משהו יודע על מה יבואנים\יצרנים עושים יותר רווח?
על המכירה של הכלי כחדש או על חלפים?
משהו יודע על מה יבואנים\יצרנים עושים יותר רווח?
על המכירה של הכלי כחדש או על חלפים?
אם הכוונה לאחוזים אז - בחלפים
בשעות עבודת מוסך האמת אבל כן הטיפולים זה הכסף ברכבים.
זו גם אחת הסיבות למה רכב חשמלי יקר כל כך בקניה.
אני יכול להגיד לך שלא מזמן שברולט סוואנה הייתה נמכרת בישראל עם 20% סיבסוד מדיני (הרכב בארץ עלה פחות מאירופה) , וזה כי המדינה ידעה טוב מאוד שברגע שתיקנה אתה תחזיר את ה20% ביחד עם רווח ענק עתידי על דלק וטיפולים.
אגב רוב שוק הרכב עם המנועי בעירה הפנימית בנויי ככה ,אפילו מתכננים את הרכבים ככה שימותו חלפים בהדרגה ויספקו תיד עבודה למוסכים. זה נקרא השבתה מתוכננת
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
מטמבלים כמוני שמשלמים להם!
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
סטאר
על משאית אין מיסוי ( לפחות לא היה) כך שרכב מעל 4 טון ( כיום 3.5) לא הושת מסוי או מיסוי מופחת וכתוצאה מזה יצא שהטנדרים האמריקאים ( פול סייז) כגון סיירה היה זול מטנדר רגיל.
אני לא זוכר את המשקלים המדוייקים וההגדרות המדויקות
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ייתכן לגבי זה אני לא יודע
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI