אגב אציין שבכוהל השמאלי יש פלאג תקין וניצוץ.
וכשיצאתי מהבית על האופנוע, בערך ב-3 אלף סל"ד המנוע קיבל תוספת כח, הרגיש כאילו סתימה השתחררה/נפרצה. לאחר מכן מרמזור לרמזור זה לא חזר על עצמו.
קראתי שיש סיכוי גדול שזה ה-idle circuit. חוץ מהדיזות, שנראות בסדר גמור, מה עוד יכול להשפיע? לא נגעתי באזור הדיאפרגמות עדיין.
2 האגזוזים היו חמים באותה מידה - משמע 2 הצילינדרים עובדים. ביצעתי לפני כחודש וחצי בדיקת קומפרסיה אצל המכונאי שלי ושניהם היו תקינים ואחידים.
יש לי תחושה (וזה יישמע ברור מאליו לבקיאים פה אך אני חדש אז תסלחו לי) שכשהאופנוע בסל"ד סרק הוא עובד על צילינדר אחד, והשני מתחיל להתעורר באזור ה-3000 סל"ד, כאשר נותנים גז ועוקפים את ה-idle circuit הבעייתי באספקת דלק אחידה.
ובדקתי באינטרנט מהו פלאג סדוק - שלי מאוד רחוק מזה, כנראה שהגזמתי בתיאור.
מה עושיים הלאה?


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה