היי שלום, אני מתכוון להעמיד את האופנוע לתקופה של כחודש בקרוב.
מה אני צריך לעשות לפני שאני מעמיד אותו? האם מספיק לנתק את המצבר או שחייב להוסיף תוסף לדלק?
היי שלום, אני מתכוון להעמיד את האופנוע לתקופה של כחודש בקרוב.
מה אני צריך לעשות לפני שאני מעמיד אותו? האם מספיק לנתק את המצבר או שחייב להוסיף תוסף לדלק?
GT250R
מחפש בנדיט 400 עם רישיונות מנוע ושלדה במצב סביר, כל השאר בונוס D:
נתק מצבר,תכסה ותקשור את האופנוע טוב טוב.
חודש זה בקטנה , לנתק מצבר , לרסס קצת wd40 או דומה על חלקים שעלולים להחליד (ברגים פה ושם) לכסות ולקשור.
טסתי לחודשיים להודו בנובמבר האחרון, ניתקתי תמצבר וכיסיתי והיו גשמים מטורפים.
כשחזרתי חיברתי הנעתי ונסעתי...
אני אפילו לא ניתקתי מצבר פעם ל35 יום והכל היה בסדר (ועוד עם אזעקה).
תודה לכולם.
GT250R
מחפש בנדיט 400 עם רישיונות מנוע ושלדה במצב סביר, כל השאר בונוס D:
למה צריך לנתק מצבר?
כי תמיד יש זליגה קטנה במערכת החשמל, ואם לא טוענים במשך חודש שלם המצבר עלול להתרוקן.
הבנתי..
יש לי רכב שאני מניע אותו פעם בשבוע-שבועיים נסיעה קצרה של עשר דקות +- והמצבר בו חדש נקנה לפני שבוע, כדאי גם לנתק את המצבר?
עזרה מישהו?
ומה יקרה אם יתרוקן המצבר?
ברצינות אני שואל, מה הבעיה לשים כבלים?
המצבר יטען בנסיעה הראשונה...
אין בעיה להעמיד רכב שבוע-שבועיים, הבעיה היא ש10 דקות לא ממש מספיקות לטעינה. הייתי ממליץ לך לנתק את המצבר ו/או לקנות מטען חכם שיהיה מחובר קבוע לאוטו (בהנחה שיש לך שקע חשמלי קרוב). אחרת המצבר לא יאריך ימים.
הבעיה הקטנה היא שזה באסה כל פעם לחפש מישהו שיניע לך עם כבלים.
הבעיה הגדולה היא שמצבר חומצה (כמו של רכב/אופנוע) לא מיועד לפריקה עמוקה וכשהוא מתרוקן הוא נהרס (כמובן שזה לא חייב לקרות מיד בריקון הראשון, אבל זה מקצר משמעותית את אורך החיים)