זה מזכיר לי את הסיפור על חברת נעליים ששלחה סוכן מכירות לבדוק את פוטניאל השוק באפריקה והוא חזר ואמר שאין שם שוק כי כולם הולכים יחפים. כעבור זמן שלחו סוכן אחר והוא חזר ואמר שיש שם פוטנציאל מכירות אדיר כי כולם הולכים יחפים... אם הארלי תמשיך לשאול רוכבי הארלי מה ההעדפות שלהם אז היא תמשיך למכור רק לרוכבי הארלי. אם ישאלו את כלל האופנוענים אז אולי יצליחו למכור אופנועים לא רק למי שהלוק והסאונד חשובים לו אלא לכאלו שהתנהגות דינמית חשובה להם.
איחלתי להארליסט בהצלחה.