אם כבר אז הפרש תרמי קיצוני שפרוש על מרחק כל כך קטן (לא מדובר על צלעות קירור) אמור להיות טראומה לאלומיניום.
(שו קורוזיה? זה שכבת אבץ שמגינה או משהו לא?)
בכל מקרה שמן המנוע צריך להיות בדרגה המתאימה.
אין כמו FUD כדי להשאיר בחיים מיתוסים.
במדינות קרות הם מכניסים את האופנוע לג'קוזי שלא יהיה חולה חלילה.
אם כבר אז הפרש תרמי קיצוני שפרוש על מרחק כל כך קטן (לא מדובר על צלעות קירור) אמור להיות טראומה לאלומיניום.
(שו קורוזיה? זה שכבת אבץ שמגינה או משהו לא?)
בכל מקרה שמן המנוע צריך להיות בדרגה המתאימה.
אין כמו FUD כדי להשאיר בחיים מיתוסים.
קרפד סליבים ממקומים בצילינדר ראש מנוע זה החלק מלמעלה.
הניסיון שלך מדבר בעד עצמו אבל אני,ואני מניח שעוד משתמשים ישמחו אם תמשיך לשתף אותנו מנסיונך על רכיבת מקלדות עם גלגלי העזר,ובנושאים הטכניים אין צורך לדחוף את האף.
אני יודע שהוא גדול אבל תשתדל.
ממתי הפרשי טמפרטורה והשפעתה על מתכות היא מיתוס?
אני מניח שיצא לך יותר מפעם אחת לעמוד ליד רכב \ אופנוע כבויים אחרי נסיעה ארוכה , כל קולות הפצפוצים שאתה שומע אלו מתכות שמתכווצות בחזרה.
הפרשי טמפרטורה קיצוניים לא מומלצים , אני לא טוען שאם תעשה את זה פעם אחת אז ישר תשמיד את המנוע , אבל אם אפשר להמנע מכך אז עדיף.
הלם תרמי קורה שהמתכת קרובה לטמפרטורת התכה ומקוררת במהירות. החלק החיצוני של המנוע רחוק מאוד מהטמפרטורה הזאת
חוץ ממה שכתבו כאן שטיפה של מנוע חם במי ברז תשאיר כתמי אבנית שבסופו של דבר יהיה קשה מאד להסיר אותם, זה לא נראה כמו אבנית בקומקום ויותר כתמים בתוך הצבע
שאתה רוכב בגשם המנוע עובד ומייצר חום רב מה שהופך את ההתקררות מהגשם לזניחה.
שבחוץ קר ומפסיקים את פעולת המנוע הוא עדיין התקרר יחסית לאט בדרך שלא מתקרבת להתקררות ע"י התזת מים