אם תגדיל קצת תקציב אני מוכר BMW f650cs
47 כוח סוס בול . זה הכי הרבה שמותר עם a1.
ה200/250 חלשים ונמאס מהם תוך כמה חודשים
Sent from mTalk using windows 10 mobile
הוצאתי לאחרונה רשיון a1
ומעוניין לקנות אופנוע ראשון סלחני ונוח ועם כוח לעתיד שלא ימאס מהר.כמובן שיהיה זול לתחזוקה ואמין
יותר מתחבר לכול דגמי הנייקד.(גם בגלל עלות הפלסטיקה)
תקציב 15,000-18000
רוב הנסיעות הם בין עירוניות כ 50ק"מ ביום
מה דעתכם?
אגב קטמ דיוק 200,באמת יקר לתחזוקה ולא אמין?
אם תגדיל קצת תקציב אני מוכר BMW f650cs
47 כוח סוס בול . זה הכי הרבה שמותר עם a1.
ה200/250 חלשים ונמאס מהם תוך כמה חודשים
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
לגבי הדיוק - הוא בכל אופן חלש בבין-עירוני ול-50 ק"מ ליום לא הייתי לוקח אותו.
בתקציב שלך כאופנוע ראשון הייתי מחפש סוזוקי אינזומה 250 (לא ממורה נהיגה כמובן). אפשר למצוא אותם באזור ה-18-20 אש"ח, מתמודד עם כביש מהיר בלי הרבה לחץ, קומפקטי ונוח ברכיבה (תנוחת רוכב יחסית ישרה).
שקלת דוש?
יש לך cb500f
נייקד בינוני אמין כמו שרק הונדה יודעים
קח נסיעת מבחן
למה כל פעם מישהו מבקש אופנוע ב18 אלף ואתם מציעים לו אופנוע ב40 אלף מינימום??
איזה cb500f יש בתקציב הזה? אין.
דיוק 200 ב18 אלף אתה שואף לכלי באחריות יצרן, וזה עדיף על כל 500 סמ"ק עתיק.
אני דווקא לא חושב ככה, אם תקח נגיד את ה"עתיק" שאני מוכר.
אז הדיוק מפסיד בהכל למעט זה שהוא באחריות.
אם תלך לבמוו שנות ה2000 רק צריך לוודא שיש אופציה לעדכן רשיון לa1 לדגם הספציפי שתרצה.
יש להם הזרקה,abs,ברקסים ברמבו ומכללים טובים.
אם הכלי תוחזק טוב תקבל אחלה של אופנוע אמין ,נוח ,וזול.
אני חלפתי את הסיביאר250 החדש יחסית שאישתי רכבה עליו בבמוו 650 ואישתי רכבה שנתיים מאושרות עליו.
אני חושב שדווקא בגלל שהרשיון מתיר47 כוח סוס עדיף למתוח תקציב וללכת על כלי חזק יחסית שיחזיק לך כמה שנים מכלי 200/250 חלש שימאס מאוד מהר
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
כל אחד והגישה שלו, לי היה ניסיון רע מאוד עם GS500 שעשה אינסוף בעיות, ולדעתי מי שיש לו כוח וזמן וידע להתעסק וגישה לחלקים ואופציה להשבית את הכלי עד שמגיעים חלקים מחול, אז הפיתרון של כלי חזק וישן הוא טוב.
מי שרוצה להניע בבוקר ולנסוע, שישאף כמה שיותר חדש, כמה שפחות קילומטר,כמה שפחות ידיים, כמה שיותר אחריות.
וגם אין ב ER שימסים והוא מקורר מים - מה שאומר שהוא יותר חסכוני בדלק ואוכל פחות שמן.
בהנחה שהוא במצב טוב כן?
רק חבל שהוא לא מתאים לa1.
לכל המכפישים את הכלים הוותיקים, היו לי שתי חוויות עם כלים וותיקים - הכלי הראשון היה זוועה, שחוט וקרוע, נקנה בלי נסיון ולא הפסיק לעשות בעיות, כל נסיעה שניה נפל חלק כלשהו, מזיע כמו מתמודד בלרדת בגדול, סיוט.
הנסיון השני הוא עם האופנוע הנוכחי - GS500. הגיע מ-2 מבוגרים לפניי במצב נהדר, קצת בעיות באשמתי אבל מאז פשוט להניע ונסוע בלי שום בעיות. אצלי כרגע חודשיים ולכמה השנים הקרובות בהחלט שמספיק לי. הורדתי את הכלי למצפה רמון והעלתי לראש הנקרה ומעלות תרשיחא, שורד כמו גדול ואפשר עוד להמשיך את היום אחרי 6-8 שעות על האוכף.
אמ;לק - רוב ה-500 הישנים שחוטים, ויצא לי לראות לא מעט לפני שקניתי את שלי. מעשנים, חלודים ומוזנחים רובם, אך אם יתמזל מזלך למצוא GS500 או ER5 (בהנחה שרשום כ-A1) הייתי הולך בכיוון הזה במקום, אך זה לשבת ולחפש שבועות ארוכים יום-יום ולצוד עם רובה צייד, כי ברגע שאחד שמור צף לו בשוק - זו מלחמה להשיג אותו.