
נכתב במקור על ידי
strelok89
יש לך טעות יסוד.
החוג הסגור משפיע על החוג הפתוח גם בהזרקות מודרניות ,אני מאמין שכך הדבר גם כאן.
תערובת עשירה מפחיתה ביצועים, אבל משפרת קירור.
תערובת עשירה גם מדללת שמן עם בנזין ומקצרת את חיוו
כל הדינואים שיש לך של אגזוז הם ללא שום שינויים במפות, שינויים נוספים במפות נותנים יותר.
בקשר לתגובת מצערת הבנתי שיצא ריקול
בקשר למנוע האמת הוא לא נראה הכי טוב, הוא נראה סבבה אבל כבר הייתה לך בריחת גזים נכבדה ברינגים.
ויש גם בלאי נראה לעין בבירור על הבוכנות.
מה שבטוח שטלטל לא אמור להישבר ככה.
יכול להיות היה הצטה מוקדמת ספציפית בצלינדר השלישי? זה יכול להסביר את העסק .
אבל אז גם המנוע אמור לקרטע
Sent from mTalk using windows 10 mobile