בטח שסובלות.
פחות מקורוזיה בשילדה ופחות אבל עדיין יש קורוזיה בכלל המכללים.
בעיקר מכללים של בולמים שנחשפים לאיתני הטבע ומטבעם יש עליהם חלקים נעים וחול ששורט ציפוי מהר מאוד וכל עוד העסק עובד הוא תקין.
כשהעסק עומד הוא מפתח קורוזיה.
כלל הגומיות המצב שם זהה.
רכבים שעומדים הרבה מפתחים המון נזילות בכל מיני מקומות.
כפתורים מפתחים קורוזיה בחוסר שימוש.
תראה אני עובד עם אחסנה יבשה, אני לוקח נשקים טובל אותם בשמן דביק ומגן שם אותם לסביבה על לחות מבוקרת ואטומה.
ומשגיח עליהם וזה שוכל בצל בתוך ניילון וברזנט ענק ללא חמצן כמעט ללא לכלוך וללא אור ועם לחות מבוקרת ומשומן מקצה לקצה בשמן דוחה קורוזיה ועדיין מתפתח פה ושם קורוזיה.
אז אופנוע שעומד?! בוודאי שיפתח!
ואת זה יגיד לך כל מי שהתעסק עם אחסנה יבשה של רכבים בצבא ששם שוב הרכבים בסביבה מבוקרת אטומה כמעט ,לחות מבוקרת,ובתוך ברזנט אטום כזה ועדיין אתה מוציא רכב שעמד ככה ויש לו ים תקלות.
Sent from mTalk using windows 10 mobile