עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 23 מ 23

אשכול: השוואתי מכונות זמן – מבחן הרטרו הגדול

צפייה משולבת

  1. #1
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    כל החלקים משתלבים בהרמוניה כך שהוא נראה כיחידה אחת, זה הופך אותו מבחינה עיצובית למושלם, האחרים בכתבה לא הגיעו לבשלות הזו.
    לא יודע אם אתה אומר את זה מנקודת מבט של מעצב, מבחינת דעתי ההדיוטית, הוא בהחלט יפהפה והעיצוב שלו מוצלח, אבל לא יכול לומר שה-W800 למשל, לא מושלם מבחינה עיצובית. ענין של טעם אם אוהבים או לא, אבל הוא נראה בדיוק כמו מה שהוא רוצה להידמות לו, הפרופורציות שלו מושלמות וכל חלק מתחבר באופן הרמוני לאחרים... בקיצור, לא מסכים עם הקביעה החד משמעית שלך, אבל מקבל.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    לוק, למשל הזוית של מכסי ראשי המנוע בב.מ.וו מקבילה לזוית של כונס האויר שמעליהם,לסעפת היניקה, לסעפת הפליטה, למיכל הדלק, למושב ,לצנרת האגזוז התחתון,לצינור העליון של השילדה, לצלעות הקירור של הבלוק ואפילו לתושבת של הקליפר בגלגל הקידמי, זאת הרמוניה,
    המזלג הקידמי יוצר זוית נאה של 60 מעלות עם הצינור המשופע של השילדה שיוצר זוית נוספת של 60 מעלות עם צינור אחורי של השילדה, שוב הרמוניה.
    לעומת זאת המנוע ב W800 מאונך ביחס לריצפה ו"מתנגש" עם הזויות של מסגרת השלדה באופן חד ועוד פאולים נוספים שלא אפרט.


    נערך לאחרונה על ידי levil; 02-09-2016 בשעה 14:35.

  3. #3
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    לוק, למשל הזוית של מכסי ראשי המנוע בב.מ.וו מקבילה לזוית של כונס האויר שמעליהם,לסעפת היניקה, לסעפת הפליטה, למיכל הדלק, למושב ,לצנרת האגזוז התחתון,לצינור העליון של השילדה, לצלעות הקירור של הבלוק ואפילו לתושבת של הקליפר בגלגל הקידמי, זאת הרמוניה,
    המזלג הקידמי יוצר זוית נאה של 60 מעלות עם הצינור המשופע של השילדה שיוצר זוית נוספת של 60 מעלות עם צינור אחורי של השילדה, שוב הרמוניה.
    לעומת זאת המנוע ב W800 מאונך ביחס לריצפה ו"מתנגש" עם הזויות של מסגרת השלדה באופן חד ועוד פאולים נוספים שלא אפרט.



    כאמור, ה-W נאמן מאוד למקור והרבה יותר אותנטי לאופנועים מהתקופה שהוא משווה להידמות להם, כשהבימר הוא בגדול מין "רטרו מודרני" שלמעצבים שלו היה יותר חופש עיצובי.
    כך או כך, אנחנו מסכימים שהוא חתיכת מכונה מדהימה.

    ואם כבר בניינט עסקינן, אז הנה גרסה משודרגת שלו של סדנה בשם Analog שאם הייתי בעלים של כזה, ככה בדיוק הייתי רוצה שיראה.

    http://www.bikeexif.com/analog-custo...et?omhide=true

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    מעניין מה נתח השוק בישראל של אופנועים בעיצוב רטרו. לדעתי יש פוטנציאל לא קטן דווקא בסגמנט של 250 סמ"ק.

    שאפו על הרעיון המקורי למבחן ההשוואתי.
    מכל הדגמים שבחנתם, ה-SWM מרגיש בניחוח אחר ואם לא הייתי חובב אופנועי רטרו אמיתיים, זה הדגם שהייתי בוחר לטיולי סוף השבוע.
    הוא משלב את כל היכולות הרלוונטיות עם עיצוב שלי אישית דיגדג בחלק של המוח שזוכר את מספר כרטיס האשראי.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    דווקא לדעתי יש לאופנועים כאלו יתרון עצום. העיצוב שלהם ישאר לעד אטרקטיבי. עיצובים קלאסים "ראשונים" לא מתחכמים מדיי לדעתי זוכים לחיי נצח.
    בזמן שדברים נכנסים ויוצאים מהאופנה, והאופנוע שאתמול נראה הדבר הכי חדשני ומטורף מחוויר שנה אחרי זה עם הדגם היוצא(ראה ערך טימקס).

    חוץ מהעובדה שאת רוב האופנועים פה ניתן לשנות ולהתאים מבחינת עיצוב עם המון אלמנטים ישירות מהיצרן, ולהפוך אותם לאישים ומיוחדים
    (בטח בנוף הישראלי...)

    מבחינת המבחן- תארזו לי את העיצוב עם מכלולים מודרנים, מנוע חזק ותג יצור "מייד אין ג'אפן"- נכון מאוד XSR. בשבילי ה900 בבקשה, אם
    אפשר בשחור.

  6. #6
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    ציטוט נכתב במקור על ידי matan27 צפיה בהודעה
    דווקא לדעתי יש לאופנועים כאלו יתרון עצום. העיצוב שלהם ישאר לעד אטרקטיבי. עיצובים קלאסים "ראשונים" לא מתחכמים מדיי לדעתי זוכים לחיי נצח.
    בזמן שדברים נכנסים ויוצאים מהאופנה, והאופנוע שאתמול נראה הדבר הכי חדשני ומטורף מחוויר שנה אחרי זה עם הדגם היוצא(ראה ערך טימקס).

    חוץ מהעובדה שאת רוב האופנועים פה ניתן לשנות ולהתאים מבחינת עיצוב עם המון אלמנטים ישירות מהיצרן, ולהפוך אותם לאישים ומיוחדים
    (בטח בנוף הישראלי...)

    מבחינת המבחן- תארזו לי את העיצוב עם מכלולים מודרנים, מנוע חזק ותג יצור "מייד אין ג'אפן"- נכון מאוד XSR. בשבילי ה900 בבקשה, אם
    אפשר בשחור.
    מסכים עם כל מילה. כולל זו בסוף - xsr לגמרי יכול להיות ב-wishlist שלי.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    30
    אני רק אניח את אלו כאן (כמה שאני צריך כזה.. למרות המפרט הירוד לעומת ה-nineT הרגיל, והמחיר הקרוב מאוד עד כמעט זהה.. הוא פשוט נראה כל כך טוב).



    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    נערך לאחרונה על ידי OmerE; 06-09-2016 בשעה 01:21.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    נחמד מאוד, אבל עדיין יקר מאוד בשביל "סתם רטרו". 120 אש"ח לאופנוע שלא מתמחה בכלום זה יקר מדיי (מצחיק שזה דגם מוזל).

    כאן באמת צריך למצוא מישהו עם כיס עמוק שמחפש בדיוק את זה- (כיוון שמבית יש לו תחרות בכל סגמנט יעודי אחר..תיור, ספורט, ספורט תיור וכו')
    שלא תבינו לא נכון- כל אופנוע שמגיע לישראל, בטח ובטח מיוחדים ומרעננים כמו זה הרי זה מבורך. אבל לדעתי אם היבואן רוצה באמת למכור ולא להעמיד
    כלים בתצוגה לאותם פנסיונרים שנוסעים פעם ב לבר בהר, צריך מחיר הרבה הרבה יותר תחרותי (וכמו שרואים בתקופה האחרונה אצל מגוון יבואנים- אם רוצים
    הכל אפשרי).

אשכולות דומים

  1. מבחן השוואתי: קטנועי 250 סמ"ק עם ABS
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-08-2016, 17:45
  2. מבחן השוואתי: לתת בראש!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 14:48
  3. מבחן השוואתי S1000XR VS multistrada 1200 dvt
    על ידי Mמהר בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 29-09-2015, 11:17
  4. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-09-2015, 05:52
  5. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 19:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO