אני לא אפתח את זה כאן אבל אם תרצה אפשר לפתוח על זה דיון בטכני בשמחה.
בגדול ככל שתוסיף יותר דלק אתה מפחית חמצן(אחד בא על חשבון השני) בגלל זה שיא ההספק הוא בעצם תערובת ענייה בטיפה.
לזה יש השלכות מכאניות בעיתיות למנוע אז מעשירים קצת לטובת קירור .
בקשר לבריחת גזים תסתכל בתמונות איפה שרואים רינגים תראה שם בבירור שיש פחם גם מעבר לרינג השני .
בין הראשון לשני זה קורה הרבה שיש בריחה לשלישי גם תגיע אבל במנוע חדש זה אמור להיות פחות.
תסתכל על החצאיות בוכנה תראה שיש שם מין שיפשופים כאלה זה הבלאי.
יכול להיות שהייתה בסלד נמוך עם מצערת פתוחה לרווחה הרבה פעמים? זה יגרום לבלאי על החצאיות בוכנה והצלינדרים.
בבית אני אדגיש לך בצייר בשמחה אם זה מעניין אותך בידיוק
מערכות הזרקה אני מכיר טוב מכיר את הפרימיטיביות יותר ואת החדשות יותר
Sent from mTalk using windows 10 mobile