ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
לוק, למשל הזוית של מכסי ראשי המנוע בב.מ.וו מקבילה לזוית של כונס האויר שמעליהם,לסעפת היניקה, לסעפת הפליטה, למיכל הדלק, למושב ,לצנרת האגזוז התחתון,לצינור העליון של השילדה, לצלעות הקירור של הבלוק ואפילו לתושבת של הקליפר בגלגל הקידמי, זאת הרמוניה,
המזלג הקידמי יוצר זוית נאה של 60 מעלות עם הצינור המשופע של השילדה שיוצר זוית נוספת של 60 מעלות עם צינור אחורי של השילדה, שוב הרמוניה.
לעומת זאת המנוע ב W800 מאונך ביחס לריצפה ו"מתנגש" עם הזויות של מסגרת השלדה באופן חד ועוד פאולים נוספים שלא אפרט.



כאמור, ה-W נאמן מאוד למקור והרבה יותר אותנטי לאופנועים מהתקופה שהוא משווה להידמות להם, כשהבימר הוא בגדול מין "רטרו מודרני" שלמעצבים שלו היה יותר חופש עיצובי.
כך או כך, אנחנו מסכימים שהוא חתיכת מכונה מדהימה.

ואם כבר בניינט עסקינן, אז הנה גרסה משודרגת שלו של סדנה בשם Analog שאם הייתי בעלים של כזה, ככה בדיוק הייתי רוצה שיראה.

http://www.bikeexif.com/analog-custo...et?omhide=true