תוצאות 1 עד 15 מ 32

אשכול: GS500 - סל"ד סרק נמוך, לא יציב, מדומם

תצוגה בשכבות

  1. #29
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    מה שחבר שלך אמר לא קשור בכלל ולא נכון.
    יש בורג שמזיז את שתי המצערות אחת ביחס לשניה.
    אם היית מקשיב לי והולך לראות את הוידאו הראשון שהיית מוצא ביוטיוב כשהיית כותב GS500 Carb Sync, לא היית צריך לשאול.
    הנה (מהנקודה החשובה):
    https://youtu.be/NYt33GRHzww?t=182
    אין שום סיכוי לסנכרן קרב' לפי העין, צריכים מכשיר בשביל זה. אפשר לבנות אחד ביתי, ל-2 צילינדרים זה קל, אבל צריך להיזהר.


    בלי שום קשר לנ"ל, אפשר ורצוי לתאם את מצב שני ברגי התערובת. הדרך הכי פשוטה היא לסגור את שניהם עד הסוף ולהוציא את שניהם כמות מדודה של סיבובים החוצה. אבל זה לא סנכרון קרב'.

    ואם כבר אני כאן - זה הבורג לסנכרון, Balance Screw:


    לעומת זאת, הנה הברגים של התערובת ושל סל"ד סרק, Mixture Screws ו-Idle Adjustment Screw:



    בשתי התמונות מופיע בורג סל"ד סרק, באחת הוא שקוע בשקע ובשניה הוא ארוך וניתן לכיוון ידני. לא יודע מי זה החדש יותר.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 28-08-2016 בשעה 17:22.

אשכולות דומים

  1. איך שיפרנו בולמים של MT-09 בתקציב נמוך
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 09-07-2016, 01:01
  2. מחפשת 125 נמוך קומה
    על ידי Shiran81 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 30-04-2016, 12:30
  3. מתח טעינה נמוך? ויראגו 500
    על ידי arima בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-10-2015, 21:19
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 12-09-2015, 15:40
  5. Suzuki drz 400 sm - סל"ד סרק לא יציב
    על ידי pyccak בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-06-2015, 20:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO