היי חברים.
ברגע בהיר אחד לפני כמה ימים כשהגעתי לעצירה נפל הסל"ד מ-1400 הרגיל לכ-700-800. בדקתי בהסרת הכוהלים והאופנוע עובד רק על הצילינדר הימני.
הסרתי פלאגים ובדקתי ניצוץ. בפלאג השמאלי לא היה ניצוץ והוא היה נראה דיי הרוס (למרות שהחלפתי את שניהם לפני כ-4 אלף ק"מ). הפלאג השני הראה ניצוץ משמע הכוהל והפיקאפ בסדר.
החלפתי פלאג, האופנוע הניע עם צ'וק בסדר גמור אבל ברגע שהורדתי את הצ'וק הסל"ד נפל לכ-500, לגז האופנוע מגיב כרגיל ולא מרגיש היעדר כח כמו שהיה לי בפעם הקודמת (שהסתבר שזה היה פיקאפ שרוף).
הצעד הבא היה לבדוק את ה-pilot jet, דיזת סרק אני חושב קוראים לזה בעברית. תיבת האוויר הוסרה והקרבורטור פורק בחלקו התחתון והדיזות עברו ניקוי ייסודי. סגרתי והאופנוע מניע, הסל"ד דיי קופצני ויש מעט ריח של דלק בהתחלה.
אם אני עוזב את הגז ונותן לו לעבוד על ה-500-600 אלף סל"ד האלו, אם אחרי כמה שניות אני מנסה לתת גז האופנוע מדמים.
במה יכולה להיות הבעיה?