א, הזקן אכן בחול הונדה ההכי זולים. יאמהה ההכי יקרים מבין היפנים.
ואכן בארץ יש שיווק סטייל מאזדה הכי טוב, בפועל בחול מי בכלל יודע מי זה מאזדה?
Sent from mTalk using windows 10 mobile
א, הזקן אכן בחול הונדה ההכי זולים. יאמהה ההכי יקרים מבין היפנים.
ואכן בארץ יש שיווק סטייל מאזדה הכי טוב, בפועל בחול מי בכלל יודע מי זה מאזדה?
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
נסכים שלא להסכים.
גם אם המנועים החדשים מעולים, הרי אופנוע הוא לא רק מנוע.
אני (עדיין) לא מחובבי ז'נר הקרוזרים, אז אני לא מבין גדול בתחום, אבל אני משוכנע שאם תשווה את ההונדה VTX1800 או את הגולדווינג להרלי המקבילים תמצא שההונדות עולות עליהם בכל פרמטר מדיד. אני לא מכיר, אבל חובבי סוזוקי (איפה אתה עוז כשצריך אותך?) וימהה ייתנו לך דוגמאות גם משם.
תעשיית האפטרמרקט היא אחת השיטות השיווקיות הבדוקות להגדלת מכירות. אומרים לך תראה, מה שאנחנו מוכרים הוא לא משהו, אבל יש תעשיית שיפורים ענקית (לא אומרים לך שמעודדים אותה) שתהפוך את האופנוע שלך למה שאתה רוצה, בתשלום כמובן.
זה לא שאין מקום להרלי. הוא פשוט יקר מדי בייחס לדברים האובייקטיביים שהוא נותן, והרבה יקר מדי לאחר ששיפרת אותו בחלקי אפטרמרקט. והסיבה שאנשים ממשיכים לקנות אותו היא בדיוק אותה סיבה שאנשים ממשיכים לקנות מוצרי אפל. תודות למחלקות שיווק מעולות אנשים חושבים שהם רוצים את המוצרים שלהם, למרות שאובייקטיבית תקבל מוצר (הרבה) יותר טוב מחברה אחרת באותו כסף.
אני עם א הזקן. נגיד במוו אין להם אפטר מארקט חזק כי אין פשוט מה לייצר רוב המכללים המקוריים הם מהטובים שיש בשוק וקשה להיתחרות בזה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
תלוי סטרלוק, ולאוו דווקא אפטר-מרקט בא להראות שהמקורי "לא משהו", זו תעשייה שלמה נוספת כדי להיראות ייחודי. ראה בבימרים את הג'יאסים עם שלל הטוראטק וכו'
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
כנראה שלא רכבת על הארלי. עזוב - לא ישבת על הארלי! רק מישיבה עליו אתה קולט כמה משהו בחשיבה שלהם עקומה עם רגליות ברוחב של הכידון שלא נותנות לחבק את המיכל גם אם תיבת האוויר לא הייתה נתקעת באמצע... אלו פשוט אופנועים שמוותרים על היכולת לשלוט בכלי הרכב ולהתמזג איתו ברכיבה כגוף אחד וכל הבולשיט הזה בשביל מראה במסווה של מסורת.
קודם כל תודה - מזמן לא צחקתי ככה. ולעיניין: לקוחות ב.מ.וו. הם בדיוק כמו לקוחות אפל (וההבדל בין שני אלו ללקוחות הארלי הוא שהמוצר המוגמר לפחות תוכנן בבסיסו באותה מאה). ההבדל בחשיבה בין לקוחות הארלי לבין לקוחות ב.מ.וו. מוכתב כולו ממחלקת השיווק. בעוד שבהארלי שטיפת המוח אומרת "תהיה מיוחד ומקורי תקנה כמה שיותר אפטרמרקט העיקר שהם מקוריים מתוצרת הארלי" הרי שב.מ.וו. מנסה לשווק את גישת "אנחנו טובים מכולם ולכן האופנוע מושלם כמו שהוא ואסור לגעת בו מעבר לרשימת התוספות המקורייות לדגם זה". ואסיים בציטוט מזן ואומנות (אין יותר מ.ש.ל. מזה):
His handlebars had started slipping. Not badly, he said, just a little when you shoved hard on them. I warned him not to use hisadjustable wrench on the tightening nuts. It was likely to damage the chrome and start small rust spots. He agreed to use my metricsockets and box-ends.When he brought his motorcycle over I got my wrenches out but then noticed that no amount of tightening would stop the slippage,because the ends of the collars were pinched shut."You’re going to have to shim those out," I said."What’s shim?""It’s a thin, flat strip of metal. You just slip it around the handlebar under the collar there and it will open up the collar to where youcan tighten it again. You use shims like that to make adjustments in all kinds of machines.""Oh," he said. He was getting interested. "Good. Where do you buy them?""I’ve got some right here," I said gleefully, holding up a can of beer in my hand.He didn’t understand for a moment. Then he said, "What, the can?""Sure," I said, "best shim stock in the world."I thought this was pretty clever myself. Save him a trip to God knows where to get shim stock. Save him time. Save him money.But to my surprise he didn’t see the cleverness of this at all. In fact he got noticeably haughty about the whole thing. Pretty soon hewas dodging and filling with all kinds of excuses and, before I realized what his real attitude was, we had decided not to fix thehandlebars after all.As far as I know those handlebars are still loose. And I believe now that he was actually offended at the time. I had had the nerve topropose repair of his new eighteen-hundred dollar BMW, the pride of a half-century of German mechanical finesse, with a piece of oldbeer can!Ach, du lieber!
[QUOTE=uriar;62344]כנראה שלא רכבת על הארלי. עזוב - לא ישבת על הארלי! רק מישיבה עליו אתה קולט כמה משהו בחשיבה שלהם עקומה עם רגליות ברוחב של הכידון שלא נותנות לחבק את המיכל גם אם תיבת האוויר לא הייתה נתקעת באמצע... אלו פשוט אופנועים שמוותרים על היכולת לשלוט בכלי הרכב ולהתמזג איתו ברכיבה כגוף אחד וכל הבולשיט הזה בשביל מראה במסווה של מסורת.
אז ככה, רכבתי על כמה וכמה תצורות של הארלי, בארץ ובחו"ל ונכון לא כל הארלי מתאים ליישור אספלט
וגירוד הכביש עם האוזן.
הארלי פונה לסוג מסוים של קליינטים כאלה שלא באמת מעניין אותם להיות רכובים על המילה האחרונה
בטכנולוגיה, הם לא עושים עניין מנוחות, מחממי ידיים וטי שירט ורודה.
הם אוהבים לדעת שהבסיס של האופנוע שלהם תוכנן אי שם במאה הקודמת ועדיין ממשיך לנסוע בדיוק
כמו שהם רוצים.
הם לא אוהבים את המערכת (סיסטם) ורוצים לחזור קצת לאופנועי הברזל ורוכבי הפלדה של פעם.
מסורת, פטריוטיות, ודגל המדינה הם לא מילה גסה עבורם, (רק תחשוב מה סוסיתא פספסו).
מי אנחנו שנקבע שהם טועים?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בקיצור - מצביעי טראמפ (אני מקווה שזה לא נחשב לפוליטיקה כאן).
שושני, יש רק בעיה אחת בטיעון שלך: אם היית/חיית בארה"ב אתה יודע היטב שלאנשים שאתה מתאר בדר"כ אין כסף לקנות ולתחזק הרלי. אז זה הכול רק ב"כאילו" - ושוב (מצטער שחוזרים לאותה נקודה) זה בדיוק השיווק הנכון. אתה בורגני עם אישה וילדים בפרברים בבית עם גדר עץ לבנה, יש לך הכסף, אז תקנה הרלי ואז תוכל לחשוב על עצמך את כל הדברים ה"קוליים" שאתה לא.
ומכיוון שאתה כל כך טוב באנגלית תקשיב למילים:
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אם הייתי חי בארה"ב היה לי הארלי תיור מזווד בהמון מזוודות מערכת סטראו מפוצצת ושתי דגלים מאחור
דגל ישראל ודגל ארה"ב.
הייתי חוצה איתו את כל כביש-66 מההתחלה ועד הסוף ביחד עם הג'ינג'ית, וממשיך עד שנגמר לי הדלק...
אבל אני לא...
תמונת אילוסטרציה:
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
http://www.cycleworld.com/2017-harle...ing-impression
תראו את רכיבת המבחן.
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 29-08-2016 בשעה 17:20.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
כן,בואו נשים בוכנות של נושאת מטוסים וניסע ב-1050 סל"ד כל היום.
ניסע רק ישר.
חבורת פחים.