תודה רבה על ההסבר המעמיק!

אני באמת חושב שזה כל מה שנשאר, בהתחשב בזה שהדיזות נקיות, הקומפרסיה אחידה ויש ניצוץ בשני הפלאגים, באמת ה"סתימה" הזו יורדת כשאני נותן גז, משמע כשזורמת תערובת הבערה לשני הצילינדרים. במגרש החנייה לפני הנסיעה הביתה בפניה לא הורדתי הילוך ונסעתי על 2 אלף סל"ד בהילוך שני...אולי פיסת זיהום כלשהי נכנסה בחלל הקטן הזה? נראה כאילו כל פעם שאני מתאמן במגרש הזה קורה משהו לקרבורטורים (בין אם באופנוע הזה או בקודמים)

לפני שאני מתעסק אני רוצה לאמת, כי חבר אמר לי איך עושים את זה אך רציתי "להתייעץ עם המומחים". הוא אמר שבורג הסרק שלמטה שולט על אחד מהם, בעוד שבורג ה-Idle mix שלמטה שולט על השני, וכך מגיעים לאיזון. בפעם האחרונה שהתעסקתי עם זה ללא כל ידע הוצאתי כליל את הבורג העליון ולבסוף פרשתי למוסך. זה לא נראה או נשמע מסובך לעשות זאת גם לפי העין, אבל הייתי רוצה לדעת אם זו הדרך הנכונה ואם לא - מה כן? חיפשתי מעט ברשת אך לא מצאתי בדיוק את מה שאני מחפש.