ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
א' ידידי, לצערי דעתנו חלוקות בנושא הזה, אפשר להגיד הכל על הטעם אמריקאי, אפשר לזלזל ביכולות של הכלי
ברמתו, אפשר לאהוב את המוצר או לשנוא אותו, אבל... אין כמו אמריקאי להעריך עסק, ויצור אופנועים זה עסק.

עכשיו אם העסק מצליח אתה כנראה עושה משהו נכון, האמריקאי יודע להפוך כמעט הכל לכסף, ומחלקת שיווק
שעושה הכל בכדי למכור ראויה לציון, בכלל יש כאן ליבואנים הרבה מה ללמוד מהם.

מצד שני הלקוח אינו פראייר והוא יודע בדיוק מה הוא רוצה, והיצרן קשוב מספיק בכדאי לספק לו בדיוק מה שהוא
רוצה...לכן יש קורלציה בין שני הצדדים וכולם מרוויחים.

אולי האופנוע איני חד כפי שחלק מאיתנו ביו רוצים, אולי אינו יפה כמו איטלקייה בת 19, אולי הוא "משדר" וויב
שונה ממה שאחדים היו רוצים רוצים אבל לקהל שלו הוא פשוט בול, והם מצבעים בארנקים.

התקומה של המפעל אחרי שנות השישים למפלצת שהוא היום, נלמדת בכל בתי הספר למנהל עסקים,
עשרות מפעלים בנו מודלים על גבי ההצלחה הזו, ועם כל העליות והירידות בשוק האמריקאי דבר אחד
נישאר קבוע ויציב במשך למעלה ממאה משנה, אפילו יותר מהדגל האמריקאי, והם קוקה-קולה והארלי-דיווידסון.
לחלוטין לא סותר את מה שכתבתי. ואם תחשוב על האנלוגיה, אז אפל עברה תהליך מאוד דומה.
כמובן שהוכל הוא עסק, ומה שמרוויח כסף הוא טוב. הנקודה (שנכונה גם להרלי וגם לאפל) היא "הלקוח יודע בדיוק מה הוא רוצה" - כאן אנחנו חלוקים. הלקוח הממוצע שבוי בקונספט שלא בהכרח תואם את המציאות ומי שאחראי לו זו מחלקת השיווק. לפיכך, הנכון הוא "הלקוח חושב שהוא יודע בדיוק מה הוא רוצה". המוצרים הם טכנולוגיים, כך שאין בעיה להשוות פרמטרים אובייקטיביים ובהם גם אפל וגם הרלי יוצאים לא הכי טוב. גדולתן של מחלקות השיווק (שעושות בשני המקרים את העבודה היטב) הוא לשכנע אותך שהחסרונות הם בעצם יתרונות כך שתחשוב שאתה "רוצה" אותם.
רוצה דוגמה קטנה מהארץ? אופנועי הונדה. בישראל הם נחשבים אמינים וטובים משאר היפניים. בגלל זה הם עולים יותר. האמת היא שהיבואן החליט למצב את הונדה כיותר טוב מהשאר ע"י מחיר גבוה. מספיק שתבדוק מה קורה באירופה ובארה"ב כדי שתבין שזה לא אמיתי (רמז: שם ימהה נחשב ליוקרתי יותר, מאותן סיבות).