גיימר קח את זה כלל לכל עולם המנועים.
ככל שהסלד עבודה שלך יורד למטה ככה יש פחות בלאי, כמה פחות? כדי שתבין מהירות בריבוע כפול מקדם חיכוך ויש שם נוסחא שלא אכנס אלייה אבל הטריק זה מהירות בריבוע.
משמע אם יש לך מהלך בוכנה של 50 מ"מ ואתה מכפיל אותו ב8000 בדקה או ב6000 בדקה ואז מחשב מהירות(זמן דקה , מרחק זה מהלך בוכנה כפול 2 כפול סלד) ואת התוצאה מעלה בריבוע אתה מבין שמדובר על הפרש רציני מאוד
עכשיו נמשיך לעוד קצת מדע, כוחות סוס זה שוב נוסחא עם הרבה קבועים אבל בגדול זה סלד כפול מומנט, משמע כדי לקבל הספק שזה בעצם "עבודה" בלשון פיזיקה אתה חייב או לעלות סלד או לעלות מומנט.
כמו שכבר הבנתה עליית סלד מקצרת משמעותית את חיי המנוע, אז הפתרון הטוב יותר לאורך זמן זה עלייה במומנט.
איך מעלים מומנט? נורא פשוט מפוצצים יותר דלק! ואיך תפוצץ יותר דלק ? תעלה נפח מנוע ! (טורבו זה שיטה לעלות נפח מנוע בטווח סלד מסויים)
אז בקיצור no replacement for displacement
רוצה שהמנוע יחיה יותר זמן ללא בעיות אתה רוצה הרבה סמק,הרבה מומנט וסלד עבודה נמוך.
מאסטר עוז מסכים איתך ויודע שיש לי שגיאים בכתיבה, אבל ככה אני יש לי דיסלקציה קלה, אבל יש הבדל בין השגיאות כתיב שלי לתגובות סטייל :"בוא נבריז מהבצפר חעחעחעחע"
ואני לא מאמין שתעיר למשהו על שגיאות כתיב כמו שלי אבל מסכים איתך לחלוטין בהערות על "שפה" וסמני פיסוק
Sent from mTalk using windows 10 mobile