עמוד 9 מתוך 9 ראשוןראשון ... 789
תוצאות 121 עד 133 מ 133

אשכול: ״התפוצץ״ מנוע של MT09

  1. #121
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593

  2. #122
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    יש לך טעות יסוד.
    החוג הסגור משפיע על החוג הפתוח גם בהזרקות מודרניות ,אני מאמין שכך הדבר גם כאן.

    תערובת עשירה מפחיתה ביצועים, אבל משפרת קירור.
    תערובת עשירה גם מדללת שמן עם בנזין ומקצרת את חיוו

    כל הדינואים שיש לך של אגזוז הם ללא שום שינויים במפות, שינויים נוספים במפות נותנים יותר.

    בקשר לתגובת מצערת הבנתי שיצא ריקול


    בקשר למנוע האמת הוא לא נראה הכי טוב, הוא נראה סבבה אבל כבר הייתה לך בריחת גזים נכבדה ברינגים.
    ויש גם בלאי נראה לעין בבירור על הבוכנות.

    מה שבטוח שטלטל לא אמור להישבר ככה.

    יכול להיות היה הצטה מוקדמת ספציפית בצלינדר השלישי? זה יכול להסביר את העסק .

    אבל אז גם המנוע אמור לקרטע

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    תודה על התגובה.

    אני לא חושב שאני טועה במקרה הזה, אני קצת מכיר את עניין החוג הסגור והחוג הפתוח באופנוע הזה, ושוחחתי על כך עם מספר טיונרים בחו״ל שהתמקצעו על האופנוע הזה. גם בנושא התערובת העשירה, אתה צודק שתערובת עשירה מדי אכן כבר לא משפרת ביצועים, אך לפחות ממה שקראתי בספרים (כגון זה של Tracy Martin שמוצג פה) הוספת מעט דלק בכדי לוודא שכל מולקולת החמצן יתכלו אכן מוסיף כח. ולכן זה כל כל נפוץ.



    אך כפי שאמרתי אני חושב שמגיע לנושא חשוב ומעניין כזה שרשור שלם בפני עצמו...


    איך אתה מזהה בריחת גזים בבוכנות, לפי הצבע החום על הצדדים?
    ואיזה בלאי נראה לעין אתה רואה? אני רואה רק משקעים של פחם שרוף על ראש הבוכנות.

    (אני לא שואל בשביל להקניט חו״ח אלא באמת כדי ללמוד ולהחכים)
    You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
    KTM 790 Adventure R

  3. #123
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אני לא אפתח את זה כאן אבל אם תרצה אפשר לפתוח על זה דיון בטכני בשמחה.
    בגדול ככל שתוסיף יותר דלק אתה מפחית חמצן(אחד בא על חשבון השני) בגלל זה שיא ההספק הוא בעצם תערובת ענייה בטיפה.
    לזה יש השלכות מכאניות בעיתיות למנוע אז מעשירים קצת לטובת קירור .

    בקשר לבריחת גזים תסתכל בתמונות איפה שרואים רינגים תראה שם בבירור שיש פחם גם מעבר לרינג השני .
    בין הראשון לשני זה קורה הרבה שיש בריחה לשלישי גם תגיע אבל במנוע חדש זה אמור להיות פחות.

    תסתכל על החצאיות בוכנה תראה שיש שם מין שיפשופים כאלה זה הבלאי.

    יכול להיות שהייתה בסלד נמוך עם מצערת פתוחה לרווחה הרבה פעמים? זה יגרום לבלאי על החצאיות בוכנה והצלינדרים.
    בבית אני אדגיש לך בצייר בשמחה אם זה מעניין אותך בידיוק

    מערכות הזרקה אני מכיר טוב מכיר את הפרימיטיביות יותר ואת החדשות יותר



    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #124
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אני לא אפתח את זה כאן אבל אם תרצה אפשר לפתוח על זה דיון בטכני בשמחה.
    בגדול ככל שתוסיף יותר דלק אתה מפחית חמצן(אחד בא על חשבון השני) בגלל זה שיא ההספק הוא בעצם תערובת ענייה בטיפה.
    לזה יש השלכות מכאניות בעיתיות למנוע אז מעשירים קצת לטובת קירור .

    בקשר לבריחת גזים תסתכל בתמונות איפה שרואים רינגים תראה שם בבירור שיש פחם גם מעבר לרינג השני .
    בין הראשון לשני זה קורה הרבה שיש בריחה לשלישי גם תגיע אבל במנוע חדש זה אמור להיות פחות.

    תסתכל על החצאיות בוכנה תראה שיש שם מין שיפשופים כאלה זה הבלאי.

    יכול להיות שהייתה בסלד נמוך עם מצערת פתוחה לרווחה הרבה פעמים? זה יגרום לבלאי על החצאיות בוכנה והצלינדרים.
    בבית אני אדגיש לך בצייר בשמחה אם זה מעניין אותך בידיוק

    מערכות הזרקה אני מכיר טוב מכיר את הפרימיטיביות יותר ואת החדשות יותר



    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    אשמח אם תוכל להדגיש לי בדיוק איפה להסתכל, לא ירדתי לסוף דעתך.

    איך בדיוק רוכבים עם מצערת פתוחה עד הסוף בסל"ד נמוך? כמעט מיידית הסלד עולה...

    יתכן שהבלאי בבוכנה קשור בהרצה לקויה? כי אם כן, גם פה יש לי סיפור מעניין

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
    KTM 790 Adventure R

  5. #125
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    השריטות בחצאיות יכולות לנבוע גם מחימום לא נכון.

  6. #126
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי relz צפיה בהודעה
    אשמח אם תוכל להדגיש לי בדיוק איפה להסתכל, לא ירדתי לסוף דעתך.

    איך בדיוק רוכבים עם מצערת פתוחה עד הסוף בסל"ד נמוך? כמעט מיידית הסלד עולה...

    יתכן שהבלאי בבוכנה קשור בהרצה לקויה? כי אם כן, גם פה יש לי סיפור מעניין

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    נניח אתה על רוכב בעליה פותח פול גז המנוע מקרקש אבל עולה בסלד אתה מעלה הילוך ולא שומר עליו בסלד המתאים ורוכב בנמוך מידי.

    לא יתכן שהבלאי מהרצה מזמן היה משתפשף

    כמו שטריבל רשם אולי חימום לא נכון

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #127
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    נניח אתה על רוכב בעליה פותח פול גז המנוע מקרקש אבל עולה בסלד אתה מעלה הילוך ולא שומר עליו בסלד המתאים ורוכב בנמוך מידי.

    לא יתכן שהבלאי מהרצה מזמן היה משתפשף

    כמו שטריבל רשם אולי חימום לא נכון

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    לא ולא.
    כלומר אני תמיד דואג לחמם מנוע באיזי, ואף פעם לא רוכב בטורים נמוכים. אם כבר ההפך... מעדיף גבוהים.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
    KTM 790 Adventure R

  8. #128
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אז ההסבר ההגיוני זה שהשמן לא עמד בעומס והייתה שחיקה של ברזל בברזל ויכול להיות שזה בעצם לא פריצת גזים אלא שמן שרוף

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #129
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי relz צפיה בהודעה
    המצב היותר ״מסוכן״ מבחינת מנוע הוא דווקא התערובת העניה ולא העשירה. תערובת עניה בוערת יותר חם ועלולה לגרום להצתה מוקדמת של התערובת, וזה יכול לגרום לדפיקות במנוע ונזקים כבדים. ולכן להבנתי אפילו רצוי להוסיף בקר דלק להעשרת התערובת במקרה שמחליטים להחליף אגזוז.
    בקרי דלק למיניהם יכולים לעזור לפתור בעיות כאלה על ידי העשרת תערובת הדלק בתחומים מסוימים.
    מערכת הזרקה היא דינמית.
    מערכות פליטה יעודיות אמורות להתאים as is ואם לא,הערכה תגיע עם שינויים בהתאם.
    תערובת עשירה היא לא טובה מהסיבה שיש דילול של השמן ופיחום של המנוע,בנוסף פיחום ייתר מעלה יחס דחיסה מה שמקדם תנאים להיווצרות דטונציות.
    תשים לב לגוון של שסתומי הפליטה ולצבע השריפה מעל שסתומי היניקה,הם שונים משאר הצילינדרים וזה מעיד על שוני בשרפה שהיה דווקא שם.
    https://www.flickr.com/photos/967946...7673320441650/




    הגוון של הבוכנות מעיד שהמנוע עבד עשיר מידיי,זה דילל את השמן והוא דלף מעבר לטבעות ונשרף נראה שהבקר פשוט דחף עוד ועוד דלק מבלי להתאים את עצמו למצערת ולסל"ד,כנראה למעלה היית מקבל תערובת טובה עם התוספת "נשימה" מהמערכת פליטה שהוספת ולמטה היית עובד מאוד מאוד עשיר.

    לפי נק' השבירה נראה שמדובר בדטונציה.
    יכול להיות שהיתערבות הבקר גרמה לטעויות קידום גסות מידיי והתוצאה לפניך.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 03-11-2016 בשעה 07:47.

  10. #130
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    טריבל אני גם חושב ככה בחנתי שוב את התמונות וזה נראה דטונציה לכל דבר ועיניין.

    והשחיקה על הצלינדרים ויש גם על הקראנק ויש גם על הבוכנות מעידה על שימון לא נאות.

    גווני הבוכנות שונות והשסתומים גם מה שעיד על תערובת לא אחידה בין הבוכנות. וחמור מזה יש המוון פיח זה נראה כמו עשיר מידי.
    וזה גם מסביר את החוסר שימון כי הדלק דילל את השמן ויש לנו את המתכון כאן.

    אני לא יודע איזה שינויים ביצע פותח שרשור בהזרקה אם נדע וודאית יהיה קל יותר, מה שבטוח שהמנוע עבד עשיר מידי וללא שימון נאות.

    השימון היה לא נאות בגלל דילול בדלק ככל הניראה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  11. #131
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אני חושב שלא היה חוסר שימון אלא לחץ שבסופו של דבר גרם לכשל מכני (פרי הצתה יכולה לגרום לכוחות לא שווים בצידי הבוכנה),אם היה דילול רציני של השמן זה היה נראה בכל המנוע ולא רק ב hub של הציל' האמצעי.

    עוד יכול להיות שהנזק ל hub בכלל נוצר כתוצאה מזה שהטלטל נשבר ולא היה לפני.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 03-11-2016 בשעה 13:17.

  12. #132
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    170
    למי שפספס:

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dudsan צפיה בהודעה
    בהמשך לשרשור של חבר הפורום על מקרה שקרה לו עם האופנוע שלו :
    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...%A9%D7%9C-MT09

    אתמול בערב בזמן רכיבה מנהלתית (מהירות חוקית לגמרי) לביתי על כביש 6 שמעתי רעש מתכתי מכיוון המנוע ועשן התחיל לעלות... מהר ירדתי לשולים ונעצרתי כאשר שלולית שמן מתחתי. כמובן שהייתי כולי בשוק ותקוע על כביש 6 בלילה ובקור באמצע שום מקום. הזמנתי גרר וניסתי למצוא את מקור הנזילה.

    בזמן שאני מחפש ישר על לי לראש השרשור של הבחור מפולגז אשר קרה לו את אותו הדבר וכמה שריחמתי עליו ואמרתי לעצמי איזה סיפור זה .

    להפתעתי מצאתי חור בחלק התחתון של המנוע...



    חשוב לציין שזהאופנוע בן שנה וחצי עם 33000 קמ. אין שום סיבה שדבר כזה יקרה.
    האופנוע לא ביצעתי שום שינוי באופנוע (אגזוז / שינוי תערובת / שינוי מפה או כל דבר אחר).
    עכשיו אני נמצא בצומת דרכים דיי מסובכת כמו הבחור השני .
    You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
    KTM 790 Adventure R

  13. #133
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    נראה שהקרטר חטף אבן/ חתיכת ברזל ברכיבה.

אשכולות דומים

  1. למכירה: קיט 02 ל MT09 של kevxtx לשיפור תגובת המצערת
    על ידי relz בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 12-09-2016, 14:04
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-07-2016, 19:16
  3. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 17-06-2016, 22:19
  4. [כולל פיתרון] חיווי בורר הילוכים נעלם ב MT09
    על ידי relz בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-06-2016, 10:22
  5. למכירה: בקר דלק EJK ל MT09
    על ידי relz בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-04-2016, 22:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO