יש במצברי עופרת תופעה שנקראת פריצה או קצר בין תאים. זה יכול לקרות במצבר חדש לחלוטין או אחרי תקופת שימוש. קל לאבחן את זה. מחברים מטען למצבר, פותחים את הפקקים ומסתכלים פנימה. אם באחד או יותר מהתאים רואים בועות בכמות גדולה יחסית לשאר התאים אז יש קצר. במצב כזה חייבים להחליף מצבר (קרה לי אחרי 3 חודשים, הוחלף במסגרת אחריות). אם מצבר שזה עתה יצא מטעינה לא הניע ועם בוסטר הניע בקלות, כנראה שזה מה שקרה אצלך. אם היה לך "מערכת שגונבת זרם", סביר להניח שהתנעה ראשונה הייתה עובדת (מיד אחרי הטענה).