עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 23 מ 23

אשכול: שטיפת אופנוע מייד בתום רכיבה בעוד המנוע חם

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    במדינות קרות הם מכניסים את האופנוע לג'קוזי שלא יהיה חולה חלילה.

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    אם כבר אז הפרש תרמי קיצוני שפרוש על מרחק כל כך קטן (לא מדובר על צלעות קירור) אמור להיות טראומה לאלומיניום.
    (שו קורוזיה? זה שכבת אבץ שמגינה או משהו לא?)
    בכל מקרה שמן המנוע צריך להיות בדרגה המתאימה.


    אין כמו FUD כדי להשאיר בחיים מיתוסים.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    134
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    אם כבר אז הפרש תרמי קיצוני שפרוש על מרחק כל כך קטן (לא מדובר על צלעות קירור) אמור להיות טראומה לאלומיניום.
    (שו קורוזיה? זה שכבת אבץ שמגינה או משהו לא?)
    בכל מקרה שמן המנוע צריך להיות בדרגה המתאימה.


    אין כמו FUD כדי להשאיר בחיים מיתוסים.
    ממתי הפרשי טמפרטורה והשפעתה על מתכות היא מיתוס?
    אני מניח שיצא לך יותר מפעם אחת לעמוד ליד רכב \ אופנוע כבויים אחרי נסיעה ארוכה , כל קולות הפצפוצים שאתה שומע אלו מתכות שמתכווצות בחזרה.

    הפרשי טמפרטורה קיצוניים לא מומלצים , אני לא טוען שאם תעשה את זה פעם אחת אז ישר תשמיד את המנוע , אבל אם אפשר להמנע מכך אז עדיף.

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ציטוט נכתב במקור על ידי o^2 צפיה בהודעה
    ממתי הפרשי טמפרטורה והשפעתה על מתכות היא מיתוס?
    אני מניח שיצא לך יותר מפעם אחת לעמוד ליד רכב \ אופנוע כבויים אחרי נסיעה ארוכה , כל קולות הפצפוצים שאתה שומע אלו מתכות שמתכווצות בחזרה.

    הפרשי טמפרטורה קיצוניים לא מומלצים , אני לא טוען שאם תעשה את זה פעם אחת אז ישר תשמיד את המנוע , אבל אם אפשר להמנע מכך אז עדיף.
    וואטאבר. האתר הזה לא שווה התיחסות רצינית.
    אז אני מסכים עם דבריך.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    קרפד סליבים ממקומים בצילינדר ראש מנוע זה החלק מלמעלה.
    הניסיון שלך מדבר בעד עצמו אבל אני,ואני מניח שעוד משתמשים ישמחו אם תמשיך לשתף אותנו מנסיונך על רכיבת מקלדות עם גלגלי העזר,ובנושאים הטכניים אין צורך לדחוף את האף.
    אני יודע שהוא גדול אבל תשתדל.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    הלם תרמי קורה שהמתכת קרובה לטמפרטורת התכה ומקוררת במהירות. החלק החיצוני של המנוע רחוק מאוד מהטמפרטורה הזאת

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    הלם תרמי קורה שהמתכת קרובה לטמפרטורת התכה ומקוררת במהירות. החלק החיצוני של המנוע רחוק מאוד מהטמפרטורה הזאת
    טיפ מוכר במכוניות הוא לא למלא את המערכת אם נתקעת בלי מים כל עוד המנוע חם בגלל שזה יכול לגרום לסדקים.
    לא חייבים להגיע לנק' התכה בשביל לסדוק.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי yotams4 צפיה בהודעה
    מחכה. יש לי גם תיאוריה בנושא, שמתי לב שאנשים שנוטים לשטוף מנועים חמים מפתחים קורוזיה יותר מהר. אולי מישהו עם ידע בתחום יכול לאשש או להפריך
    חוץ ממה שכתבו כאן שטיפה של מנוע חם במי ברז תשאיר כתמי אבנית שבסופו של דבר יהיה קשה מאד להסיר אותם, זה לא נראה כמו אבנית בקומקום ויותר כתמים בתוך הצבע

    ציטוט נכתב במקור על ידי Ritalin צפיה בהודעה
    אז מה אתם עושים כשיורד גשם?
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ritalin צפיה בהודעה
    אז מה עושים רוכבים במדינות קרות?
    רוכבי שטח שרוכבים גם בשלג ובטח כשיורד גשם וקפוא בחוץ
    הם לא עוצרים באמצע? מה הם עושים כשהם מגיעים הביתה?
    שאתה רוכב בגשם המנוע עובד ומייצר חום רב מה שהופך את ההתקררות מהגשם לזניחה.
    שבחוץ קר ומפסיקים את פעולת המנוע הוא עדיין התקרר יחסית לאט בדרך שלא מתקרבת להתקררות ע"י התזת מים

אשכולות דומים

  1. טיפולים באופנוע בתום תקופת הרצה ובמשך תקופת אחריות
    על ידי קוקוריקו נגד קופיקו בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-07-2016, 22:46
  2. פרוייקט בניית אפוד קירור
    על ידי nihrider בפורום פורום ציוד
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 23-06-2016, 00:40
  3. אפוד קירור
    על ידי matanbar26 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 16-03-2016, 17:04
  4. שטיפת מנוע קימקו ניו דינק 200
    על ידי אורי בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 10-11-2015, 10:22
  5. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 14-06-2015, 23:31

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO