תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: מצולם: שדרוג מערכת החשמל בפייזר 1000 דור 1

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681

    מצולם: שדרוג מערכת החשמל בפייזר 1000 דור 1

    בתור התחלה קצת רקע טכני לבעיה. לפני כחודש "טוגנו" הסלילים באופנוע שלי. לאחר החלפת הסלילים (ומי שחלץ פעם מגנטו באופנוע הזה יודע כמה זה PITA), נתקעתי שוב עם האופנוע באמצע העיר ללא חשמל במצבר. התעצבנתי, כעסתי, ופיניתי זמן שלא היה לי לאבחן את הבעיה.
    נבדק המיישר ונמצא תקין, ולאחר חפירה קצרה נמצא האשם: הקונקטור שמחבר אותו ומאגד את ה+ וה- מהמצבר יחד עם שלושת הפזות של הסלילים - הקונקטור נמצא שרוף מעט ולכן המצבר לא נטען:

    מכיוון שאני לא אוהב לעשות חצאי עבודה החלטתי שאני לא מסתפק בהחלפת הסלילים ומחליף את כלל מערכת הטעינה, דהיינו מיישר וחיווט איכותי, ובינתיים הלחמתי את החוטים ישירות.
    מeasternbeaver.com הוזמן קיט חיווט ומאיביי הגיע מיישר מדגם משופר שנמצא בשימוש FJR1300 (FH012AA)

    הקיט הגיע עם קונקטורים איכותיים אטומים למים, בית פיוז אטום למים, חוטים מנחושת "אמיתית" בדירוג 10C וטרמינלים (סופיות) איכותיים לא פחות. לטעמי שווה כל שקל. הקיט עלה קצת פחות מ200 ש"ח והמיישר קצת פחות מ400.
    האופנוע הופשט אחר כבוד ממיכל ופלסטיקים שהפריעו

    אותר המיישר הישן ופורק:

    ונגדם מהצמה

    המחבר לסלילים נחתך, לטובת החלפה באחד חדש שהוא חלק מהקיט


    הולחמו סופיות חדשות ונעטפו בשרינק

    והכל חווט וחובר מחדש

    חדי העין יכולים לראות בתמונה המטושטשת מעט את המיישר מצד שמאל של המצבר ברווח העצום שהתפנה לאחר שתיבת האוויר הוסרה מהאופנוע. תכננתי להשתמש בתושבת של המיישר המקורי לטובת עיגון החדש אבל לצערי הברגים היו כל כך חלודים שהם פשוט נשברו, אז עד שלא אאלתר ברגים, המיישר תפוס בצורה מעט מאולתרת
    אבל זה לא משנה כי הטעינה מצויינת והצופר נשמע חזק מאי פעם...

    עריכה
    לצערי אני לא מצליח לשבץ את התמונות כתמונות אלא רק כקישורים... עזרה מישהו?
    נערך לאחרונה על ידי Meirson; 16-08-2016 בשעה 10:23.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    נחמד!
    אני לא מצליח להבין אם התקנת את המיישר באותו המיקום, רק לא עיגנת כמו שצריך, או ששמת אותו במיקום אחר, אבל קח בחשבון שהמיישר מתחמם מאד במהלך העבודה ולכן אם התקינו אותו במקום מסוים כדאי להתקין אותו באותו המקום כי כנראה שיש שם איורור מספק.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    קודם כל תודה! התקנתי אותו במיקום שונה כדי לחסוך 2 ק"מ חוט שהיו קודם, מעבר לזה החיווט החדש לא ארוך מספיק כדי להתקין אותו במיקום המקורי
    המיישר החדש מתחמם הרבה פחות מהמקורי, והוא ממוקם במקום נייטרלי מבחינת חום ומאוורר

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    סחטיקה על העבודה!
    רק דבר אחד הציק לי למה אין תיבת אוויר...?!

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    תודה תןדה
    יש Ivans jet kit
    באופנוע הזה יש בעיה ידועה של בורות מומנט ורעידות באמצע הסקאלה, אבל איוון התותח פתר את כולן.... בתוספת סליפ און יושימורה....
    תענוג של קיט, plug & play אמיתי, ממש קל להתקנה אפילו שצריך לקדוח בכמה ממעגלי האוויר הכל מסופק בערכה, כל מה שצריך

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    תודה תןדה
    יש Ivans jet kit
    באופנוע הזה יש בעיה ידועה של בורות מומנט ורעידות באמצע הסקאלה, אבל איוון התותח פתר את כולן.... בתוספת סליפ און יושימורה....
    תענוג של קיט, plug & play אמיתי, ממש קל להתקנה אפילו שצריך לקדוח בכמה ממעגלי האוויר הכל מסופק בערכה, כל מה שצריך

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    מה לגבי גשם? רכיבה במהירות גבוהה וצריכת דלק?

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    193
    תוכל לפרט איך מצאת את מקור הבעיה החשמלית?

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    מז"א? המצבר הפסיק להטען ונגמר באמצע נסיעה

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  9. #9
    כל הכבוד על ההשקעה, לא מעט אופנועים ידועים בבעיה של התפחמות המחבר של מיישר הזרם לא מומלץ להלחים את המחבר אלא לעשות אחד חדש לטובת טיפול קל בזמן הצורך.
    המלצה נוספת שהיית מציע לך זה לעבור על נקודות המינוס בשלדת האופנוע ולנקות מסביב ולהחליף את סופית החוט לחדשה.
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  10. #10
    Member הסמל האישי של ComanDo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    210
    מרשים מאוד
    אין כמ הסיפוק של לפתור בעיות בעצמך


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    תודה רבה

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    חי עם זה..... (:
    הצריכה סבירה כל עוד לא לוחצים
    בגשם העסק מתפקד סבבה...
    ולא נתקלתי בבעיות גם במהירויות מעל 160 חצילים
    מה שכן אולי לא הייתי מספיק ברור, לפני זה במהירויות עירוניות הכלי היה פשוט בלתי נסבל, המצערת הרבה (הרבה) יותר חלקה ונעימה עכשיו

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. מצולם החלפת מיסבי גיר - אקסמקס 250
    על ידי Tribalmistyc2 בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 04-12-2016, 07:07
  2. שדרוג מ xevo250 ל- xmax 400 התלבטויות.
    על ידי Adamt בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 31-03-2016, 18:01
  3. [סרטון] s1000rr על מסלול מצולם ב360 מעלות
    על ידי nihrider בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 05-02-2016, 18:40
  4. התייעצות לגבי שדרוג כלי דו״ש
    על ידי thekeeper בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 24-11-2015, 21:27
  5. שדרוג צמת חשמל - gn 250 (איזור חיפה)
    על ידי lahav500 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 31-07-2015, 21:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO