עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: האם SV650 הוא שדרוג או שנמוך מER6?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    248

    האם SV650 הוא שדרוג או שנמוך מER6?

    כרגע רוכב על ER6N 2009 וחשבתי להחליפו בעד SV650N 2009.
    אני מאוד נהנה מהER6 אבל הבנתי משרשורים בפורום זה ובפורומים אחרים בעולם שה-SV מומלץ מאוד ושתצורת המנוע שלו מייצרת יותר פאן ושהוא זול לתחזוקה.

    מנקודת מבט שלי הם פחות או יותר אותו הדבר ולא נראה שיש שוני בין השניים.
    שני האופנועים נייקדים, הSV שוקל 9 ק''ג פחות ושני כוחות סוס פחות מהER6.
    לכן שאלתי היא- האם בסופו של דבר ה-SV טוב יותר (אשמח גם לציון פרמטרים) מהER6?

    אופי הרכיבה שלי מסתכם בכ-50 ק''מ לנסיעה כ-4 פעמים בשבוע, פעמיים בחודש נסיעה של 180 ק''מ (הלוך חזור)
    לפעמים רגוע, לפעמים פחות אבל לא מתגרזן או רוכב על הקצה, בדרך כלל מנהלתי לגמרי.
    האם הוא בכלל מתאים לרכיבות מסוג זה?

    אשמח לעצות מבעלי ניסיון.

  2. #2
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    זה שדרוג ללא ספק אבל השאלה אם השדרוג הזה שווה את כל הכסף שתפסיד במכירה.החלפה. אני בספק.



  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    248
    שני הכלים הם משנת 2009 והמחירונים שלהם שווים (+-), ההחלפה תהיה ראש בראש.
    מסקרן אותי לדעת איפה השדרוג? במה הוא מתבטא?
    תודה.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    האסוי יקר בהרבה בתחזוקה , והשידרוג הזה לא שווה את ההשקעה בכלל.

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    האסוי יקר בהרבה בתחזוקה , והשידרוג הזה לא שווה את ההשקעה בכלל.

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    יקר בהרבה?

    er6:


    sv650


    כנראה שהחלקים של סוזוקי יקרים יותר?

    אני לא חושב שה-sv הוא שדרוג של ER6, חוץ מתצורת מנוע הם דומים למדי.
    אני אישית הלכתי על ה-sv בגלל שהמנוע יותר מוצלח, העיצוב יותר קורץ לי והוא שומר טוב יותר על המחירון שלו.
    במקור רציתי וורסיס שמבוסס על אותו מנוע של er6 אבל בעיית השסתומים במנוע פשוט הורידה אותי מהעניין.
    בארה״ב כל פלטפורמת ה-er6 זוכה לאהדה די גדולה ויש לא מעט כלים שעוברו את ה-100 אלף ללא בעיות מיותרות.

    אני לא יודע מה אתה מחפש מהכלי שלך אבל חוץ מהרטט בישבן שניהם נורא דומים במה שהם מספקים.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אלכס לא יודע מזו הטבלת טיפולים הזו הטיפולים באיאר 6 זה כל 12 ולא כל 6.

    באסוי כל 6 , ודברים כמו בדיקת שסתומים או פלאגים באסוי יקרה יותר כי יש הרבה יותר עבודה וחלפים.
    לבדוק שסתומים בראש מנוע יחיד זול יותר מב2 ראשי מנוע , כי יש אטם פחות ופי 1.8 פחות עבודה.
    כנל פלאגים 4 לעומת 2 וכמויות עבודה.
    זה לא נחלתם של סוזוקי ספציפית רוב הוי 2 כשהבוכנה השניה מתחת למושב סובלים מעלויות נוספות בעבודה בגלל זה.

    נחלתם של סוזוקי פה זה טיפול כל 6 לעומת 12 בשאר

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    248
    אז מבחינת עלויות sterlok טוען שהטיפולים של הSV יקרים יותר ותכופים יותר.
    אלכס, חלק מהטבלה לא הבנתי, ככה שאשמח להסבר קצרצר.

    נשאיר בצד את עניין הטיפולים,
    האם מהפן הביצועי של האופנוע יש הבדלים?
    אשמח לעוד דעות

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    מהפן הביצועים יש הבדל אבל לא הבדל ששווה את ההפסק וההשקעה שלך.

    האסוי יותר טוב אבל לא הבדל של שמיים וארץ.
    זה בערך ההבדל בין מאזדה 3 לטויוטה קורולה, זה אופנועים באותה הקטגוריה בגדול שכל אחד טיפה ניסה להיתבלט בדרך שלו

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    248
    על מה שנותר לשאול זה לגבי אמינות המנוע ושאר מכלולי הSV.
    האם ידועות בעיות שחוזרות על עצמם בכלים אלו?
    (לדוגמא ב-ER יש את תסמונת השסתומים שעלולה לפרוץ)

    תודה על התגובות!

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אבוי אמינים מאוד אבל ספציפית אסוי ולא דיאל שחולקים אותו מנוע אז הדיאלים מגיעים ל200 אלף ומעל. האסוי בגלל האופי שימוש של אופנוע ראשון להשתוללות חיים פחות אבל בגדול אמינים מאוד

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  11. #11
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    בקיצור אם כבר לשדרג אז שדרג למשהו יותר משמעותי.



  12. #12
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    אם אתה כבר משדרג 600 ב600... הורנט.

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    או תשתדרג ל800 במוו/ הונדה ויאפאר או אפרילאה 750 אגוסטה/מונסטר

    אם את הזולים יותר אמטי09
    סוזוקי גיאסאר 750

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    248
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    אם אתה כבר משדרג 600 ב600... הורנט.
    המחשבה קיימת, המזומנים לא.
    מחירון 2008 של הורנט הוא 24600, הכלים האלה מפורסמים למכירה החל מ30K, הם נראים סטוק, קילומטראז גבוה, חלקם בצבעים לא אטרקטיביים ולכן אני לא רואה הצדקה למחיר כזה גבוה.

    וStrelok הם ממש חורגים מהתקציב

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    1
    היי אחי,
    אני מתמחה, והן עכשיו הן כשהייתי סטודנט חיפשתי מאני פור ואליו והנאה.
    לא יודע לומר לך לגבי ההשוואות שביקשת, ועל מפרטים שאחרים פירטו כאן, אך אני רוכב כבר 15 שנים, ואני יכול לומר לך בלב שלם שיש לי SV650S 2008 כבר שנתיים, והוא פשוט הקנייה הכי טובה שעשיתי (לא שהוא הקנייה הכי טובה שיש כמובן, אבל בינתיים אין לנו 140K לדוקאטי, אז הכל יחסי למגבלות הקיימות).

    יפיוף אמיתי כי למזלי היה ועודנו שמור, מומנט כיפי, נח מאוד (פרט להיעדר ארגז... אבל מי שאוהב כביש, חי מתיק - זה ידוע ) וטיפולים / החלפות של חלפים על Need to do basis!
    הוצאתי אותו בזמנו ב25,000, כאשר היום ברור שהמחירון נמוך יותר (אז הוא היה 26).
    אם אתה לא מתרעם על מה שכתבתי (כי יש שיגידו שחובה טיפולים בזמן- לגיטימי), ואתה מחפש כלי אקונומי וכיפי עם מעט בעיות- ממליץ בחום!!!
    חג שמח ושבוע יבש לכולם

אשכולות דומים

  1. התאמת אגזוז לחץ לEr6
    על ידי YoniSlash בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 17-05-2016, 09:20
  2. שדרוג מ xevo250 ל- xmax 400 התלבטויות.
    על ידי Adamt בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 31-03-2016, 18:01
  3. התייעצות לגבי שדרוג כלי דו״ש
    על ידי thekeeper בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 24-11-2015, 21:27
  4. סליפ-און לer6 2015
    על ידי YoniSlash בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-10-2015, 11:55
  5. שדרוג צמת חשמל - gn 250 (איזור חיפה)
    על ידי lahav500 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 31-07-2015, 21:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO