נסכים שלא להסכים.
גם אם המנועים החדשים מעולים, הרי אופנוע הוא לא רק מנוע.
אני (עדיין) לא מחובבי ז'נר הקרוזרים, אז אני לא מבין גדול בתחום, אבל אני משוכנע שאם תשווה את ההונדה VTX1800 או את הגולדווינג להרלי המקבילים תמצא שההונדות עולות עליהם בכל פרמטר מדיד. אני לא מכיר, אבל חובבי סוזוקי (איפה אתה עוז כשצריך אותך?) וימהה ייתנו לך דוגמאות גם משם.
תעשיית האפטרמרקט היא אחת השיטות השיווקיות הבדוקות להגדלת מכירות. אומרים לך תראה, מה שאנחנו מוכרים הוא לא משהו, אבל יש תעשיית שיפורים ענקית (לא אומרים לך שמעודדים אותה) שתהפוך את האופנוע שלך למה שאתה רוצה, בתשלום כמובן.
זה לא שאין מקום להרלי. הוא פשוט יקר מדי בייחס לדברים האובייקטיביים שהוא נותן, והרבה יקר מדי לאחר ששיפרת אותו בחלקי אפטרמרקט. והסיבה שאנשים ממשיכים לקנות אותו היא בדיוק אותה סיבה שאנשים ממשיכים לקנות מוצרי אפל. תודות למחלקות שיווק מעולות אנשים חושבים שהם רוצים את המוצרים שלהם, למרות שאובייקטיבית תקבל מוצר (הרבה) יותר טוב מחברה אחרת באותו כסף.