עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 32

אשכול: GS500 - סל"ד סרק נמוך, לא יציב, מדומם

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363

    GS500 - סל"ד סרק נמוך, לא יציב, מדומם

    היי חברים.
    ברגע בהיר אחד לפני כמה ימים כשהגעתי לעצירה נפל הסל"ד מ-1400 הרגיל לכ-700-800. בדקתי בהסרת הכוהלים והאופנוע עובד רק על הצילינדר הימני.
    הסרתי פלאגים ובדקתי ניצוץ. בפלאג השמאלי לא היה ניצוץ והוא היה נראה דיי הרוס (למרות שהחלפתי את שניהם לפני כ-4 אלף ק"מ). הפלאג השני הראה ניצוץ משמע הכוהל והפיקאפ בסדר.
    החלפתי פלאג, האופנוע הניע עם צ'וק בסדר גמור אבל ברגע שהורדתי את הצ'וק הסל"ד נפל לכ-500, לגז האופנוע מגיב כרגיל ולא מרגיש היעדר כח כמו שהיה לי בפעם הקודמת (שהסתבר שזה היה פיקאפ שרוף).
    הצעד הבא היה לבדוק את ה-pilot jet, דיזת סרק אני חושב קוראים לזה בעברית. תיבת האוויר הוסרה והקרבורטור פורק בחלקו התחתון והדיזות עברו ניקוי ייסודי. סגרתי והאופנוע מניע, הסל"ד דיי קופצני ויש מעט ריח של דלק בהתחלה.
    אם אני עוזב את הגז ונותן לו לעבוד על ה-500-600 אלף סל"ד האלו, אם אחרי כמה שניות אני מנסה לתת גז האופנוע מדמים.
    במה יכולה להיות הבעיה?
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    שלום וברוכים הבאים לפורום הטכני,

    הכותרת בפורום הזה צריכה להכיל מידע על התקלה\בעיה\שאלה, ולא השארה (לא בהכרח נכונה) שלך.

    בכל השלבים בשום מקום לא דיברת על משהו שצריך לבוא הרבה לפני התעסקות עם מעגל הפיילוט \ דיזות סרק - צריך לכוון סל"ד סרק ואולי לתאם קרב'.

    נ.ב. זה 500-600 סל"ד (סיבובים לדקה). 500-600 אלף סל"ד זה אולי טורבינה של מטוס סילון.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    שכחתי לציין כי העלתי במקצת את בורג סל"ד הסרק והסל"ד באזור האלף נהיה יציב אך תגובת הגז נהייתה איטית יותר (משמע בשביל לחזור לאלף סל"ד לוקח כשנייה יותר בערך).

    ואני יודע שזה 500-600 סל"ד. אין צורך להוציא להורג על טעות אנושית.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    להוציא להורג זה שרשור נעול + באן, כאן זאת אפילו לא היתה הערה, אלא הערת אגב, תחת נ.ב.
    תעלה את סל"ד הסרק ל-1000 לפחות, זה מה ספר הרכב צריך להגיד לך. כל מה שמתחת לזה לא מיועד להחזיק סל"ד סרק יציב. זמן החזרה אינו תגובה לגז, תגובה לגז היא זמן העליה - וזה רק ישתפר.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אוקיי, אנסה כשאחזור מהעבודה.
    בשבת שעברה עשיתי קצת שטח קל על האופנוע - שבילי עפר, קצת חולות. יש סיכוי שנסתם פילטר האוויר ובגלל זה הטורים משחקים כמו שהם? (כי האוויר פשוט לא מגיע למנוע בצורה אחידה)

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אוקיי, אנסה כשאחזור מהעבודה.
    בשבת שעברה עשיתי קצת שטח קל על האופנוע - שבילי עפר, קצת חולות. יש סיכוי שנסתם פילטר האוויר ובגלל זה הטורים משחקים כמו שהם? (כי האוויר פשוט לא מגיע למנוע בצורה אחידה)
    כניראה שזו הבעיה שלך אם הקרבורטור היה מכוון והכל היה תקין ואחרי רכיבה השטח העסק נסתם והפילטר אוויר נראה סתום זו הבעיה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    אני אנצל את השרשור לשאול שאלה אחרת בנושא הקרבורטורים, איך מכוונים את הפיילוט כמו שצריך? חיפשתי באתר של מיקוני והגעתי לPDF שמסביר אבל לקרבורטור יחיד.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי yotams4 צפיה בהודעה
    אני אנצל את השרשור לשאול שאלה אחרת בנושא הקרבורטורים, איך מכוונים את הפיילוט כמו שצריך? חיפשתי באתר של מיקוני והגעתי לPDF שמסביר אבל לקרבורטור יחיד.
    אין הבדל.
    העניין השונה בקרבורטור כפול זה סנכרון מצערות,הפרפר משפיע על האוויר של מעגל פיילוט.
    חשוב גם שהפיילוטים יהיו מסונכרנים.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    כניראה שזו הבעיה שלך אם הקרבורטור היה מכוון והכל היה תקין ואחרי רכיבה השטח העסק נסתם והפילטר אוויר נראה סתום זו הבעיה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    ויש סיכוי שזה נסתם גם לאחר כמה ימים? הנסיעה הייתה בשבת וזה נסתם בחמישי.

    והקרבורטור עבר ניקוי וכיוון בחודש שעבר ע"י מכונאי, לא הגיוני שכל כך מהר יזדהם העסק לא? (למרות שנסעתי קרוב ל-3000 ק"מ מאז)

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    נשמע כמו בעיה בהצתה או הצפה בצילינדר הזה.
    לא הצלחתי להבין אם אחרי שהחלפת פלאג הניצוץ חזר אבל הגמגום לא הפסיק.
    ולמה הכוונה שהפלאג היה נראה דיי הרוס?

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    נשמע כמו בעיה בהצתה או הצפה בצילינדר הזה.
    לא הצלחתי להבין אם אחרי שהחלפת פלאג הניצוץ חזר אבל הגמגום לא הפסיק.
    ולמה הכוונה שהפלאג היה נראה דיי הרוס?
    הרבה יותר שחור במקום מסויים, סדוק למדיי.
    מה לעשות הלאה? הפילטר נראה דיי מטונף ומסריח מדלק, ניקיתי ומחר אשים.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    פלאג סדוק יכול להעיד על נזק מכני בצילינדר,פלאג חדש לא מגיע סדוק.
    הייתי מתעמק בזה לפני שאני מתקדם.


    הלאה לבדוק שהקרבורטור לא מציף.
    גובה מצוף,אטימות מצוף ותקינות שסתום מצוף והבית שלו - תראה שהוא אוטם.
    מעגל הצתה - תקינות קויל ופיקאפ - תראה גם שהמרווח בין המגנט לפיק אפ נכון.
    פילטר אוויר להחליף או לנקות.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    אם אתה צריך מנוע יש לי
    5000כולל עבודה
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    סינכרון עשיתי בהצלחה. תראה מיקוני מסבירים ככה:
    1. סגור בורג סרק עד שהסלד נמצא ב10-20 אחוז מעל הסרק הרצוי.
    2. פתח/סגור פיילוט עד להשגת הסלד הגבוה ביותר.
    3. פתח בורג סרק עד להורדת הסלד לסרק לפי המומלץ בספר.
    "בורג סרק" = "throttle stop"
    להתחיל עם שני פיילוטים סגור לחלוטין?

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ב99 אחוז מהמקרים הכיוון של הברגי פיילוט הוא בין 1.5 ל 2.5 סיבובים.
    לפי זה מכוונים את "מעצור מצערת".
    תראה מה המצב כשהמנוע חם וכשהמנוע קר,כבר תגיע לדיוק הרצוי.

אשכולות דומים

  1. איך שיפרנו בולמים של MT-09 בתקציב נמוך
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 09-07-2016, 00:01
  2. מחפשת 125 נמוך קומה
    על ידי Shiran81 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 30-04-2016, 11:30
  3. מתח טעינה נמוך? ויראגו 500
    על ידי arima בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-10-2015, 20:19
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 12-09-2015, 14:40
  5. Suzuki drz 400 sm - סל"ד סרק לא יציב
    על ידי pyccak בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-06-2015, 19:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO