תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: דוקאטי חוזרת למונסטרים מקוררי אוויר

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    דוקאטי חוזרת למונסטרים מקוררי אוויר

    דוקאטי חוזרת לייצר מונסטר מקורר אוויר שיהיה דגם הבסיסי הזול לסדרה, וזאת בשל גדילתו של המונסטר 821 ל-939; החשיפה במילאנו.

    http://fullgaz.co.il/?p=112892


  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    חוץ מהמחיר יש לא מעט רוכבים שמחפשים את "הנשמה" של מקוררי האוויר, בזמנו באירופה שביואל עברו למנועי ההיליקון מקוררי המים מחירון מקוררי האוויר עלה והם הפכו למבוקשים עד היום.
    תקופת הרטרו של השנים האחרונות מלמדת שהרוכבים מחפשים את החיספוס והפשטות של פעם וחוץ מזה מנוע קירור האוויר מתאים הרבה יותר למונסטר מבחינה ויזואלית.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    מה יותר כבד?
    כמה משנה למקוררי אוויר אם בחוץ 10 מעלות או 30 מעלות?

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    150
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה

    כל מי שחושב שהוא מכיר הארלי ולא רכב על ספינות התענוגות כמו בתמונה למעלה לא
    באמת מבין או יודע על מה הוא מדבר. בדיוק כמו להגיד שלדוקאטי יש בעיות חשמל ואזיקונים.

    האופנועים התקדמו מה דעתכם להתקדם גם?
    לדוקאטי יש בעיות חשמל ואזיקונים!!!

    אני מתנצל, אני פשוט חושב שזה לא לא הוגן שכתבה על מנוע של הארלי שמוכרים פה 3.2 משאיות דו-גלגליות בשנה גוררת חמש עמודים של תגובות.
    ועל מנוע של דוקאטי שאשכרה מוכרים פה משהו רק שתי תגובות...

  5. #5

  6. #6
    Member הסמל האישי של Zvika
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    370
    ציטוט נכתב במקור על ידי חחח צפיה בהודעה
    לדוקאטי יש בעיות חשמל ואזיקונים!!!

    אני מתנצל, אני פשוט חושב שזה לא לא הוגן שכתבה על מנוע של הארלי שמוכרים פה 3.2 משאיות דו-גלגליות בשנה גוררת חמש עמודים של תגובות.
    ועל מנוע של דוקאטי שאשכרה מוכרים פה משהו רק שתי תגובות...
    על אילו בעיות חשמל ואזיקונים כבודו מדבר?

    בחמישים אלף ק"מ האחרונים שרכבתי על דוקאטי (אני עם הדוקאטי השני שלי) הוחלף מתנע במסגרת אחריות וללא שום תקלה נוספת.

    בכל מקרה לומר הארלי ודוקאטי באותה נשימה זה כמו להגיד ג.יפית ואסתי גינזבורג באותה נשימה.

    לגבי "הנשמה" של מקוררי האוויר, יש משהו בחספוס הגס ובמינימליזם הזה (הדוקאטי הקודם שלי היה מקורר אוויר)
    אבל זה קצת מזכיר את הדיונים האינסופיים שהיו על קרבורטור VS הזרקה.

    לגבי טרנד הרטרו, דווקא הרבה אנשים מעדיפים כלים מודרניים, על כל מה שמשתמע מזה, רק שזה "ייראה רטרו".
    חוץ מהדיאר 650 שהוציאו מהבוידעם בדיוק כמו אז רק ייצור עכשיו, כל אופנועי הרטרו סטייל הם עדכניים עם מערכות הזרקה ממוחשבות ובקרות אלק', רק בקופסה מאגניבה "כמו של פעם". שזה אכן מגניב ואני אוהב גם. לדוגמה הייתי מעדיף את הXSR900 מאשר את הMT09..
    Aprilia Tuono V4 1100 Factory

    be a racer club

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    בהמשך למה שכתב דרזדנר...
    מקורר אוויר, קרבורטור (כפול אם מתעקשים...), עם הרבה אופי, ככה אלוהים ברא את האופנועים.
    שימו לב עד כמה גדל הייבוא של אופנועי אספנות בשנים האחרונות.
    זאת בהמשך ישיר להשוואתי על אופנועי רטרו.
    הרוכבים חוזרים לשורשים, כשהאופנוע היה עשוי מברזל והרוכבים מפלדה (או לפחות ידעו להחליף שמן בעצמם).

אשכולות דומים

  1. ידית קלאץ לא חוזרת בקוואסקי ER5
    על ידי praf בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06-08-2016, 22:36
  2. גאס גאס חוזרת לייצר אופנועי אנדורו!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 23-04-2016, 11:10
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-03-2016, 09:53
  4. הונדה חוזרת ל-2 פעימות!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-07-2015, 16:50
  5. ידית גז לא חוזרת
    על ידי avig בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2015, 12:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO