עמוד 7 מתוך 9 ראשוןראשון ... 56789 אחרוןאחרון
תוצאות 91 עד 105 מ 133

אשכול: ״התפוצץ״ מנוע של MT09

  1. #91
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    לפני 5 שנים זאת הייתה בדיוק השיטה של חברות הסלולר:שירות חרא וגישה של אנחנו שולטים בשוק.
    מתישהו הגלגל מתהפך (ואגב שולטים בשוק זה הגזמה, כן הם היבואן הגדול אבל יש חלופות מספיק טובות, הונדה לדוגמה).

  2. #92
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    דווקא הודעה מסודרת של מטרו הייתה עוזרת פה ומורידה את הערפל מה"שיפורים". אבל אני מניח שזו גם אסטרטגיה טובה,
    תתקין תעשה, תהנה..לא נגיד לך לא, לא נגיד כן- אבל אם יקרה משהו נעשה לך נו נו נו עם האצבע ונצביע לך על סעיף בחוזה.

    אני בספק אם ימאהה ישמחו לראות תמונות כאלו בפורומים עם יותר תהודה בחו"ל. הרי יש לא מעט פורומים בארה"ב ואירופה שמיועדים
    לכלים הללו. בכל שיטוט שם קשה למצוא מישהו עם כלי "סטוק", כזה שלא נגעו ולא החליפו...אני בספק אם מישהו מהם בכלל חושב על
    פגיעה באחריות, או משהו כזה. הרבה יותר נכון היה להצביע על הכשל במדוייק, גם אם מדובר בטעות מביכה מאחד הטיפולים, או לחילופין
    אשמה מלאה של בעל הכלי.


    ממליץ לבעל האשכול, או מי מטעמו שירצה ויש לו גישה (בהסכמה כמובן) לפרסם את הסיפור באנגלית נקיה ולהפיץ אותה בפורומים השונים.
    מת לראות את התגובות שם.
    נערך לאחרונה על ידי matan27; 16-10-2016 בשעה 12:44.

  3. #93
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אני בספק אם בתור יבואן הייתי מתחיל להתנצח ולהתווכח עם כל מיני אנשים (וגם טרולים שיגיחו) בפורמים.

  4. #94
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    ומצד שלישי הם מצליחים לחזק את התדמית שלהם
    כחברה הכי מצחינה בארץ.
    זה מדהים איך השם "מטרו" צץ כל פעם מחדש בצמוד
    לצמד המילים "שרות גרוע".
    אולי כשרות לציבור אפשר לנעוץ בדביק את כל השרשורים שקשורים
    למטרו?
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  5. #95
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    מצד שני הם מובילים את טבלת המכירות שנה אחרי שנה....

  6. #96
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הם מובילים כי יש להם מותגים חזקים ואין יבוא מקביל מוסדר.
    בנוסף לקוחות שמקבלים את הדין ועצוב להודות חושבים שההתנהלות מולם תקינה והוגנת.
    בפועל אם הצרכנים יקבלו שכל ויחרימו חברות כאלו ויפנו לייבוא מקביל או יבואן זעיר ( אני תמיד מתבלבל במושגים) זה יתן תחרות ואולי גם יגרום להרמת גבה אצל הייצרנים.
    סתם לצורך העניין הקפאה של צריכה לשנה וחצי מיבואן כזה או אחר תעמיד אותם במקום אבל מה הסיכוי שזה יקרה?
    אפילו אני שוקל לרכוש קאוואסקי ( אומנם משומש) למרות ההצהרות שלי.



    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 15-10-2016 בשעה 20:39.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #97
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    הם מובילים לא בגלל שירות או יכול מכירה יוצאת דופן. נטו המוצרים שהם מייבאים.

    6 שנים של רכיבה. כל הדרך עם 7 כלים שונים לתקופות שונות, ורק פעם אחת עם יבואן אחר, אותו כלי היה גם בבעלותי הכי פחות זמן.

    זה אחרי שמטרו במסגרת אחריות סיבנו אותי, ובמקום להחליף ולסגור עניין הם טירטרו אותי עד שהתייאשתי ונפטרתי מהכלי.

    ועדיין, היום אני על ימאהה, ומפנטז כבר על הימאהה הבא. ניסיתי דרך חברת שילוח לראות מה ההיתכנות של יבוא כלי חדש מארה"ב,
    אחריי שיכלול יצא לא כלכלי בכלל אחרי מסים, משלוח וכו' (אלו כלים ששונים במעט מהכלים בארץ עם כל מיני אורות דרך ושטויות כאלה).

    בקיצור- מחכה ליום שמישהו אמין יתחיל יבוא מקביל. אני הראשון לשריין הזמנה.

  8. #98
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הדרך להלחם בהם היא מכתבים לימאהה (ושאר המותגים שהם מיבאים מה גם שיש לדעתי סוג של ניגוד אינטרסים בין קאוואסקי וימאהה שפונים לקהל דומה) העולמית וצימצום הרכישות ממטרו
    זה עשוי להביא להכרה שיש מקום לשינוי.
    אבל כל עוד אנו נמשיך לשלם למטרו ולקבל על עצמנו את הגזר דין הם ימשיכו לעשוק אותנו

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #99
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי matan27 צפיה בהודעה
    הם מובילים לא בגלל שירות או יכול מכירה יוצאת דופן. נטו המוצרים שהם מייבאים.

    6 שנים של רכיבה. כל הדרך עם 7 כלים שונים לתקופות שונות, ורק פעם אחת עם יבואן אחר, אותו כלי היה גם בבעלותי הכי פחות זמן.

    זה אחרי שמטרו במסגרת אחריות סיבנו אותי, ובמקום להחליף ולסגור עניין הם טירטרו אותי עד שהתייאשתי ונפטרתי מהכלי.

    ועדיין, היום אני על ימאהה, ומפנטז כבר על הימאהה הבא. ניסיתי דרך חברת שילוח לראות מה ההיתכנות של יבוא כלי חדש מארה"ב,
    אחריי שיכלול יצא לא כלכלי בכלל אחרי מסים, משלוח וכו' (אלו כלים ששונים במעט מהכלים בארץ עם כל מיני אורות דרך ושטויות כאלה).

    בקיצור- מחכה ליום שמישהו אמין יתחיל יבוא מקביל. אני הראשון לשריין הזמנה.
    בעבר גם אני הייתי מאוהב במותג, אחרי ה"אונס" הברוטאלי שעברתי אצל החברה הארורה הזו החלטתי שדי.
    גיליתי שישנם יבואנים שמכבדים את הלקוחות שלהם, מכבדים את האחריות ומכבדים את עצמם.
    הדרך היחידה להביא לשינוי היא להפסיק לקבל את היחס הזה עם התירוץ של "אוהב את המותג"

  10. #100
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    לוקי אתה לא יכול לדבר ולדבר על מטרו ולקנות
    עוד כלי שלהם. היית מרוצה מהבנדיט שלך, אז תשדרג
    לבנדיט מודל גבוה. תפרגן לסוזוקי.

    אני יודע שהאופנוע הבא שלי לא יהיה ב.מ.וו (ולא בגלל שאני תפרן)
    ולא יהיה של מטרו.
    תכלס, ההבדלים בין האופנועים השונים בעלי האופי
    הדומה לא באמת משמעותיים, אז
    כל עוד עופר-אבניר מרגישים לי הוגנים, אקנה סוזוקי.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  11. #101
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני קונה כלי בן 8 לא נראה לי שזה כבר משנה למטרו.


    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #102
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    בעבר גם אני הייתי מאוהב במותג, אחרי ה"אונס" הברוטאלי שעברתי אצל החברה הארורה הזו החלטתי שדי.
    גיליתי שישנם יבואנים שמכבדים את הלקוחות שלהם, מכבדים את האחריות ומכבדים את עצמם.
    הדרך היחידה להביא לשינוי היא להפסיק לקבל את היחס הזה עם התירוץ של "אוהב את המותג"
    בהונדה קיבלתי יחס מעולה לצורך העניין. אין מילה רעה שאפשר להגיד עליהם. בעופר אבניר כנ"ל- כולל לבוא לקראתך עם כל מיני הטבות
    ודברים נלווים. שלא נדבר על נסיעות מבחן, מתקשרים אליי להודיע שהגיע כלי כזה וכזה, אם רק העפתי מבט על כלי נוסף שהגיע למבחן
    "קח גם אותו". אבל, וזה אבל גדול- לדעתי התמורה הטובה ביותר לכסף ביחס למה שאני מחפש אני מקבל בימאהה (כיום).

    לצערי הם אלו שמכתיבים כבר כמה שנים טובות נישות רבות בענף שנוגעות לשוק הישראלי. נראה שהם עושים, ואז האחרים מתעוררים ומנסים
    להעתיק..שוב, לצערי. ללא הצלחה. אופנוע זה לא רק כלי להגיע ממקום למקום, וככזה הבחירה לא פשוטה.

    הפתרון שלי (סוג של פתרון, יותר בכיוון של פלסטר) הוא לקנות ולשדרג בסוכנויות טרייד אין. בתל אביב אני יכול להצביע על שתיים כאלה לפחות
    שכל הגעה עושה חשק להוציא כלי. היחס מעולה, רק מנסים לבוא לקראתך, ועוזרים במה שאפשר- שירות לקוחות כמו שראוי לקבל. אז שהם יגזרו
    את הקופון. עדיין אני מפרנס את מטרו, אני יודע- אבל לפחות לא יוצא בתחושה שדפקו אותי.

  13. #103
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    לגבי פנייה לימאהה העולמית:אני ניסיתי לאתר דרך לפנות אליהם, ולא מצאתי, לא מייל,לא טלפון לא כתובת.
    כול פעם איכשהו הגעתי לאתר של מטרו.
    אגב, זה אולי נחמד לקנות בטרייד דרך סוכנויות או לקנות כלי אחרי תקופת האחריות אבל הנה מקרה שמנוע התפוצץ אחרי שנתיים ואחרי תום תקופת האחריות (מה שברור שלא אמור לקרות) ושוב נתקעים מול היבואן.
    נערך לאחרונה על ידי matanbar26; 15-10-2016 בשעה 21:32.

  14. #104
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    לגבי פנייה לימאהה העולמית:אני ניסיתי לאתר דרך לפנות אליהם, ולא מצאתי, לא מייל,לא טלפון לא כתובת.
    כול פעם איכשהו הגעתי לאתר של מטרו.
    אגב, זה אולי נחמד לקנות בטרייד דרך סוכנויות או לקנות כלי אחרי תקופת האחריות אבל הנה מקרה שמנוע התפוצץ אחרי שנתיים ואחרי תום תקופת האחריות (מה שברור שלא אמור לקרות) ושוב נתקעים מול היבואן.
    אין דבר כזה ימאהה העולמית, יש את משרדי החברה ביפן, מרכז בהולנד שמטפל באירופה ומרכז בארצות הברית שמטפל... בארצות הברית, כל השאר מטופלים ע"י היבואן בארצם

  15. #105
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    בסדר הכוונה הייתה שלא ניתן לפנות ליצרן (לפחות לא משהו שהצלחתי לאתר) וניתן לעבוד מול היבואן בלבד.

אשכולות דומים

  1. למכירה: קיט 02 ל MT09 של kevxtx לשיפור תגובת המצערת
    על ידי relz בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 12-09-2016, 14:04
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-07-2016, 19:16
  3. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 17-06-2016, 22:19
  4. [כולל פיתרון] חיווי בורר הילוכים נעלם ב MT09
    על ידי relz בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-06-2016, 10:22
  5. למכירה: בקר דלק EJK ל MT09
    על ידי relz בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-04-2016, 22:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO