תודה על התגובה.
אני לא חושב שאני טועה במקרה הזה, אני קצת מכיר את עניין החוג הסגור והחוג הפתוח באופנוע הזה, ושוחחתי על כך עם מספר טיונרים בחו״ל שהתמקצעו על האופנוע הזה. גם בנושא התערובת העשירה, אתה צודק שתערובת עשירה מדי אכן כבר לא משפרת ביצועים, אך לפחות ממה שקראתי בספרים (כגון זה של Tracy Martin שמוצג פה) הוספת מעט דלק בכדי לוודא שכל מולקולת החמצן יתכלו אכן מוסיף כח. ולכן זה כל כל נפוץ.
אך כפי שאמרתי אני חושב שמגיע לנושא חשוב ומעניין כזה שרשור שלם בפני עצמו...
איך אתה מזהה בריחת גזים בבוכנות, לפי הצבע החום על הצדדים?
ואיזה בלאי נראה לעין אתה רואה? אני רואה רק משקעים של פחם שרוף על ראש הבוכנות.
(אני לא שואל בשביל להקניט חו״ח אלא באמת כדי ללמוד ולהחכים)