רק בגלל שאתה חייב לדעת (פאק, כאילו יש לי זמן לענות, למה אני עושה את זה בכלל...):
אני מניח שאתה לא יודע מה זה אומר שהקרב' לא מסונכרנים. זה כשהמצערות של שניהם חוסמות את המעברים באופן לא אחיד - כך שאחד נשאר משמעותית יותר פתוח מהשני.
במצב כזה העומס של סל"ד סרק לא מתפזר בינהם באופן זהה, אלא הפתוח יותר לוקח את רוב המאמץ לשמירת סל"ד סרק.
אם במצב הזה תנתק את הפלאג של הצד היותר סגור, כמעט לא תרגיש הבדל, כי הוא ממילא בקושי משתתף בפעילות המנוע בסל"ד סרק, לעומת זאת אם תוציא את הפלאג של הצד הפעיל יותר - תקבל את מה שקיבלת.
לא יודע לגבי "כמה מסובך", תסתכל בסרטונים ביוטיוב ותנסה להעריך את העבודה.
נפילות פתאומיות של סל"ד קשה לאבחן. יכול להיות מלא דברים. אם התקלה לא ברורה - תנסה לשחזר אותה, לבדוק אילו תנאים משפיעים עליה (חום מנוע אחרי נסיעה ארוכה?). תקלה חד-פעמית בד"כ לא ניתן לאתר או לזהות.
וכן, קרב' יוצאים מאיזון במכה, כשפירקת והרכבת וניקית והזזת. הדברים שם זזים בחלקי מילימטרים, ניקית שכבת פיח שהיתה סוגרת את המעבר טיפה יחד עם המצערת - שינית את המצב, הזזת טיפה את המצערת תוך כדי הניקיון - שינית את המצב. בד"כ ממליצים לעשות איזון אחרי כל ניקוי.
אתה קורא יותר מדיקצת כמו להרגיש לא טוב ולנסות לעשות לעצמך דיאגנוזה עם קריאה באינטרנט. אפשרי, אבל אם עושים את זה ללא ידע מוקדם אלא רק עפ"י כל מיני כתבות - אתה יכול לקבל דיאגנוזות הזויות לחלוטין.


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה