קול!
טוב לדעת.
קול!
טוב לדעת.
לא מדוייק המדחס עדיין ac גם באינוורטר
פשוט זה עובר המרה מחלופי לישיר אחרי זה הבקר משחק עם עוצמת המתח הישיר וזה ממור חזרה לחלופי נמוך או גבוהה ביחס לכניסה.
נשמע מפגר? כן! אבל בקרים עובדיםצטוב יותר עם זרם ישיר בגלל זה קל יותר לבקר על זרם ישיר ואז פשוט עושים 2 המרות
כל הטריק והחסכון של האינורטר שווה רק אם המזגן עובד בחצי כוח רוב הזמן.
מהסיבה הפשוטה אם לכוון דרך אינורטר את המדחס שיפיק 63% הספק אז הוא צורך רק 25% חשמל ביחס להספק מלא.
משמע אם המדחס רוב הזמן מבלה מעל ה63% אז מדחס פשוט ללא אינורטר יהיה אפקטיבי יותר
Sent from mTalk using windows 10 mobile
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 04-09-2016 בשעה 13:01.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
צריך גם אופנוע עם מנוע אינוורטר, ועם כל החלקים מטיטניום תעופתי שלא נשחקים לעולם.
וואלה דפקתם פה בחישובי הצריכה, שנקל פה שמצקל שם.. נחמד. אממה, מדי פעם מגיע טיפול/החלפת חלק/צמיגים לאופנוע, וזה אוכל את כל החיסכון של האינוורטרים למיניהם![]()
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
פות"ש עבר להתעסק בחתולים וירד מאופנועים לפי איך שזה נראה לא צפוי לו טיפולים.
לי טכנאי מזגנים אמר שיותר זול להשאיר מזגן דולק על קירור מינימאלי מאשר להדליק ולכבות כשלא נמצאים בדירה,
ההסבר שלו היה שצריכת החשמל של המזגן היא מקסימלית כאשר המזגן צריך לקרר את החדר לעומת צריכת החשמל כאשר הוא רק צריך לשמור על טמפ נמוכה.
דובר על 25 מעלות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
כן. מחקתי את זה, כי נפל בעריכה ההכפלה בתעריף החשמל והמספרים יצאו הפוך בגלל העברית.
מה שעשיתי, אני מחלק את צריכת החשמל בשעה רצופה (1.4 קוטש) במקדם COP ואז אתה מקבל את צריכת החשמללשעת הפעלהבקוט"ש ואתה לא צריך לנחש כמה שעות המזגן שלך עובד או לא עובד וכו'.. זה העיקרון של המקדם COP לפי מה שאני מבין, ואם זה טוב לחברת החשמל זה טוב לי...
קישורון:
https://www.iec.co.il/ElectricityPro...ib4/Yeilut.pdf
1.4/3.78 =0.37 (קוט"ש לשעת הפעלה)
0.37 * 7 = 2.59 קוט"ש ללילה של 7 שעות.
2.59 * 0.55 = 1.42 שקל ללילה.
כל זה בתיאוריה כמובן, אני מניח שהם לקחו את המקרה האידאלי בתנאי מעבדה ובמציאות יצא יותר.
ג'ק,
תודה על התגובה המושקעת שעשתה לי סדר בראש.
עכשיו, האינוורטר הזה...
http://air.electra-ecp.co.il/?Catego...ArticleID=4612
קיים במזגן שלי?
חתולה גזעית שנקנתה בכסף ולא אומצה, אני מבקש להיות מדוייק.
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
זה לא עובד, מודל'ה. קראת נוסחאות, זה טוב, אבל לא לקחת את הנתונים הנכונים לחישוב.
אם תסתכל שוב על התמונה בהודעה הפותחת, תראה 2 נתונים: "תפוקת קור" ו"תפוקת חום", בהתאמה 5.32 ו-5.05 קוט"ש.
אלה הנתונים שעליהם מפעילים COP בשביל לחשב את הצריכה, ואם תפעיל בהתאמה, תקבל - איזה פלא - 1.40 ו-1.46 קוט"ש. הנתונים האלה כבר כוללים התחשבות ב-COP, וזה שאתה מחלק אותם פעם נוספת - זה לא נכון. וכן, אתה עדיין צריך לנחש כמה זמן המזגן יעבוד, היעילות האנרגטית שלו לא אומרת כלום לגבי זמן הפעולה שלו, היא פשוט היחס בין ההספק התרמי שלו להספק החשמלי, וזה לא אומר כלום על כמה אנרגיה הוא באמת מוציא בזמן נתון, כי זה תלוי בכל מה שאמרו כבר - טמפ' סביבה, אטימות החדר, וכו'.
לא, אצלך זה מזגן רגיל. אלה אינוורטרים:
http://air.electra-ecp.co.il/?CategoryID=2058
כן, הצדק איתך, בדקתי - השלב האחרון הוא PWM שממיר בחזרה ל-AC ושולט בסל"ד המנוע ע"י שינוי במודולציה.
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 04-09-2016 בשעה 21:42.
כן התכוונתי ל-PWM, וכן הוא באמת לא AC גם בצורה שבה אני מכיר אותו. לא נכנסתי לעומק לקרוא על זה, אז כל מה שאכתוב זה בגדר ניחוש - הדרך היחידה שאני יכול לתאר לעצמי מנוע BRUSHLESS שנשלט ע"י PWM זה סלילים שמקבלים את המתח בהפרש פאזה רץ, שזה באמת לא ממש AC, אבל גם לא DC "טהור" (אלא אם מסתכלים, כמו שכתבתי בהתחלה, לפני כל השלב הסופי ואז רואים DC שנכנס לבקר והולך למנוע בצורה כלשהי - גם זה מקריאה בלבד, לא ראיתי סכמאות חשמליות של דברים כאלה בפירוט).