עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: המתנה ברמזור אדום

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    139

    המתנה ברמזור אדום

    האם בעמידה והמתנה לירוק בהילוך ראשון ןקלאץ לחוץ מזיקה לקלאץ
    ועדיף לעמוד ב ניוטרל ללא קלאץ לחוץ ?

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי Danny צפיה בהודעה
    האם בעמידה והמתנה לירוק בהילוך ראשון ןקלאץ לחוץ מזיקה לקלאץ
    ועדיף לעמוד ב ניוטרל ללא קלאץ לחוץ ?
    אין לי תשובה לשאלה שלך אבל בתור אחד שעמד חודש וחצי עם קלאץ' לחוץ ברמזורים, הרבה יותר נוח להכניס לניוטראל ולשחרר

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    יותר בטוח הילוך ראשון.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אם אתה עומד ברמזור אדום ואין מאחוריך מכוניות, כלומר יש סכנה שמישהו לא יעצור ויפגע בך ותעוף לצומת, עדיף להיות בהילוך ומוכן לברוח.
    כל הזמן להסתכל במראות לראות מי הולך לבדוק את הפגוש שלו עליך.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    יותר בטוח הילוך ראשון.
    עכשיו הבנתי למה התכוונת

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    139
    תודה לכל המגיבים . שאלתי מתייחסת לצד הטכני : האם לחיצה ממושכת
    מזיקה לקלאץ ?

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אם השאלה היא טכנית, למה פרסמת ברכיבה מתקדמת?

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    223
    ציטוט נכתב במקור על ידי Danny צפיה בהודעה
    תודה לכל המגיבים . שאלתי מתייחסת לצד הטכני : האם לחיצה ממושכת
    מזיקה לקלאץ ?
    כמו כל דבר שאתה משתמש בו הרבה

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  9. #9
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    אם הקלאץ' לא משוך עד הסוף (נגיד בכל לא מתוח נכון) תהינה לכך השלכות.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    הקלאץ' מפריד בין הגיר למנוע.במידה והקלאץ' תקין. ברגע שאתה לוחץ על ידית הקלאטץ אין חיכוך בין הדסקיות. אומר אין נזק.
    הדבר היחידי שאני יכול לחשוב עליו זה הקפיצים שבהקלאץ' אבל הם בנויים בדיוק לעבודה הזאת אבל יש להם אורך חיים מסויים. אז כן יש קצת נזק אני מניח.
    אני אישית מוצא את עצמי מגיע לרמזור כבר בהילוך ונשאר על קלאטץ רק כדי לא לחטןף את "המכה" של כניסה להילוך ראשון.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    יותר בטוח הילוך ראשון.
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    אם אתה עומד ברמזור אדום ואין מאחוריך מכוניות, כלומר יש סכנה שמישהו לא יעצור ויפגע בך ותעוף לצומת, עדיף להיות בהילוך ומוכן לברוח.
    כל הזמן להסתכל במראות לראות מי הולך לבדוק את הפגוש שלו עליך.
    לדעתי אתם לא צודקים, אלא אם הרמזור קצר ומייד יוצאים לדרך.
    מודעות למה שקורה מאחור היא נכונה, אם ראיתם שמישהו מתקרב...
    יש מצב שיש לכם זמן להכניס לראשון ולזוז מדרכו.
    אבל להחזיק את המצמד לחוץ כל הזמן, מעבר לעייפות היד והדריכות שלא לעזוב בטעות...
    אם מישהו יכנס בכם מאחור, גם אם סתם יתן מכה קלה, יכולים להגרם שני דברים,
    עצם השילוב בהילוך נמוך עלול לגרום (בעת מכה פתאומית) לעזיבת ידית המצמד,
    1. ההתנגדות של הילוך נמוך תגרום למכה קשה יותר ולנזק גדול יותר לאופנוע.
    2. אותה התנגדות יכולה לגרום גם לשבירת הילוך או גג"ש בתוך הגיר עצמו.

    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    אם השאלה היא טכנית, למה פרסמת ברכיבה מתקדמת?
    השאלה אינה טכנית ואינה עוסקת בבעיה מכאנית ופתרונה.
    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 10-10-2016 בשעה 15:42.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אופנוען מאומן מלמדים שאם מגיעים ראשונים לצומת, לעמוד כמה שיותר בצד כדי שלא יעיפו אתכם לקיבינימט.

  13. #13
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    לא מסכים.
    תמיד צריך להיות במרכז הנתיב

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    השאלה אינה טכנית ואינה עוסקת בבעיה מכאנית ופתרונה.
    תסלח לי, אתה טועה.
    תסתכל על השאלה של פות"ש:
    האם בעמידה והמתנה לירוק בהילוך ראשון ןקלאץ לחוץ מזיקה לקלאץ
    ועדיף לעמוד ב ניוטרל ללא קלאץ לחוץ ?
    זה האמא של הטכני.
    בהמשך פות"ש חוזר ואומר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי Danny צפיה בהודעה
    תודה לכל המגיבים . שאלתי מתייחסת לצד הטכני : האם לחיצה ממושכת
    מזיקה לקלאץ ?
    אז מה לא טכני פה?
    טכני...
    נערך לאחרונה על ידי nihrider; 10-10-2016 בשעה 17:48.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    134
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    לא מסכים.
    תמיד צריך להיות במרכז הנתיב
    אם אתה רוצה להכפיל את הסיכויים שלך להיתקלות בכתם שמן, אתה צודק .

אשכולות דומים

  1. ויברציות לאחר טיפול גדול - דאון טאון 300
    על ידי Marked_One בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-12-2022, 10:48
  2. קימקו מובי 125 מתכבה ברמזור שעומד
    על ידי nadav בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 29-02-2016, 16:38
  3. זמן המתנה - אפשר לקצר?
    על ידי אבירם* בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 20-12-2015, 16:08
  4. קלאץ משוך או משוחרר ברמזור?
    על ידי robif בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 02-11-2015, 01:45
  5. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 15-07-2015, 04:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO