תשמע אני מבין שיש לך נסיון בתחום אבל מומחה שלא בודק את עצמו וחושב שהוא יודע הכל הוא לא מומחה. אולי מומחוי.
אלו:
ספיגת האנרגיה מתבצעת בשכבה הפנימית. המעטפת נועדה לשמור על השכבה הפנימית שלמה ולמנוע חדירה של עצמים. רמת הגימור קשורה בעקיפין במקרה הטוב.
לא יודע מה הכוונה לקסדה מסיבים אורגניים, בשואי הם רק חלק מההרכב. אבל בהתנייה שהוספת בסוף בעצם ביטלת את מה שאמרת והשארת את זה פתוח.
אז יש הבדל או אין הבדל? וההערה האחרונה מיותרת.
ולגבי המסלול אתה פשוט טועה.
לגבי מסלול אתה פשוט טועה. קודם כל זו החלטה של המסלול, רובם בבעלות פרטית. ושנית רוב המסלולים יבקשו רק קסדה תקינה שעומדת בתקן כלשהו. אולי במוטו ג'יפי יש דרישות אחרות.
שוב טעות. DOT זה התקן הממשלתי שחייבת כל קסדה שעולה לכביש. סנל זהו תקן פרטי שכל יצרן או מסלול יכולים לאמץ או לא לאמץ. אין שום מניעה שקסדה תעבור תקן סנל אבל לא תיגש בכלל לדוט.
לא, את התחלת עם הזלזול:
ועם כל הכבוד לזה שעבדת בתחום לפני 20 שנה, שמעתי כל כך הרבה שטויות ממוכרים בחנויות שאני ממש לא מתפלא. רוצה כבוד? תן כבוד. רוצה לֵלַמד? תהיה מוכן לִלְמוֹד. מה אתה אומר?



ציטוט ההודעה בתגובה