ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
יש לך טעות יסוד.
החוג הסגור משפיע על החוג הפתוח גם בהזרקות מודרניות ,אני מאמין שכך הדבר גם כאן.

תערובת עשירה מפחיתה ביצועים, אבל משפרת קירור.
תערובת עשירה גם מדללת שמן עם בנזין ומקצרת את חיוו

כל הדינואים שיש לך של אגזוז הם ללא שום שינויים במפות, שינויים נוספים במפות נותנים יותר.

בקשר לתגובת מצערת הבנתי שיצא ריקול


בקשר למנוע האמת הוא לא נראה הכי טוב, הוא נראה סבבה אבל כבר הייתה לך בריחת גזים נכבדה ברינגים.
ויש גם בלאי נראה לעין בבירור על הבוכנות.

מה שבטוח שטלטל לא אמור להישבר ככה.

יכול להיות היה הצטה מוקדמת ספציפית בצלינדר השלישי? זה יכול להסביר את העסק .

אבל אז גם המנוע אמור לקרטע

Sent from mTalk using windows 10 mobile
תודה על התגובה.

אני לא חושב שאני טועה במקרה הזה, אני קצת מכיר את עניין החוג הסגור והחוג הפתוח באופנוע הזה, ושוחחתי על כך עם מספר טיונרים בחו״ל שהתמקצעו על האופנוע הזה. גם בנושא התערובת העשירה, אתה צודק שתערובת עשירה מדי אכן כבר לא משפרת ביצועים, אך לפחות ממה שקראתי בספרים (כגון זה של Tracy Martin שמוצג פה) הוספת מעט דלק בכדי לוודא שכל מולקולת החמצן יתכלו אכן מוסיף כח. ולכן זה כל כל נפוץ.



אך כפי שאמרתי אני חושב שמגיע לנושא חשוב ומעניין כזה שרשור שלם בפני עצמו...


איך אתה מזהה בריחת גזים בבוכנות, לפי הצבע החום על הצדדים?
ואיזה בלאי נראה לעין אתה רואה? אני רואה רק משקעים של פחם שרוף על ראש הבוכנות.

(אני לא שואל בשביל להקניט חו״ח אלא באמת כדי ללמוד ולהחכים)