח עדיף בולם הפוך בגלל הקפיצות שמעמיסות מאוד על הפרונט ולעולם יעדיפו בולם הפוך בגלל חוזק מבני טוב יותר.

    בכביש או דושים שלא בנויים לכאלה דברים לרוב ילכו על רגיל כי אין צורך לתוספת חוזק מבני כזה, ואם אין צורך בזה חבל לקבל את כל החסרונות

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    יש לך ידע, זה אין ספק.
    אבל אתה צריך לדעת מתי להפסיק לקשקש סתם, כי אז אתה סתם יוצא פיתה.
    לא מכיר איזה כלי עושה שיפוץ בולמים 40. תפסיק לגבב שטויות ותבין, שאם כללללל הידע שלך, מהנדסי הרכב , שבונים אופנועים מבינים, טיפה, יותר ממך.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    strelok89 אני מסכים איתך שאם אין צורך בבולם הפוך, עדיף רגיל ולו בגלל המחיר והסיבוכיות.
    אני לא ממש מתמצא באופנועי כביש, אבל אני מניח שאופנועי קצה יהנו מבולמים הפוכים גם בכביש ו/או במסלול.
    אופנועים טורינג ודו"שים גדולים שלא עובדים קשה כנראה שלא ממש יצטרכו.
    ועדיין, גם אם באמת צריך לשפץ בולם הפוך ב-40K ק"מ במקום ב60, זה ממש לא התעסקות יומיומית.

  11. #26
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    הדוש הגדול שלי עובד קשה והוא צריך את זה.

  12. #27
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    יש לך ידע, זה אין ספק.
    אבל אתה צריך לדעת מתי להפסיק לקשקש סתם, כי אז אתה סתם יוצא פיתה.
    לא מכיר איזה כלי עושה שיפוץ בולמים 40. תפסיק לגבב שטויות ותבין, שאם כללללל הידע שלך, מהנדסי הרכב , שבונים אופנועים מבינים, טיפה, יותר ממך.
    כל כלי אמור לעשות שיפוץ כל 40. וכל האופנועים שלי עושים, רק שאצלי זה בולם רגיל וזה עבודה של 5 דקות.
    לפתוח בורג ריקון,לתת לשמן לצאת ,ואז למלא מלמעלה עם כוסית מדידה וזהו.

    וההפוכים כל 30 בכלל שכולל גם החלפת מחזירי שמן כל שיפוץ כדי לא להגיע למצב של אופס כל הפרונט מלא בשמן
    מבחינת תחזוקה ונוחות יש המון יתרונות לרגיל , ומי שלא צריך את החוזק המבני הנוסף במשולשים לעולם יעדיף רגיל



    עכשיו לא חסר כאלה שלא עושים, כמו המאזדה של גיסתי ששנתיים נוסעת וגיליתי לה את אמריקה שאחרי שנתיים ו50 אלף צריך גם להחליף שמנים באוטו ולא כל 50 אלא כל 20 וכל שנה

    תחזוקת שבר זה גם סוג של תחזוקה



    איברי אם הדוש הגדול שלך קופץ הרבה וצריך תוספת כוח מבני במשולש אז לך על הפוך ,מאיך שאני מכיר כלים גדולים אז קפיצה גורמת לצוואר מזלג להישבר ולא צריך שום חוזק מבני מבחינת נוסף מבחינת בולמים ומשולש.

    ואז דווקא אם הוא עובד קשה עדיף לך רגיל לטובת החלפות שמן תכופות וקלות כי השמן מתבלא


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 18-08-2016 בשעה 06:56.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  13. #28
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    אני מתעסק בבעיות של העכשיו.
    עכשיו בשטח, על אדמה רכה הפרונט מתנגד. המון.

  14. #29
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    תגדיר מתנגד? יש לך בעיות של שקיעה? שיכול? החזרה?
    את כל אלה מכוונים ללא קשר למיקום השמן בבולם

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  15. #30
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    הוא מנתר.
    והבולמים הקדמיים לא מתכווננים

אשכולות דומים

  1. הקשחת בולם קדמי gs500
    על ידי Yev.gavrikov בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 19:31
  2. קפיץ פרוגרסיבי לוורסיס 650
    על ידי שאול ה בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-12-2015, 21:32
  3. צילינדר הפוך לימאהה wr450f החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 00:15
  4. ברקס קדמי לא בולם וסקאלה לא עובדת
    על ידי BoomWuk בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 26-10-2015, 20:53
  5. שאלה קטנה - איך עובד היגוי הפוך?
    על ידי אסף זומר בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18-09-2015, 19:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO