אופנוע קטן גם לא כדאי.
מאותה הסיבה כמו קטנוע, אמנם הטיפולים זולים יותר אבל זה כלים שסביב ה70 אלף קמ יהיה גרוטאה מתה וידרשו השקעה גבוהה מאוד במוסך כדי ליישר קו למצב סביר.
העלות של כזה יישור קו תעלה יותר מערך הכלי.
בקיצור כלי קטן זה כלכלי למרחקים כאלה רק אם כל 50-70 אלף קמ אתה מתכוון להחליף אותו באחר ולספוג ירידת ערך מטורפת.
כדי שתבין קניתי סיביאר 250 חדש מהחברה ב43 עם 90 אלף קמ הוא נמכר ב12 אלף שקל.
31 אלף שקל ירידה ערך בשנתיים.
הזה של אבא שלי שנרכש גם חדש ב43 נמכר עם 50 אלף ב18 אלף שקל 25 אלף שקל ירידת ערך. לשנתיים.
לרכיבה כזו קנה כלי משומש טוב ואמין וסע לשלום ועדיף כמה שיותר סמק, הם חיים יותר זמן ללא תקלות.
וקח בחשבון שירידת הערך תהיה פחות חזקה מכלי חדש יחסית.
Sent from mTalk using windows 10 mobile



ציטוט ההודעה בתגובה