כל אחד והגישה שלו, לי היה ניסיון רע מאוד עם GS500 שעשה אינסוף בעיות, ולדעתי מי שיש לו כוח וזמן וידע להתעסק וגישה לחלקים ואופציה להשבית את הכלי עד שמגיעים חלקים מחול, אז הפיתרון של כלי חזק וישן הוא טוב.
מי שרוצה להניע בבוקר ולנסוע, שישאף כמה שיותר חדש, כמה שפחות קילומטר,כמה שפחות ידיים, כמה שיותר אחריות.
העזים אכן ידועים בצרות שהם עושים ואגב גם לא כאלה חזקים.
איאר5 יכול להיות אחלה פתרון זול מאוד אם תצליח לסדר לו ניירת גם כן אבל הוא מאוד פרימיטיבי ביחס לכלי מודרני