ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
יפה אמרת. זה בדיוק המקום בו נכנסים אנשי השיווק לתמונה. משכנעים אותך שרעידות, מתלים גרועים וחוסר יכולת תמרון הם "אופי". גורמים לך להאמין במנטרה ששושנים מצטט (איזה בולשיט) ובכלל - זה שאתה עומד בסבל שהכלי הזה גורם לך עושה אותך גבר-גבר.

בארה"ב תמצא סיגריות (לא זוכר איך קוראים להן, יש על הקופסה ציור של ראש אינדיאני) שעשויות מטבק אורגני. לא בדיחה - אמתי. טריק שיווקי שבעצם אומר לצרכנים שהסיגריות האלו (יותר) בריאות בשבילך.....

ואחרון - אי אפשר להתווכח עם רגשות. אז אם מישהו גרם לך לקנות מוצר נחות במחיר מופקע כי אתה אוהב אותו - אותו מישהו (מחלקת השיווק) עשו את עבודתם נאמנה.
כל מה שכתבת נכון אולי להארלים המוכרים משנות השבעים והשמונים.

נכון שיש פלח שוק של אופנועים ללא מתלים ועם מנוע שמחובר ישירות לשלדה,
שנועד עבור אלה שאוהבים את זה.

אבל יש פלח שוק אדיר של אופנועי נוחות שלא מביישים את ספינות התענוגות
של עשירי העולם, אופנועים שיודעים לגהץ מהמורות ולקחת אותך בריחוף.

האופנועים הנ"ל לא נופלים משום אופנוע מודרני אחר ואשמתם רק שהם נושאים
את שמם בגאווה...

הבעיה מתחילה כשיש כאלה שלא מבינים את גודל המבחר והאפשריות שיש לחברה
להציע והם שבויים באיזה קונספט הזוי הלקוח מסרטים בשחור ולבן, אמונות ורחשי לב.

כל מי שחושב שהוא מכיר הארלי ולא רכב על ספינות התענוגות כמו בתמונה למעלה לא
באמת מבין או יודע על מה הוא מדבר. בדיוק כמו להגיד שלדוקאטי יש בעיות חשמל ואזיקונים.

האופנועים התקדמו מה דעתכם להתקדם גם?