עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 45 מ 45

אשכול: קטנוע 3 גלגלים בטיחותי יותר ? האם מתאים לרוכבת חדשה וצעירה?

  1. #31
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    מבחינה בטיחותית, לדעתי קטנוע עם גלגלים בקוטר גדול (17 אינץ), מערכת ABS, כמובן מיגון מתאים וקורס.
    Tracer 900

  2. #32
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אתה מנסה לקבל תשובה שאין עליה תשובה של כן ולא.

    חלק מהמשתמשים מדווחים על הרגשה בטוחה יותר, חלק מהממצאים
    מצבעים על כלי בטוח יותר אבל אף אחד לא טוען זאת בוודאות.

    אני מניח שהתשובה היא באמצע אבל לא אני ולא אף אחד אחר מוסמך
    לקבוע, כאישיות אינטרנטית ידועה אני בטוח שתדע להגיע למבחיני דרכים
    ומאמרים מקצועיים שיתנו לך תשובה טובה יותר.

    ואלה שנמצאים פה יכולים לתרום מניסיונם הדל והצנוע לאימא שמודאגת
    בצדק.

    תשובות מעבדה, רק במעבדה!
    אני חולק על דעתך. ושולל את ההקבלה שלך לבטיחות קסדות.
    אם כבר הקבלה אז להריון. אין חצי הריון. התשובה לשאלה - "האם תלת בטוח יותר מדו" צריכה להיות "כן" או "לא"
    תבין, בתור קורא ממוצע (של מבחני דרכים בפולגז) קיבלתי את התשובה "כן" כאקסיומה. היא נראתה לי הגיונית. (לטעמי כמו שקראת לזה)
    כעת כשצצים קולות של "לא בטוח" ו"אולי" ו"תלוי" מבחינתי זה לא.
    כשזה נאמר אני מוכן ללכת לקראתך ובאמת לפרק את השאלה לסעיפים (כמו שהציעו פה לא פעם בדיון) למשל
    - מרחק עצירה.
    - שמיניות
    - מהירות מקסימלית ברדיוס סיבוב.
    וכ'ו, אנא עארף מה אני רוכב מקצועי? שקברניטי האתר והכל יכול יענו על השאלות האלה
    אני בכלל לא יודע אם יש היגוי הפוך בתלתים.

    אני מעריך את ניסיונם של כותבים פה אך צריך לזכור שרמת הניסיון והרכיבה שלהם הוא משתנה לא קבוע, ומאד סוביקטיבי.
    המשפט "אני מרגיש בטוח/לא בטוח יותר" עם כל הכבוד לאומר אותו לא מחזיק מים במבחני מעבדה.

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    מצאת בפורום בחו"ל תשובה חד משמעית?
    חב' הביטוח בחו"ל מצמצמות במחיר הביטוח למי שרוכב על תלת?
    מצאת מבחני ריסוק/תאונה/בטיחות בחו"ל?
    השוואה של היתרונות מול החסרונות בתלת?

    יש לי הרגשה שהעמימות הזו, שגורמת לכולם אי נוחות, בכל זאת נוחה למישהו...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    תלת אופן נחשב בטוח יותר, בכך אין ספק, עם אופנוע אתה יכול לאבד קדמי בשנייה על מים שמנוניים, בתלת זה לא, עם אופנוע אתה מאבד אחורי על חצץ נהג מיומן ישתלט נהג פחות מיומן עלול לבלום או להטות כידון בפניקה.
    אם אני לא טועה ניתן לרכב על תלת היום באנגליה עד נפח מסויים עם רשיון רכב קיים.

    ביקורת מלאת תשבוחות על דגם העל של ה3 גלגלים באשר הם - http://www.cycleworld.com/2014/07/07...-review-photos

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי Yigal; 03-09-2016 בשעה 12:09.

  5. #35
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    134
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מצאת בפורום בחו"ל תשובה חד משמעית?
    חב' הביטוח בחו"ל מצמצמות במחיר הביטוח למי שרוכב על תלת?
    מצאת מבחני ריסוק/תאונה/בטיחות בחו"ל?
    השוואה של היתרונות מול החסרונות בתלת?

    יש לי הרגשה שהעמימות הזו, שגורמת לכולם אי נוחות, בכל זאת נוחה למישהו...
    אחת הבעיות בהשוואה שבתלת יש המון ווריאציות.
    לי יצא לרכב על אחד שהרגיש לי זהה לחלוטין לקטנוע דו"ג (הוא גם לא יכל לעמוד ללא ג'ק).

    וכמובן שיש את הקצה השני של תלת מאוד רחבים (כמעט רכב קטן) , אלו לדוגמא נראים יותר בטוחים מבחינת יציבות \ החלקות \ נפילות :
    https://www.youtube.com/watch?v=PO2_nH0CPZk
    https://www.youtube.com/watch?v=KNsdE6Qb_-E
    https://www.youtube.com/watch?v=FqEToWJCtuA

    אבל לטעמי הם כבר מאבדים את הרעיון של כלי זריז וקטן (מישהו אמר אופנועי קסטום מוגזמים?)

  6. #36
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    89
    שמחתי שהפוסט מעניין והתעורר דיון איכותי, אני חשבתי כמו שכתבו אחרים, טובים ה 3 מ 2 ולכן חשבתי לרכוש לביתי תלת במקום דו
    כמובן שביגוד מתאים קסדה כפפות מגינים וקורסים

    חושב כמו שכתבו אחרים שמבחן השוואתי יכול מאוד לעזור

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    ציטוט נכתב במקור על ידי rnnd צפיה בהודעה
    שמחתי שהפוסט מעניין והתעורר דיון איכותי, אני חשבתי כמו שכתבו אחרים, טובים ה 3 מ 2 ולכן חשבתי לרכוש לביתי תלת במקום דו
    כמובן שביגוד מתאים קסדה כפפות מגינים וקורסים

    חושב כמו שכתבו אחרים שמבחן השוואתי יכול מאוד לעזור
    אל תשכח ציוד חורף איכותי, אובדן הריכוז מרטיבות או קור גרוע כמו להיות שיכור.

  8. #38
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    89
    בתור רוכב על ליטר בשותפות עם בת זוגתי, יש ציוד מלא כך שלא תהיה בעיה עם הבת שלנו

    נתקדם בשלב ראשון עם הרישיון (AI אוטומאטי ) ואז נראה לגבי הרכישה

  9. #39
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    תלת-גלגלי, כזה עם 2 גלגלים מלפנים, מספק 2 יתרונות בטיחותיים ברורים:
    1. אחיזה גבוהה יותר בפניות וסיכוי הרבה יותר נמוך לאבד קדמי ולהחליק.
    2. אחיזה משמעותית גבוהה יותר בבלימה, עם ערך מוסף חשוב של סיכוי קטן יותר לאבד יציבות של הקדמי וליפול, וגם סיכוי משמעותית קטן יותר ליפול בגלל נעילת בלם קדמי (שכאמור, לא ננעל כל כך בקלות בזכות האחיזה הגבוהה יותר מלפנים).

    שני יתרונות אלה הם חד-משמעיים, ואין בעיה להציג את זה במבחן מסודר עם מדידות.

    יחד עם זאת, לתלת-גלגלי יש גם חסרונות - היגוי כבד יותר ופרונט רחב יותר משל דו-גלגלי בנפח ובגודל מקבילים.
    עריכה: גם תחזוקה יקרה יותר. למשל צמיגים קדמיים. התייחסתי בתגובה רק ליתרונות והחסרונות הדינמיים.

  10. #40
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    איך הוא בהפלקות ?

  11. #41
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    תלת-גלגלי, כזה עם 2 גלגלים מלפנים, מספק 2 יתרונות בטיחותיים ברורים:
    1. אחיזה גבוהה יותר בפניות וסיכוי הרבה יותר נמוך לאבד קדמי ולהחליק.
    2. אחיזה משמעותית גבוהה יותר בבלימה, עם ערך מוסף חשוב של סיכוי קטן יותר לאבד יציבות של הקדמי וליפול, וגם סיכוי משמעותית קטן יותר ליפול בגלל נעילת בלם קדמי (שכאמור, לא ננעל כל כך בקלות בזכות האחיזה הגבוהה יותר מלפנים).

    שני יתרונות אלה הם חד-משמעיים, ואין בעיה להציג את זה במבחן מסודר עם מדידות.

    יחד עם זאת, לתלת-גלגלי יש גם חסרונות - היגוי כבד יותר ופרונט רחב יותר משל דו-גלגלי בנפח ובגודל מקבילים.
    עריכה: גם תחזוקה יקרה יותר. למשל צמיגים קדמיים. התייחסתי בתגובה רק ליתרונות והחסרונות הדינמיים.
    +1

    בדיוק מה שהתכוונתי לכתוב כשכבר חשבתי שאף אחד אחר לא עשה לפני. ותודה לחבר המערכת אביעד אברהמי שחסך לי כמה שורות

    ומוסיף:
    אם כסף הוא שיקול משני (או פחות מזה) אז עבור רוכב/ת חדש/ה היתרונות מקבלים משקל גבוה יותר אל מול החסרונות.
    זה לא שלתל"ג אין מה להציע לרוכבים טובים ומנוסים בהיבט הבטיחותי, אלא שעבורם הצורך בהם פוחת במידה מה; בזמן שעבור רוכבים חדשים נושאים כמו רכיבה בתנועה והתאמת המהירות אליה, הערכת מרחק בלימה, טכניקת בלימה וכו' הם נקודות תורפה שהיתרונות הנ"ל מחפים עליהן במידה מסויימת, כמו גם כמובן כל מה שקשור בנעילת הגלגל הקדמי, רוכבים מנוסים יותר (לרוב) ידעו לתרגם את הידע והנסיון שלהם להתנהגות שתתאים יותר לתנאי הרכיבה, לרבות כל מה שנוגע להטייה, לבלימה ומה שביניהן.

  12. #42
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    על סמך הניסיון שלי התלת גלגלי הרגיש לי בטוח יותר ולדעתי לרוכבת מתחילה שמחפשת בעיקר ביטחות זה בהחלט יכול להתאים.
    תרשו לי להסכים עם שושו. רוב ההחלקות והנפילות שלי כרוכב מתחיל היו במהירות נמוכה עד עמידה והיו נמנעות עם תלת. בנוסף אלמנט הביטחון הוא חשוב מאוד בעיקר לרוכב מתחיל גם אם האפקט הוא פסיכולוגי בלבד הוא שווה. לכן ככלי ראשון אולי הוא יותר בטיחותי אבל אחרי שנה שנתיים צריך להעיף אותו לעבור לדו גלגלי אמיטי ולהנות מזריזות ותאוצה שגם הם חשובים לבטיחות.


    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    תלת-גלגלי, כזה עם 2 גלגלים מלפנים, מספק 2 יתרונות בטיחותיים ברורים:
    1. אחיזה גבוהה יותר בפניות וסיכוי הרבה יותר נמוך לאבד קדמי ולהחליק.
    2. אחיזה משמעותית גבוהה יותר בבלימה, עם ערך מוסף חשוב של סיכוי קטן יותר לאבד יציבות של הקדמי וליפול, וגם סיכוי משמעותית קטן יותר ליפול בגלל נעילת בלם קדמי (שכאמור, לא ננעל כל כך בקלות בזכות האחיזה הגבוהה יותר מלפנים).
    1. לא קרה לי אף פעם שאיבדתי קידמי בפנייה ואני לא מכיר מישהו שזה קרה לו אם לא ניסה לרכוב על הקצה - כך שזה לא רלוונטי.
    2. זה בעיני היתרון היחיד של תל"ג אבל משלמים על זה בהופכי של בלימה - תאוצה...



  13. #43
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    משיטוטי במרשתת לא יכלתי להתעלם מההקבלה ללין משין. שזה גלגיליות עזר לרוכבות מתקדמות.
    ונשאלת השאלה (שוב, אבל בנוסח אחר מהפלקות) - איך העניין מגיב להשכבות?
    אם יש דאמפר בדרך להשענה זה יותר גרוע. כך אומרת אסכולה כזו או אחרת.


    גילוי נאות - אני לא נועל ויבראם אצבעות אלא משתמש במשככי NB כשאני מדדה.

  14. #44
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    23
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    תרשו לי להסכים עם שושו. רוב ההחלקות והנפילות שלי כרוכב מתחיל היו במהירות נמוכה עד עמידה והיו נמנעות עם תלת. בנוסף אלמנט הביטחון הוא חשוב מאוד בעיקר לרוכב מתחיל גם אם האפקט הוא פסיכולוגי בלבד הוא שווה. לכן ככלי ראשון אולי הוא יותר בטיחותי אבל אחרי שנה שנתיים צריך להעיף אותו לעבור לדו גלגלי אמיטי ולהנות מזריזות ותאוצה שגם הם חשובים לבטיחות.



    1. לא קרה לי אף פעם שאיבדתי קידמי בפנייה ואני לא מכיר מישהו שזה קרה לו אם לא ניסה לרכוב על הקצה - כך שזה לא רלוונטי.
    2. זה בעיני היתרון היחיד של תל"ג אבל משלמים על זה בהופכי של בלימה - תאוצה...

    אחרי שנה וחצי עם MP3, מחזק את כל מה שכתוב.

  15. #45
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    תרשו לי להסכים עם שושו. רוב ההחלקות והנפילות שלי כרוכב מתחיל היו במהירות נמוכה עד עמידה והיו נמנעות עם תלת. בנוסף אלמנט הביטחון הוא חשוב מאוד בעיקר לרוכב מתחיל גם אם האפקט הוא פסיכולוגי בלבד הוא שווה. לכן ככלי ראשון אולי הוא יותר בטיחותי אבל אחרי שנה שנתיים צריך להעיף אותו לעבור לדו גלגלי אמיטי ולהנות מזריזות ותאוצה שגם הם חשובים לבטיחות.



    1. לא קרה לי אף פעם שאיבדתי קידמי בפנייה ואני לא מכיר מישהו שזה קרה לו אם לא ניסה לרכוב על הקצה - כך שזה לא רלוונטי.
    2. זה בעיני היתרון היחיד של תל"ג אבל משלמים על זה בהופכי של בלימה - תאוצה...
    תודה סליחה.
    לאבד קידמי על כביש רטוב זה קלאסי...
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

אשכולות דומים

  1. (כ"ע) מבקש המלצה לקטנוע 125, לרוכבת מתחילה
    על ידי guyg בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 29-07-2016, 18:31
  2. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-02-2016, 20:32
  3. איזה קטנוע 125 יותר טוב vs - מובי
    על ידי nadav בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 22-12-2015, 01:21
  4. למכירה קסדת rpha max hjc חדשה חדשה במחיר מוזל !
    על ידי liamlevi12 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 31-08-2015, 21:25
  5. איזון גלגלים לקטנוע בירושלים
    על ידי israel בפורום פורום טכני
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 15-07-2015, 21:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO