את הסלט עושה אתה , שוק הקסדות לא שונה מכל שוק אחר שבו בוחרים חומר
http://www.youtube.com/watch?v=I6Z7Z_5XkFM&
ככה מייצרים קסדת פוליקרבונט
ככה נראה פייבר גלס
http://image.streetrodderweb.com/f/2...+scrap_mat.jpg
זה סיבים ארוגים כמו בד
כדי שיווצר מזה קליפה זה מודבק בשכבות בעזרת אפוקסי או פולייסטר.
המבנה הטוב יותר זה אפוקסי כן כן האפוקסי הפשוט שקונים בטמבורייה זה מה שיוצר את ההקליפה והסיבים מחזקים את האפוקסי
https://m.youtube.com/watch?v=0woM2Fw_TJs
קפוץ ל1:30
תראה איך מייצרים קליפת קארבון ופייברגלס.
מה שמחזיק את העסק זה פולייסטר זה כמו אפוקסי רק חלש יותר ונוזלי יותר.
מעדיפים אותו כי הוא דליל יותר ונוח יותר לייציקות כמו שם הוא פשוט שופך כמות נכבדה והעודפים זורמים למטה לבד
אורך חיי אפוקסי נמוך מפוליקרבונט איכותי.
Sent from mTalk using windows 10 mobile
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 10-09-2016 בשעה 18:34.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
מערכות מיגון מתקדמות
איתוראן SCOOTER
SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
www.kolbotex.co.il
שוקן 32 תל אביב 03-5051162
אתה מתכוון לסיבים אורגניים זה הכוונה לכותנה?
צמר? עור? אסבסט? וכו...
או שאתה מתכוון לחומרים מורכבים הכוונה לסיבים סנטיים, פייבר גלאס,קארבון,קוולאר וכו...?
אתה מתכוון שתעדיף קסדה מחומרים מורכבים כניראה. סבבה זה כבר נושא אחר כמו שאנשים יעדיפו פיצה על פני המבורגר או הפוך טכנית אין לזה שום יתרון למעט משקל וגם זה לא תמיד נכון.
כי לדוגמא פוליאמיד עם סיבי קוולאר או זכוכית ב 30% מספק חומר סופר דק וחזק ואם זה 50% סיבים זה בכלל חומר מאוד זול ומאוד חזק ברמה של יותר מקארבון החיסרון היחיד של כזה חומר זה יותר משקל ביחס לקארבון כי החומר יחסית עבה זה הכל. שזה לא תמיד נורא קח את אראי שמסיבים ושוקלת יותר מקסדות פוליקרבונט.
מאידך קח ראפא אסטי ששוקלת מאוד מעט יחסית לשאר.
הבעיה עם מבנה סיבים שנדרש הרבה עבודה ידנית שם ואנשי מקצוע טובים אחרת לא תהיה אחידות מספיק טובה בפס הייצור וזה מאוד מייקר את הקסדות.
בידיוק כמו השואי שעולה 1500 ומגיעה ללא שום פיצרים כלל ואםשר לקנות קאברג מפוליקארבונט עם זכוכית ב1000 שקל עם משקפי שמש ועוד המון פיצרים והיא קסדה שלא נופלת משואי. או נולן או שארקים במחירים כאלה מביאיםצהרבה יותר תמורה בגלל החיסכון בעלות ייצור המעטפת.
כמובן שקסדה ב2500 וצפונה אצפה לראות בה שימוש מאסיבי בחומרים מורכבים כי זה חוסך משקל ובעלות כזו אני מצפה לשיא הטכנולוגיה אבל בקסדות ביניים עדיף ללכת לא על סיבים כי אז מקבלים יותר פיצרים באותה עלות
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
תראה לי סימוכין לזה ,שאסור להיכנס עם קסדה מפוליקרבונט?
אני בשמחה אראה לך קסדה עם סנל עם מעטפת פלסטיק שזה תואם מסלול.
Hjc cl-16/17
עם מעטפת פלסטיק מלאה מהזולות בתחום עם תקן סנל 2010/2015 ומתאימול מסלול , אגב לי יש זוג קסדות 16 שנקנו במבצע של אופנועית 2 ב 400![]()
למקרה ואתה סקפטי
מעטפת פוליקרבונט עם זכוכית מאמין שזה 15% זכוכית
תאימות סנל מלאה , מה שאומר תואם מסלול
כמה זמן אני בענף? בתחום הפולימרים מאז 2003 בתחום החומרים מורכבים מאז 2011.
בתחום הדוג מאז 2011 מאז עשיתי סביב ה350 אלף קמ על דוג והחלפתי המון קסדות וציוד.
Sent from mTalk using windows 10 mobile
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 11-09-2016 בשעה 12:50.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
התקן האמריקני זה לא DOT?
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
Dot זה התקן הנדרש מהקסדה בארהב
באירופה זה ece
סנל זה תקן שפותח למרוצים למהירויות גבוהות יותר ויש קסדות כ כאלה וכאלה עם תקן סנל אגב אם יש רק סנל אסור לרכב ככה בכביש.
אדון מנהל קסדות ככה בשלוף עולה לי ה
Agv k3
מעטפת פלסטיק רצועה דאבל די לפי הסטנדרט שלך תואמת מסלול.
שוב אין קשר בין אחד לשני.
זה כמו מנוע מברזל יצוק אל מול אלומיניום הברזל חזק יותר אבל שוקל יותר אז מעדיפים לחסוך במשקל.
במקרה של קסדות המצב דומה פלסטיק זול יותר וטיפה עבה יותר וקצת כבד יותר בחלק מהמקרים. שוב זה נטו תכונות החומר, ההבדל זה עובי דופן
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
לא מזלזלים בך אבל יצאתה בהצהרה ללא שום מידע שתומך בה אז לא מכירים אותך, לא יודעים מי אתה ומה אתה יודע יש לך משהו ללמד אותנו בשמחה בוא נלמד אבל תן ביסוס לדברים שלך.
אמרתה הרבה דברים את חלקם הפרחתי מהזכרון שלי ,תן ביסוס נלמד בשמחה.
Which motorcycle helmet safety standard is approved for competition racing?
Helmets that have ECE 22.05 standard certification are approved for competition events by
AMA (American Motorcyclist Association)
CCS
FIM (Fédération Internationale de Motocyclisme)
Formula-USA*
WERA (WERA Motorcycle Roadracing)
ECE 22.05 standard are chosen by nearly every professional motorcycle racers competing in world championship road racing, motocross and off road events, including the ultimate sport of Moto GP.*
Helmets that are certified to both DOT and ECE 22.05 offer the highest level of realistic protection for the rider.*
What type of helmet standard do professional racers wear in MotoGP?
According to MotoGP World Championship Commission (Dorna, FIM, IRTA, MSMA) Road Racing World Championship Grand Prix Regulations 2009 page 65* Sporting Regulation 2.12.7 - "Helmets must be of the full face type and conform to one of the recognized international standards:
Europe: ECE 22-05
Japan: JIS T 8133 : 2000
USA: SNELL M 2000
לפי חיפוש בגוגל משמע מותר לא רק דאבל די אלא כל קסדה עם תקן גם עם סגירת רצ'ט
עבדתי 4 שנים במפעל שמייצר קומפאונדים ומאסטרבאצ'ים.
כדי שיהיה ברור בסרטון על הנולן יש את הגרגירים השחורים? שאותם הם הזריקו לתבנית, זה קומפאונד עבדתי במפעל שמייצר אותם. יכול להגיד לך מה שאתה רוצה על איך זה מיוצר ומה החומרים שם ולמה כסאות כתר מפלסטיק מתפוררים לאחר שנה.
חומרים מורכבים אני מתעסק בהם בטיסנאות הרבה ,ובתיקוני פיירינג וארגזים לאופנועים. יודע לעשות יציקות אבל זה הרבה עבודה ואין לי כוח לזה.
וכמובן בנשק שאני מתעסק בו יום יום אני רואה את כל סוגי החומרים האלה בפעולה.
אני טכנאי מערכות נשק
Sent from mTalk using windows 10 mobile
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 11-09-2016 בשעה 20:17.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
מערכות מיגון מתקדמות
איתוראן SCOOTER
SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
www.kolbotex.co.il
שוקן 32 תל אביב 03-5051162
תשמע אני מבין שיש לך נסיון בתחום אבל מומחה שלא בודק את עצמו וחושב שהוא יודע הכל הוא לא מומחה. אולי מומחוי.
אלו:
ספיגת האנרגיה מתבצעת בשכבה הפנימית. המעטפת נועדה לשמור על השכבה הפנימית שלמה ולמנוע חדירה של עצמים. רמת הגימור קשורה בעקיפין במקרה הטוב.
לא יודע מה הכוונה לקסדה מסיבים אורגניים, בשואי הם רק חלק מההרכב. אבל בהתנייה שהוספת בסוף בעצם ביטלת את מה שאמרת והשארת את זה פתוח.
אז יש הבדל או אין הבדל? וההערה האחרונה מיותרת.
ולגבי המסלול אתה פשוט טועה.
לגבי מסלול אתה פשוט טועה. קודם כל זו החלטה של המסלול, רובם בבעלות פרטית. ושנית רוב המסלולים יבקשו רק קסדה תקינה שעומדת בתקן כלשהו. אולי במוטו ג'יפי יש דרישות אחרות.
שוב טעות. DOT זה התקן הממשלתי שחייבת כל קסדה שעולה לכביש. סנל זהו תקן פרטי שכל יצרן או מסלול יכולים לאמץ או לא לאמץ. אין שום מניעה שקסדה תעבור תקן סנל אבל לא תיגש בכלל לדוט.
לא, את התחלת עם הזלזול:
ועם כל הכבוד לזה שעבדת בתחום לפני 20 שנה, שמעתי כל כך הרבה שטויות ממוכרים בחנויות שאני ממש לא מתפלא. רוצה כבוד? תן כבוד. רוצה לֵלַמד? תהיה מוכן לִלְמוֹד. מה אתה אומר?
אתה יודע מה ההבדל ביני לבינך? שנינו בטוחים במאה אחוז שאנחנו צודקים אבל אני, למרות שאני בטוח, מחפש סימוכין לכל מה שאני אומר בשני מקורות לפחות. ליתר בטחון. כדי לא לצאת חומוס.
עזוב מסלול נורמאלי, בוא נלך ישר לטופ: איפה היה המוטוג'יפי השבוע?
http://www.misanocircuit.com/index.p...&id=4&lang=eng
אני מוותר לך על הכרטיס - תתרום את הכסף לצדקה.
Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk