מאיפה התחלת את הכיוון קלאצ ממתיחת הכבל או כיוון של הפין דוחף?
אהלן.
התחדשתי בGSX400 שנת 84,אתחיל בקרוב פרויקט קפה רייסר/סקראמבלר.
זה האופנוע הראשון שלי,אני די בור בכל מה שנוגע לדו גלגלי ממונע.
מחפש המלצה למוסך טוב באזור המרכז,הכלי עם כמעט 200 אלף ק"מ ואני מעוניין לבדוק את המצב של המנוע,ולרענן אותו החלפת אטמים וכו'(יש כמה הזעות)
בנוסף אני רוצה לעשות כיוון קלאצ',יש לי ספר היינס ,ניסיתי למתוח את הקאלצ' ולא הצלחתי.
הקלאצ' לא מפריד 100%,אם אני מניע בראשון(רק לצורך הבדיקה) והקלאצ' לחוץ האופנוע זז.
בנוסף המיכל של הנוזל בלמים דלף ואטמו אותו עם אפוקסי,אפשר להחליף לכל ידית בלם אחרת עם מיכל ללא בעיות נכון?
מאיפה התחלת את הכיוון קלאצ ממתיחת הכבל או כיוון של הפין דוחף?
ממתיחת הכבל.
ניתן להחליף משאבה עם ידית מכל אופנוע אחר,רק לשים לב למה שמוטבע על המשאבה [גודל הבוכנית]
ולהרכיב לפי זה.
תאתר את המוט דוחף לא יודע איפה הוא נמצא אצלך יתכן שמתחת לאיזה מכסה ויש מצב גם בצידו השני של המנוע בכלל, שחרר מתח מהכבל ושחרר את האום מסביב לבורג (זה המוט). תיקח מברג שטוח ותסגור עד שיש התנגדות מאוד מינימלית (המוט נוגע במשהו) תאבטח עם האום ותמתח את הכבל לפי הספר
http://cloud.tapatalk.com/s/57b77189ae4be/100_4237.jpg?
מוסך רסקין בפתח תקווה.
מומחה בכלים מהסוג הזה, בן אדם ישר ואמין
מהסוג שכמעט נכחד.
קח בחשבון שהוא מתחיל לעבוד מוקדם (5:00 בבוקר ) ומסיים
בצהריים....
צור קשר בפרטי ואנסה לסייע לך
קבל המלצה על נמרוד צרפתי. זן ואומנות אחזקת האופנוע.
אני מניע בראשון עם קלאצ לחוץ והוא קופץ.
בשום אופנוע שרכבתי עליו לא היה לי את התופעה הזו.
הקלאצ לא מפריד 100% זה בטוח.
Sent from my XT1575 using Tapatalk
טוב את הקלאצ סידרתי, כיוונתי מהבורג כיוון במנוע מצד שמאל,עכשיו פיקס.
עוד דבר קטן ראיתי שהרבה אנשים שעושים פרויקטים על אופנועים מוסיפים מיישר זרם, למה זה תורם?
והאם ההצתה בgsx היא אלקטרונית?
אם לא האם יש קיטים מומלצים להצתה אלקטרונית?
Sent from my XT1575 using Tapatalk
למה להתעסק עם זה? לא יתן כלום
עם מה? המיישר זרם או ההצתה האלקטרונית?
באופנועים אין לי נסיון, אבל ברכבים ישנים זה חוסך כאבי ראש עם פלטינות והניצוץ תמיד חזק כמו שהוא צריך להיות.
טוב למנוע וטוב למניעת כאבי ראש.
Sent from my XT1575 using Tapatalk