טוענים ולא טעונים.
שושו מה לא הבנת?
אחד יותר טוב מכולם והשני הוא בסט ואליו פור מאני.
במבחן שפורסם בפול גז נכתב ככה:
"האיקסמקס הוא הקטנוע הטוב, האיכותי והספורטיבי מבין השלושה, התנהגות הכביש שלו מעולה, והוא מביא איתו את הרוח הצעירה והרעננה ביותר."
"קטנוע מעולה – הטוב והאיכותי ביותר מהשלושה שבמבחן."
****וזה גם מה שמודגש בפרסומת בעיתון!!!******
אבל בסוף המבחן בכלל "שמים את הכסף" על הדאונטאון:
"הבוחנים שלנו בחרו בו כעסקה המשתלמת ביותר וכזה שנותן הכי הרבה תמורה לכסף, ולכן הקימקו דאונטאון מנצח את המבחן ההשוואתי שלנו. עליו היינו שמים את הכסף."
כשהחלק המודגש כאן מופיע בהדגשה בפרסומת לדאונטאון בעיתון מתחרה.
את הפרסומת לאיקס מקס אין לי כרגע אבל אעלה בהמשך אם אתקל בו.
הדאונטאון:
![]()
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
טוענים ולא טעונים.
שושו מה לא הבנת?
אחד יותר טוב מכולם והשני הוא בסט ואליו פור מאני.
אני הבנתי את זה כי קראתי את כל הכתבה, אבל לפי איך שהדברים מפורסמים זה שונה .
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
בדקו מראש קטנועים סבירים, לא היה להם הרבה רע להגיד אז שתי החברות יכולות להשתמש בזה.
הדבר היחיד שמטעה פה הוא שהמבחן היה בין קטנועי 250 עם ABS שזאת קבוצה מאוד מצומצמת.
באותה מידה היו יכולים לכתוב ש"הג'וי רייד הגיע מקום שלישי במבחן!" שזה מקום אחרון אבל טכנית נכון.
אחד שאטו מוטון 86 והשני יין שולחני שכולם יאהבו.
אלו פרסומות שמטרו ועופר-אבניר קנו בעיתונים יומיים, ובהן ציטוטים מהמבחן ההשוואתי שביצענו לכלים.
אין לנו שליטה על תוכן הפרסומת, למעט אישור שנתנו להם להשתמש בציטוט שלנו.
זה דבר נפוץ ומקובל בעולם הפרסום, וכל מפרסם לוקח את הציטוטים שנוח לו לקחת כדי לקדם את המוצר שלו.
לאחר הפרסום בעיתון אלפים נהרו לדלתות חברת עופר אבניר ומטרו, פותחים אוהלים ומחכים שימכרו להם את הקטנוע הטוב ביקום, החברות הודיעו כי חברות האם העולמיות לא יעמדו בביקוש המזרח תיכוני, ולכן הלקוחות יצטרכו לבחור בקטנוע האפור השלישי הטוב ביותר בגלקסיה על פי הציטוט מפיסקה ג' שורה 14.
הסיבה היחידה שלא נוהרים לעופר אבניר ומטרו היא שכולם מחכים לטסט