ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
בדיוק כמו מוצרי אפל. כשיש לך מחלקת שיווק מצוינת אין טעם להשקיע במוצר עצמו.
א' ידידי, לצערי דעתנו חלוקות בנושא הזה, אפשר להגיד הכל על הטעם אמריקאי, אפשר לזלזל ביכולות של הכלי
ברמתו, אפשר לאהוב את המוצר או לשנוא אותו, אבל... אין כמו אמריקאי להעריך עסק, ויצור אופנועים זה עסק.

עכשיו אם העסק מצליח אתה כנראה עושה משהו נכון, האמריקאי יודע להפוך כמעט הכל לכסף, ומחלקת שיווק
שעושה הכל בכדי למכור ראויה לציון, בכלל יש כאן ליבואנים הרבה מה ללמוד מהם.

מצד שני הלקוח אינו פראייר והוא יודע בדיוק מה הוא רוצה, והיצרן קשוב מספיק בכדאי לספק לו בדיוק מה שהוא
רוצה...לכן יש קורלציה בין שני הצדדים וכולם מרוויחים.

אולי האופנוע איני חד כפי שחלק מאיתנו ביו רוצים, אולי אינו יפה כמו איטלקייה בת 19, אולי הוא "משדר" וויב
שונה ממה שאחדים היו רוצים רוצים אבל לקהל שלו הוא פשוט בול, והם מצבעים בארנקים.

התקומה של המפעל אחרי שנות השישים למפלצת שהוא היום, נלמדת בכל בתי הספר למנהל עסקים,
עשרות מפעלים בנו מודלים על גבי ההצלחה הזו, ועם כל העליות והירידות בשוק האמריקאי דבר אחד
נישאר קבוע ויציב במשך למעלה ממאה משנה, אפילו יותר מהדגל האמריקאי, והם קוקה-קולה והארלי-דיווידסון.