אאל"ט אתה צריך חלקים מקוריים ומוסך מורשה משרד התחבורה, לא מורשה יבואן. עם זאת אני ממליץ לך לבדוק אותי בגוגל....
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
אני צריך לעשות טיפול תקופתי בזמן הקרוב על מנת לשמר את האחריות על הכלי, וגם מין הסתם להחליף את מה שצריך. עקב שיקולים כאלה ואחרים אני מעדיף לבצע את התיקון במוסך שמוכר לי (מוסך מורשה של משרד התחבורה, אך אינו של היבואן).
השאלה האם זה יכול לפגום באחריות/היבואן יערים קשיים? או לפגום בדברים אחרים?
אאל"ט אתה צריך חלקים מקוריים ומוסך מורשה משרד התחבורה, לא מורשה יבואן. עם זאת אני ממליץ לך לבדוק אותי בגוגל....
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
נו ברור שיערימו קשיים, אתה בארץ ישראל... אבל אם הזיכרון לא מטעה אותי לפי החוק אין לך שום חובה לטפל במוסך היבואן
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
רק תקפיד לתעד את הטיפול. דהיינו איזה טיפול (גדול/קטן)
לא לשכוח חשבונית שב ה מצויין מה עשו וכמה הראה מד האוץ.
יש אחריות כל עוד המוסך מורשה מ.תחבורה,דהיינו מוסך חוקי ולא פיראטי.
כן יכולים לשחק על שהוא לא מורשה,במידה ותצטרך להפעיל אחריות או כאשר המוסך הנ"ל (הלא מורשה מטעמם) יעשה טעות,וישחקו עליה במידת הצורך - למשל כשיצטרכו להפסיד עליך כסף.
אז במילים אחרות, זה איננו כדאי. כי יש חוק ויש "חוק" של היבואן.
תודה.
אני לא יודע על איזה כלי מדובר אבל חד משמעית אם תטפל במורשה יבואן אז יש אופציה לדברים כמו good will
ואם תצטרך אחריות הרבה יותר קל לך לקבל אותה, אם זה בוצעה במוסך לא מורשה יבואן חלה עלייך חובת ההוכחה שהטיפול בוצע במלואו לפי הוראות יצרן על ידי המוסך שביצע את הטיפול, זה פותח להם פינה להיתנער ממך.
אם טיפלתה תמיד ביבואן אין להם את הפינה הזו שלא בוצע כראוי.
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor