יותר לכיוון ה30 אבל בסדר
לאו דווקא של ה400 אבל מאותה המשפחה
יש היגיון
לא נכנסים לזה
נכנסתי ברוב טיפשותי כי גם אני לא הקשבתי וזה עלה לי ביוקר
למה לא להיכנס? ככה
חושב שאני טועה? בהצלחה
אם לא מחליפים הכל לחדש (הכל זה אומר כל המנוע התחתון) אז לא נכנסים לזה.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
איך אומר נעם, בשביל כבוד צריך לעבוד
את החלק של האיללכא אני אשאיר לו
ההמלצה שלי היתה ונשארת לפתוח הכל ולהחליף את כל המיסבים כולל בחינה של שאר החלקים. שזה אומר בשפה יותר ידידותית חלקים שהנזק בהם נפוץ וקל לאיתור כמו גל ארכובה, גיר על חלקיו ומזלגיו וגל איזון
אתה תמליץ מה שאתה רוצה. אני יודע מה ההיגיון מאחורי התגובה שלי, מאחורי שלך נראה שיש רק אגו... ואג'נדת טיפולים ארצישראלית מצויה
אתה יכול להצהיר על עשרות מנועים מאחורי המקלדת כמה שבא לך, עלי זה לא עושה רושם.
נ. ב.
כש"מביאים" מנוע אחר, משחקים רולטה רוסית כי אף אחד לא יכול לדעת מה הולך בפנים בלי לפתוח ולמדוד. אלא אם כן יש לך רנטגן משולב מיקרומטר בקרנית
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי Meirson; 25-08-2016 בשעה 19:21.
סבבה בהצלחה
אני אשמח שהבעלים של ה400 יחזור לספר מה קרהץ
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
לא הבנתי, מה יש בתוך הקייסים של המנוע הזה, טכנולוגיה חייזרית? מה יש שם בפנים שכל כך מפחיד לפתוח? הכשלונות שלך לא מעידים על יכולתם של אחרים, לכן אני מאחל לך בהצלחה חמוד.
אין שום דבר מיוחד
חלקים חדשים וחלקים שעברו מי יודע כמה קילומטר לא הולכים טוב ביחד
אי לכך ובהתאם לזאת
בהצלחה
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
כן, בטח המתכת שממנה עשוי הקרנק יודעת מה הגיל שלה
אין חלקים חדשים ואין ישנים, רק כאלה שעומדים בטולרנס שהחליט היצרן וכאלה שלא
ופה אנו חוזרים בלופ ישירות לנושא המקורי, וזו בעצם סיבת ההמלצה לפתוח גם את החלק התחתון של המנוע. כדי לדעת מה עומד בספסיפיקציה של היצרן ומה לא, אחרי בערך 30 שנה שהמנוע הזה עבד, בתנאים לא ידועים ובהיסטוריית טיפולים לא ידועה(?). אבל אתה תמשיך עם החלמאות שלך, אל תתן לדברים כמו הוראות יצרן וניסיון עשיר משלך לעצור אותך.....
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי Meirson; 26-08-2016 בשעה 22:34.
הבנתי...
אז למתכת שעבדה 30 שנה בתנאים לא ידועים אין עייפות כלשהי? אין עיוותים (גם אם קטנים מאוד)?
אלא אם מתכוונים להחליף הכל
לא פותחים מנוע תחתון,זה אף פעם לא מחזיק
בתור ראיות אני יכול להראות לך שני cbx1050 אין ספור קוואקקים 4 צילנדר בנדיטים,gsxים מכל המינים
ועוד
אף ספר יצרן לא ידריך אותך איך לבדוק את עייפות החומר של תלתל שעבד 30 שנה או משאבת שמן
אחרי כל מילה שאני אומר עומד ניסיון של עשרות שנים מאנשים שעשו כל דבר אפשרי עם הכלים האלו
וכל מילה שלמדתי מהם בדקתי ומצאתי שהם צודקים
הבנתי שהעובדה שאני בן 17 (18 עוד מעט) קצת מפריעה לך להבין את מה שאני אומר אבל בסדר מקובל.
גם אני לא הייתי מקשיב לי
לפותח האשכול
תבדוק לחץ שמן וקומפרסיה
אם תקין סע לשלום
יש לי כמה שאלות אליך. אל תיכנס למגננה. להפך, עצם זה שאני פונה אליך מעיד על הזילזול שלי בהיבריס של תוקפיך.
ונניח שיש לך את הניסיון עליו אתה מעיד. זה לא רלוונטי כרגע מבחינתי.
אז מה אתה אומר בעצם? שכל מנוע ארבע בשורה משנות השמונים עדיף לא לפתוח כי המיסבים החדשים יריבו עם הקראנק העייף?
ומה זה קראנק עייף? שולחים אותו לאיזון וזהו, לא?
בקיצור אילו חלקים חדשים רבים עם אילו חלקים ישנים. ולמה.
(סתם השערה מונפצת - שוני בהרכב מטלורגי במשך השנים)
לתשובתך הרצינית אודה.
ככה:
לא רק 4 בשורה (ה400 הוא טווין) אבל ב4 בשורה וגם ב6 זה מאוד נפוץ
משום מה מסיבה שאינה ברורה לי,קראנק שעבר נקודה אחת (מותר שניים)
לא מחזיק מעמד באף מנוע שלא הוחלפו בו משאבת שמן ומייסבים (וטלטלים/תלתלים)
כנראה שהחוסר שחיקה של המייסבים החדשים לא מתאים לשחיקה שקיימת בקראנק (איזון לא מספיק כמעט אף פעם)
בקוואסקיzzr1100 למשל יש בעיה מאוד נפוצה של אספקת שמן לא מספקת לתלתל השלישי והקראת נשחק בהתאם לכך
חריטה לקראנק בלי משאבת שמן חדשה גורמת למנוע להעיף תלתל כל פעם
למרות שהמשאבת שמן תקינה
הצלחנו להתגבר על הבעיה ע״י קדיחת מעברי שמן אבל המנוע התחיל לעשן ובסופו של דבר הבעלים נסע בלי שמן וגמר אותו
יש לי עוד מגילה שלמה לכתוב על נושא אבל זה יקרה רק בערב
זאת טעימה על קצה המזלג
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.