איך אומר נעם, בשביל כבוד צריך לעבוד
את החלק של האיללכא אני אשאיר לו
ההמלצה שלי היתה ונשארת לפתוח הכל ולהחליף את כל המיסבים כולל בחינה של שאר החלקים. שזה אומר בשפה יותר ידידותית חלקים שהנזק בהם נפוץ וקל לאיתור כמו גל ארכובה, גיר על חלקיו ומזלגיו וגל איזון
אתה תמליץ מה שאתה רוצה. אני יודע מה ההיגיון מאחורי התגובה שלי, מאחורי שלך נראה שיש רק אגו... ואג'נדת טיפולים ארצישראלית מצויה
אתה יכול להצהיר על עשרות מנועים מאחורי המקלדת כמה שבא לך, עלי זה לא עושה רושם.
נ. ב.
כש"מביאים" מנוע אחר, משחקים רולטה רוסית כי אף אחד לא יכול לדעת מה הולך בפנים בלי לפתוח ולמדוד. אלא אם כן יש לך רנטגן משולב מיקרומטר בקרנית
Sent from my LG-D802 using Tapatalk