öéèåè ðëúá áî÷åø òì éãé Cheburek öôéä áäåãòä
éù ìé àú äôéìèø ùì k&n òì äãéå÷ 690.
àéï ùåí äáãì ááéöåòéí äú÷ðúé îèòîéí çéñëåï áèéôåìéí.
áôåøåîéí áçåì èåòðéí ùùéìåá ùì ôéìèø ôúåç åàâæåæ æøéîä çåôùéú îùôø àú áòééú "ä÷åôöðéåú" ùéù ìàåôðåò.

P.S
ìùàìú òì ùîï îðåò, ø÷ ùîï 10\60 ñéðèèé îìà. KTM îîìéöéí òì MOTOREX
ùåá îäñúåááåú áôåøåîéí áçåì èåòðéí ùäîðåò îàåã øâéù ìùîðéí àçøéí.
äéä ìé k&n òì äSMC ä÷åãí ùäéä ìé åäàîú ùâí àðé ìà îøâéù äáãì. àâá, ôéìèø î÷åøé ùì äçáøä òåìä 50 ùç ëê ùàðé ìà
îáéï òì àéæä çéñëåï àúä îãáø, àí ôéìèø ùì k&n òåìä îòì 200 ùç, îãåáø áäôøù ùì 4 èéôåìéí.
åòëùéå ìòðééï äùîï - àðé àùîç àí úñáéø ìé îä ÷øàú åúçãù ìé áðåùà ëé áëìé ä÷åãí îéìàúé àâ'éô 10-60 åìà îåèåø÷ñ îîçùáä
ù÷èî áñä"ë äðéôå äñëí ùéåå÷é òí îåèåø÷ñ ëùäåöéàå àú äãâí ìùå÷ (ëîå ìîùì sym-motul).