ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
לחלוטין לא סותר את מה שכתבתי. ואם תחשוב על האנלוגיה, אז אפל עברה תהליך מאוד דומה.
כמובן שהוכל הוא עסק, ומה שמרוויח כסף הוא טוב. הנקודה (שנכונה גם להרלי וגם לאפל) היא "הלקוח יודע בדיוק מה הוא רוצה" - כאן אנחנו חלוקים. הלקוח הממוצע שבוי בקונספט שלא בהכרח תואם את המציאות ומי שאחראי לו זו מחלקת השיווק. לפיכך, הנכון הוא "הלקוח חושב שהוא יודע בדיוק מה הוא רוצה". המוצרים הם טכנולוגיים, כך שאין בעיה להשוות פרמטרים אובייקטיביים ובהם גם אפל וגם הרלי יוצאים לא הכי טוב. גדולתן של מחלקות השיווק (שעושות בשני המקרים את העבודה היטב) הוא לשכנע אותך שהחסרונות הם בעצם יתרונות כך שתחשוב שאתה "רוצה" אותם.
רוצה דוגמה קטנה מהארץ? אופנועי הונדה. בישראל הם נחשבים אמינים וטובים משאר היפניים. בגלל זה הם עולים יותר. האמת היא שהיבואן החליט למצב את הונדה כיותר טוב מהשאר ע"י מחיר גבוה. מספיק שתבדוק מה קורה באירופה ובארה"ב כדי שתבין שזה לא אמיתי (רמז: שם ימהה נחשב ליוקרתי יותר, מאותן סיבות).
אופנועי הארלי של השנים האחרונות רחוקים מלהיות גרועים, מנועי האוולושין נחשבים בצדק למנועים
מצויינים, והמנועים החדשים עומדים בכל סטנדרט נדרש.

אופי העבודה שלהם איכות החומרים והעובדה שמערכות רבות הם מערכות קנויות ממיטב היצרנים
בעולם הופכת אותם לטובים יותר.

עכשיו הוסף על כך את הניסיון הרב שנצבר בארה"ב חלקי האפטר-מרקט הרבים עבורם, את אין ספור
יכולות השיפור/אבזור/שדרוג, ותקבל אופנוע מושלם לארה"ב ולאופי הרכיבה של הקונים שם.

נכון להיום עדיף להיתקע בארה"ב עם הארלי ולא עם שום אופנוע אחר. והיות והפכנו לכפר גלובלי קטן,
בעצם זה נכון לכל מקום שהבעלים של הכלי מוכן ללכת עוד קצת עברו.

שוב סגנון וכלי שמתאים רק למי שזה מתאים....