שרשור נעוץ "לא מניע - מה עושים".
תתחיל (וכנראה - ועדיף - שגם תסיים) שם.
האם אפשר להתניע ולעקוף את המצבר שנגמר ?
יש בעיה בהתנעה כבר כמה זמן. קורה אחרי שהקטנוע עומד כמה ימים(כאשר הוא עובד כל יום-יומיים לא הייתה בעיה). עכשיו אחרי ניסיונות התנעה כושלים אחרי כמה זמן שהקטנוע עמד הוא שוב לא התניע, וההפעם זה נגמר בזה שהסטרטר הפסיק להגיב.
ניתקתי מצבר, חיברתי, התעסקתי, נראה שהמצבר נגמר (אבל לפני שהתעסקתי חוץ מההתנעה הכל עבד טוב - איתותים, מסך וכו).
אז.. אני לא בטוח אם אני אשם בהתעסקות שלי במצבר(חיברתי וניתקתי כמה פעמים) ואז יש בעיה רצינית עם ההתנעה בנוסף למצבר, או שהוא כבר היה גמור וזו כל הבעיה. המצבר דיי ישן - כנראה 2-3 שנים.
זה שיש בעיה שהקטנוע לא מתניע אחרי חוסר שימוש של כמה ימים זה ברור אבל זה לא רציני. אני רוצה לדעת אם יש בעיה גם בסטרטר(או משהו אחר) וגם במצבר או שזה רק המצבר.
שרשור נעוץ "לא מניע - מה עושים".
תתחיל (וכנראה - ועדיף - שגם תסיים) שם.
עברתי על השרשור לפני שרשמתי את הפוסט אך לא מצאתי שם מידע שעונה על הבעיה הספציפית שהצגתי (איך להתניע ללא המצבר).
אם יש לך, או לכל כותב אחר, ידע בנושא אשמח לפיתרון - או להפניה לטקסט כלשהו שדן בזה.
איך להתניע ללא מצבר? עם כבלים מאוטו. *יעבוד בחלק מהאופנועים והקטנועים, ישנם כלים שלא יניעו במקרה שהמצבר ריק לגמרי.
בהודעה הפותחת שאלת איך אפשר לדעת אם זה רק המצבר - בדיקת טעינה (עם רב מודד) בזמן עבודה.
הסטרטר לא חשוד מיידי כי עבד עד לריקון המצבר (בהנחה שהמצבר אכן ריק)
לגבי ההעמדה לכמה ימים - אם הטעינה תקינה ואין זליגה בזמן חניה של אזעקה או רכיב אחר - לא אמור להתרוקן המצבר
אבל אם הרכיבות שלך קצרות מאוד המצבר עלול לא להטען במלואו ברכיבה (ואז הפתרון יהיה להטעין מדי פעם עם מטען חיצוני)
מקווה שעזרתי.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
כנראה שהיכולת שלך לקרוא ו\או להבין מוגבלת למדי. ציטוט, במודגש ועם קו למטה, כדי שלא תפספס את זה הפעם:
המשך השרשור הזה, בהודעה הספציפית הזאת, גם אומר את כל מה שנאמר לך מעליי ועוד. וגם בשביל הבהירות, שיפצתי קלות את ההודעה, באדום.
בפעם הבאה שתנסה להתחיל לכתוב לפני שאתה קורא ומבין, השרשור יינעל יחד איתך.
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 07-08-2016 בשעה 12:48.