מה שחבר שלך אמר לא קשור בכלל ולא נכון.
יש בורג שמזיז את שתי המצערות אחת ביחס לשניה.
אם היית מקשיב לי והולך לראות את הוידאו הראשון שהיית מוצא ביוטיוב כשהיית כותב GS500 Carb Sync, לא היית צריך לשאול.
הנה (מהנקודה החשובה):
https://youtu.be/NYt33GRHzww?t=182
אין שום סיכוי לסנכרן קרב' לפי העין, צריכים מכשיר בשביל זה. אפשר לבנות אחד ביתי, ל-2 צילינדרים זה קל, אבל צריך להיזהר.
בלי שום קשר לנ"ל, אפשר ורצוי לתאם את מצב שני ברגי התערובת. הדרך הכי פשוטה היא לסגור את שניהם עד הסוף ולהוציא את שניהם כמות מדודה של סיבובים החוצה. אבל זה לא סנכרון קרב'.
ואם כבר אני כאן - זה הבורג לסנכרון, Balance Screw:
לעומת זאת, הנה הברגים של התערובת ושל סל"ד סרק, Mixture Screws ו-Idle Adjustment Screw:
בשתי התמונות מופיע בורג סל"ד סרק, באחת הוא שקוע בשקע ובשניה הוא ארוך וניתן לכיוון ידני. לא יודע מי זה החדש יותר.


 
			
			

 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה