מערכת הזרקה היא דינמית.
מערכות פליטה יעודיות אמורות להתאים as is ואם לא,הערכה תגיע עם שינויים בהתאם.
תערובת עשירה היא לא טובה מהסיבה שיש דילול של השמן ופיחום של המנוע,בנוסף פיחום ייתר מעלה יחס דחיסה מה שמקדם תנאים להיווצרות דטונציות.
תשים לב לגוון של שסתומי הפליטה ולצבע השריפה מעל שסתומי היניקה,הם שונים משאר הצילינדרים וזה מעיד על שוני בשרפה שהיה דווקא שם.
https://www.flickr.com/photos/967946...7673320441650/
הגוון של הבוכנות מעיד שהמנוע עבד עשיר מידיי,זה דילל את השמן והוא דלף מעבר לטבעות ונשרף נראה שהבקר פשוט דחף עוד ועוד דלק מבלי להתאים את עצמו למצערת ולסל"ד,כנראה למעלה היית מקבל תערובת טובה עם התוספת "נשימה" מהמערכת פליטה שהוספת ולמטה היית עובד מאוד מאוד עשיר.
לפי נק' השבירה נראה שמדובר בדטונציה.
יכול להיות שהיתערבות הבקר גרמה לטעויות קידום גסות מידיי והתוצאה לפניך.